رفتن به مطلب

shervin_20

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره shervin_20

  • درجه
    تازه کار
  1. از دوستان کسی هست که راهنمائی کند ؟
  2. با سلام دوستان . ما یک افزونه ای نیاز داریم که در یک ستون به وسیله یک ابزارک چند تا دسته خبر را بهش معرفی کنیم و اخرین خبر از اون دسته را نشون بدهد . چه افزونه ای را معرفی میکنید ؟ یا اگر افزونه در این زمینه نیست برای حل چنین کاری باید چه کنیم ؟
  3. ما فقط می خواهیم نام قالب را تغییر دهیم . وقتی فایل style.css را ویرایش میکنیم قسمت های Author URI: - Theme URI: - Author: را تغییر داده ام هیچ مشکلی در قالب پیش نیومد اما وقتی Theme Name: را تغییر میدهم استایل سایت بهم میریزد . چرا ؟ راه حلش چیست ؟
  4. با سلام . ما قصد داریم یکی از قالب های وردپرس را تغییر نام دهیم . وقتی که وارد فولدر قالب میشیم و فایل style.css را تغییر میدهیم سایت قسمت هایش غیر فعال میشه و مثل حالت عادی نیست . برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید و بتوانیم نام قالب را تغییر دهیم باید چه کاری کنیم ؟ تایپک ذیل را نیز مطالعه کردیم اما مشکلی حل نکرد :
  5. از دوستان کسی نیست راهنمائی کند ؟
  6. با سلام . دوستان ما یکسری منو داریم بنام های ایران ، بین المللی . می خواهیم هر کسی روی منو و صفحه ایران کلیک کرد ابزارک های مخصوص ایران در اون صفحه بهش نمایش بدهد و هر کسی روی گزینه بین الملل کلیک کرد ابزارک های مخصوص به اون منو بهش نمایش بدهد . چه طور میشه چنین چیزی پیاده سازی کرد ؟ در حقیقت : ببنید سایت ما دو ستونه هست . ستون سمت راست و چپ و وسط هم مطالب سایت وجود دارد . ما می خواهیم در صفحه نخست ستون های سمت راست و چپ یک سری از ابزارک هایی که در مدیریت تعریف کردیم نمایش بدهد . ( تا اینجا مشکلی نیست ) اما منوی هایی ( فهرست ) داریم بنام های ایران و بین الملل - می خواهیم وقتی کسی روی منوی ایرا
  7. با عرض سلام . به دنبال افزونه ای هستم که کاربر بعد از ثبت نام در پنل کاربری خود یک فرم را تکمیل کند . بعد از تکمیل به پرداخت انلاین برود و پس از اون منتظر تائید مدیریت سایت باشد . وقتی مدیر اطلاعات را تائید کرد قسمتی از اون اطلاعات در سایت نمایش بدهد و برای دیدن کل اطلاعات باید روش کلیک شود . چه افزونه فارسی برای این کار توصیه میکنید ؟ تاریخ شمسی هم داشته باشد .
  8. shervin_20

    درخواست افزونه رزرواسیون

    این افزونه ای که این سایت استفاده کرده را دوستان نمی دانند چی هست ؟ http://medical.websaz.ir/
  9. shervin_20

    درخواست افزونه رزرواسیون

    تشکر دوست عزیز . اتفاقا اون پست را مطالعه کرده بودم . ققنوس که پاسخ تلفن نمی دهد و هزینه و نحوه خرید را مشخص نکرده است . همچنین نگفته که به درگاه متصل میشود یا خیر . بقیه افزونه معرفی شده هم فارسی و شمسی سازی نشده و به درگاه متصل نشده . شما خودتان افزونه ای ندارید مثل ققنوس ؟ شما مشکلتان را چه طور رفع کردید ؟
  10. shervin_20

    درخواست افزونه رزرواسیون

    با سلام . نیاز به یک افزونه رزرواسیون داریم که هم به درگاه پرداخت متصل باشد هم شمسی شده باشد . دوستان چیزی سراغ دارید ؟ آیا کسی افزونه های زیر را موجود دارد ؟ http://blog.gognoos.com/763 http://www.mobinsoft.net/tag/%D8%B3%D9%8A%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%86%D9%88%D8%A8%D8%AA%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D9%8A-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%D9%8A%D9%86-%D8%A8%D9%8A%D9%85%D8%A7%D8%B1 http://medical.websaz.ir/ ممنون میشم دوستان راهنمائی کنند چون شدیدا نیاز داریم .
  11. shervin_20

    مشکل نصب قالب وردپرس

    با عرض سلام خدمت دوستان . در ابتدا عذر خواهی میکنم اگر در بخش درستی تایپیک نزدم چون اولین بار هست که وارد این انجمن میشم . بنده آشنائی کامل با سیستم جوملا دارم اما بار اول هست که دارم با وردپرس کار میکنم به همین خاطر به این مشکل برخورد کردم . ما قالب http://demo.puriwp.com/themes/?theme=Real%20Expert را دانلود کردیم و در پوشه قالب اپلود و از حالت فشرده خارج کردیم . در مدیریت وردپرس پوسته ها و قالب را انتخاب کردیم اما ظاهر سایت شد این http://upload7.ir/imgs/2014-11/51974889669653854021.png حالا برای اینکه دقیقا مشابه دمو بشه باید چه کارهایی انجام داد ؟ میخوام دقیقا مثل همون لینک دمو بشه . لطفا
×
×
  • اضافه کردن...