رفتن به مطلب

Shahab.tabandeh

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره Shahab.tabandeh

  • درجه
    تازه کار
  1. سلام دوستان عزیز. طبق آموزشی که در وب سایت ماندگار وب، درباره تابع is_rtl مطرح شده، پوسته وردپرسی دارم که از فایل استایل آن، یک فایل جدید با نام style-rtl ایجاد کرده و سپس آن را با اصلاحات و تغییرات، به صورت راست چین ویرایش نمودم. همانطور که می دانید این تابع وظیفه فراخوانی فایل style-rtl را در صورت فارسی بودن وردپرس بر عهده دارد. اما فایل style-rtl که ایجاد کردم، فراخوانی نمی شود و همچنان همان فایل style است که مورد فراخوانی قرار می گیرد!!! ممنون میشوم در حل این مشکل یاریم کنید. من این کدها رو در ابتدای فایل فانکشن پوسته ام قرار می دهم اما با این وجود تاثیری در فراخوانی فایل style-rtl صورت نم
  2. Shahab.tabandeh

    وقفه طولانی در اسلایدشو

    سلام دوست گلم. چند لحظه پیش که دموی آنلاین قالب رو بررسی کردم متوجه شدم مشکل از هاست وب سایتم نیست، چرا که این مشکل در نسخه دموی آنلاین قالب هم مشاهده میشه!!!!! از دوستان محترم هستند کسانی، تا منو در رفع این مشکل یاری کنند؟ ممنونم.
  3. Shahab.tabandeh

    وقفه طولانی در اسلایدشو

    با سلام و وقت بخیر حضور عزیزان. هنگامی که صفحه اصلی وب سایتم بالا میاد، همه تصاویر و عناصر سایت، به تدریج و به خوبی در عرض چند ثانیه ای بارگزاری میشه و یکی پس از دیگری به نمایش در میان. اما اسلاید شو پس از وقفه ای طولانی، یه دفعه ای در صفحه ظاهر میشه!!! ینی اگه کاربری در نگاه اول، صفحه اصلی سایت رو ببینه اصن متوجه این نمیشه که سایت دارای اسلاید شو هم هست (از بس که این اسلایدشو دیر و یه دفعه ای در صفحه ظاهر میشه!!!) وقتی هم که به نمایش در میاد، پس از وقفه ای طولانی، یه دفعه ای روی صفحه ظاهر میشه نه با بارگزاری تدریجی! امکان داره مشکل از طرف هاست باشه دوستان؟! (مثلا مشکل کمبود حافظه رم در سرور)
  4. سلام دوست خوبم. در قسمت ابزارهای وردپرس، بخشی به نام درون ریزی (ایمپورت) وجود داره که با کمک افزونه WordPress Importer می تونیم دموی پیش فرضی رو که سازنده پوسته برای آن پوسته در نظر گرفته رو به وردپرس Import کنیم. یعنی دقیقا سایتی همانند دمو. اما مشکل اینجاست که عناصر دمو نظیر تصاویر ایمپورت نمیشن و دمو هم به صورت به هم ریخته به نماش در میاد!
  5. سلام دوستان عزیز. پس از درون ریزی فایل Sample پوسته، تمامی عناصر دموی پوسته نظیر تصاویر و ... با خطای Failed to import مواجه می شم! و با وجود پیغام All done. Have fun! دمو به صورت به هم ریخته و بدون بارگزاری تصاویر نمایش داده می شود! با \\v-/p-/n- و بدون \\v-/p-/n- هم تست کردم . چندباری هم وردپرسم رو به این خاطر حذف و مجددا نصب کردم. اما مشکل کماکان باقی ست. ممنون میشم راهنماییم بفرمایین.
  6. سلام دوستان. آیا میشه Shortcode یک پوسته (مثلا Columns) رو به پوسته دیگری از وردپرس (که این شورتکد رو نداره) انتقال داد. ممنونم میشم اگر پاسخی کامل و جامع رو در این زمینه بفرمایین.
  7. Shahab.tabandeh

    سوال راجع به پوشه Child Theme

    سلام دوستان عزیز. در پوسته وردپرسی که اخیرا دانلود کردم پوشه ای ZIP شده با نام Newx Child Theme وجود داره. می خواستم بدونم این پوشه رو که در Sampleهای پوسته ام موجوده باید کجا استفاده کنم. کلا این دست پوشه های Zip شده که با نام Child Theme هستند کارشون چیه. خیلی ممنونم.
  8. سلام. به تازگی پوسته ای رو توسط برنامه Poedit فارسی سازی کردم که متاسفانه اکثر عبارت هایی رو که به فارسی ترجمه کردم، در پوسته به همان صورت پیش فرض انگلیسی به نمایش در میاد! با افزونه codestyling-localization هم مشکل حل نشد! بررسی های زیادی انجام دادم اما به نتیجه ی مطلوبی نرسیدم. * پوسته دارای فایل زبان است و به طور کامل از توابع ترجمه در رشته ها پشتیبانی می کنه. در کنار این سوال، می خواستم بدونم عبارت TEXTDOMAIN چیست که در اکثر فایل های PHP پوسته ام تکرار شده. (چیزی حدود 300 عبارت TEXTDOMAIN) ممنون و سپاس.
  9. میشه بپرسم منظورتون از textdomain اصلی چیست؟ (کلا این textdomain چیه) من با جستجوی پیشرفته ++Notepad، صدها واژه TEXTDOMAIN رو در فایل های PHP پوسته ام یافتم.! آیا باید با کلمه خاصی جایگزینش کنم.! مشکل ترجمه قالبم هنوز مرتفع نشده. و با اینکه تمامی رشته ها رو توسط Poedit ترجمه کردم اما نتیجه ترجمه در پوسته مشاهده نمیشه و مشکل کماکان باقیست.!
  10. متاسفانه من هم عینا همین مشکل رو راجع به ترجمه پوسته ام دارم. لطفا اگه به راه حلی مطلوب رسیدین منو در جریان بزارین. ممنون میشم. به نظرتون اگه ترجمه فارسی رو در خود فایل های PHP پوسته انجام بدیم مشکلی پیش نمیاد؟!
×
×
  • اضافه کردن...