رفتن به مطلب

kamal_s67

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره kamal_s67

  • درجه
    تازه کار
  1. kamal_s67

    اضافه شدن کلمه بایگانی به نام دسته

    سلام خدمت دوستان من توی سایت چند دسته ایجاد کردم ولی الان متوجه شدم که وردپرس به طور اتوماتیک به نام دسته ها که به عنوان تایتل پیج نمایش میده کلمه بایگانی رو اضافه کرده میشه راهنمایی کنید بگین مشکل از کجاست برای مثال لینک زیر و تایتل همون پیج رو ببینید http://accplus.ir/category/softwares/financial-softwares/accounting-softwares
  2. kamal_s67

    مشکل در قالب تک صفحه ای

    ممنون حل شد
  3. kamal_s67

    مشکل در قالب تک صفحه ای

    با سلام من برای یه سایت از یک قالب تک صفحه ای استفاده کردم و این قالب به درستی کار میکرد ولی من در قسمت های مختلف آن فاصله از بالا و پایین رو بین قسمت های مختلف رو کم کردم و از اون به بعد وقتی روی منو کلیک میکنم به جای اینکه به ابتدای قسمت مورد نظر بره میره وسط اون قسمت. آدرس سایت voosco.com هستش لطفا خودتون ملاحظه کنید و با کلیک روی منو متوجه میشین برای حل این مشکل منو راهنمایی میکنید ؟
  4. kamal_s67

    مشکل افزونه ووکامرس

    با سلام خدمت دوستان گرامی من سایت خودم رو با وردپرس طراحی کردم و یه سری مطالب برای معرفی محصولات به عنوان پست درج کردم حالا افزونه ووکامرس رو برای ایجاد فروش گاه نصب کردم حالا من میتونم اون پست هایی که قبلا نوشته بودم رو با اضافه کردن یه شرت کد به عنوان محصول نشون بدم یا نه ؟ خود ووکامرس محصولات رو به درستی نمایش نمیده ؟ برای مشاهده هم میتونید از سایت www.greenteco.ir استفاده کنید.
  5. kamal_s67

    مشکل در نمایش محصولات ووکامرس

    با سلام اساتید بزرگوار من قالب فارسی سازی شدخ gamesdir رو دانلود و با تغییراتی در سایت خودم قرار دادم ولی وقتی که ووکامرس رو نصب کردم و محصول تعریف میکنم به صورت به هم ریخته نمایش داده میشه . در لینک زیر : http://greenteco.ir/product/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%DB%8C%D8%A7%D8%A8-t-28513/ حالا من بخوام نحوه نمایش و قرارگیری فایل ها مثل تایتل و عناوین و عکس ها رو تغییر بدم باید چکاری انجام بدم ؟ من هرچی گشتم نتونستم صفحه نمایش محصولات رو در قالب پیدا و ویرایش کنم؟ همچنین تبی که در این محصول ایجاد شده کار نمیکنه کسی دلیلشو میدونه؟
  6. kamal_s67

    مشکل در ایجاد نوشته در وردپرس

    مشکلم حل شد ممنون
  7. با سلام من آخرین نسخه وردپرس را نصب کردم . ولی وقتی میخوام نوشته ای ایجاد کنم منوی ایجاد میاد و حتی تیتر را میتوانم بنویسم ولی قسمتی که در آن متن را مینویسم غیر فعال می باشد. برای رفع این مشکل باید چکار کنم؟
×
×
  • اضافه کردن...