رفتن به مطلب

msm1365

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    32
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط msm1365

  1. msm1365

    مشکل سرعت قالب

    سلام من از قالب صحیفه استفاده می کنم و به تازگی گوگل خطای LCP بالای 4 ثانیه می دهد. مهمترین دلیل آن Eliminate render-blocking resources است. افزونه autoptimize استفاده می کنم اما تفاوت چندانی نکرد. به نظرتون چه میشه کرد که این خطا نده؟
  2. msm1365

    مشکل مرتب کردن فرم پرداخت

    سلام همگی، دوستان من افرونه RCP برای مطالب استفاده میکنم. یک سری کد خود سازنده به من دادند که موجب مرتب شدن فرم پرداخت شده بود. الان مدتیه بهم ریخته و مرتب نمیشه. آدرس بهتون میدم اگه میتونید کمک کنید مشکل از کجاست. اینجا
  3. msm1365

    مشکلات راست چین در نسخه جدید وردپرس

    جالب. پس مشکل پرش مال کروم هست. کسی میدونه وردپرس چرا justify رو حذف کرده؟ علاقه ای به افزودن افزونه ندارم. البته من با لیبره آفیس که متن را Justify میکنم بعد پیست میکنم توی وردپرس مشکل حل میشه!!!
  4. من به تازگی دو تا مشکل هنگام نوشتن مطلب دارم که ممنون میشوم راهنمایی کنید مشکلات از وردپرس هستند یا وردپرس من دچار مشکل شده است. مشکل اول اینکه تنظیم Justified از گزینه های راست چین حذف شده است. برای همه حذف شده است یا فقط من این مشکل دارم؟ مشکل دوم اینکه برای انتخاب عکس یا لینک زمانی که استفاده میکنم کادر تنظیمات این دو مورد چشمک میزند و نمی توانم انتخابی داشته باشم. به طور مثال می خواهید جانمایی عکس را در مرکز قرار دهید. باید کادر تنظیمات روی سنتر تنظیم شود. اما کادر من چشمک میزند و نمی توانم انتخاب کنم.
  5. msm1365

    خطاهای افزونه جلالی

    عدم وجود راست چین Justify مربوط به همین افزونه است یا دلیل دیگری دارد؟ و اینکه کادرهایی که گفتم چشمک میزنند و امکان استفاده ندارند؟
  6. msm1365

    خطاهای افزونه جلالی

    سلام همگی. هنگام نوشتن مطلب تازه در وردپرس افزونه جلالی یک خطا میده که عکسش رو براتون گذاشتم. ظاهرا این فایل که درخواست لود آن می شود در نسخه های جدید افزونه موجود نیست اما وردپرس آن را فراخوانی میکند. یک مشکل دیگه هم که دارم هنگام آپلود عکس در بخش نوشتن مطلب تازه، برای جانمایی آن مشکل دارم. کادر جانمایی دائم چشمک میزند و نمیتوانم برای جانمایی چیزی انتخاب کنم. این موضوع در بخش افزودن لینک هم هست و کادرها چشمک میزنند. سایتی که از وردپرس استفاده می کنم سلطان جاده است. مشکل سوم عدم وجود راست چین justify در بخش نوشتن است. شما هم این مشکل را دارید؟
  7. msm1365

    ایندکس فوق سریع مطالب

    اطلاعات این سئو کار را برای بنده هم بفرستید
  8. msm1365

    تنظیمات mod_headers.c

    حل شد
  9. msm1365

    تنظیمات mod_headers.c

    دوستان من تغییراتی را برای mod_headers.c در فایل htaccess اعمال کرده ام، می خواهم آپدیت های مطالب روی یک روز تنظیم شود چون روزانه مطلب می گذارم. کدام گزینه باید ویرایش شود؟
  10. msm1365

    تاثیر ورود روبات بر ورودی گوگل

    دوستان من چندین سایت را بررسی کردم و حس می کنم وقتی روبات های مختلف برای شخم زدن میان ورودی گوگل کم میشه!!! شما هم چنین تجربه ای دارین؟ نظرتون چیه؟
  11. msm1365

    مشکل عجیب در جستجوی گوگل

    اگر دامنه شما غیر از ir باشه در خارج از ایران نتایج بهتری خواهید گرفت و اگر ir باشه طبیعتا بازدیده کننده بیشتری از سمت ایران خواهید گرفت. همچنین در ابزار گوگل وب مستر می توانید تعیین کنید از کدام نواحی برای شما بازدید بیشتری بیاید شاید تنظیمات آنجا ایران نیست.
  12. msm1365

    بزرگ بودن تصاویر در پست ها

    موقع نوشتن مطلب گزینه افزودن یا انتخاب رسانه که می زنید بعد از آپلود عکس گزینه های زیادی برای تغییر اندازه عکس و جایگاه آن دارید. دقت کنید مشکلتان حل می شود.
  13. msm1365

    بزرگ بودن تصاویر در پست ها

    قبل از هر چیز توصیه می کنم به صورت غیرقانونی فیلم برای دانلود نذارید، چه کاریه آخه!!! ( هر چند نمی دانم شما قانونی گذاشته اید یا نه ؟ ) در مورد عکس هم موقع نوشتن مطلب اگر عکس را در سایت خودتان آپلود کنید وردپرس امکانات زیادی برای اندازه و جایگاه آن دارد. نیاز نیست استایل را دستکاری کنید!!!
  14. msm1365

    عدم ارائه نسخه 4.4 فارسی

    یکی از مشکلات ترجمه مشخص نبودن محل قرارگیری جمله است، اگر از روی جمله بخواهیم ترجمه کنیم به دلیل استفاده کلمات مختلف در زبان فارسی برای کارهای مختلف به احتمال زیاد با آن بخش جور در نمیآید. کاش مشخص می شد آن کلمه یا جمله مربوط به کدام بخش است.
  15. msm1365

    بهبود فونت انجمن

    این فونت Iransans هست، من با Iranian sans اشتباه گرفتم. البته فونت آزاد و رایگان و زیبای فارسی کم نیست. لینک های زیر را ببینید : http://rastikerdar.github.io/samim-font/ http://rastikerdar.github.io/vazir-font/ https://www.google.com/fonts/earlyaccess
  16. msm1365

    بهبود فونت انجمن

    قالب انجمن که کلا عوض شد!!! امضاها هم که پریدددددد...!!! بازم مرسی.
  17. msm1365

    بهبود فونت انجمن

    مرسی مرتضی، درست شد. الان همه چی به نظر درست میاد فقط دکمه ارسال بهم ریخته است که اونم مهم نیست. مهم اینه مطالب بخونم که ایرانیان سنس جواب میده.
  18. msm1365

    بهبود فونت انجمن

    تاهوما فونت تجاری محسوب می شود و در حال حاضر شرایط خرید آن نیست!!! هر چند فونت های فارسی آزاد از تاهوما با کیفیت تر هستند و دلیلی نمی بینم تاهوما رو بخرم.
  19. msm1365

    بهبود فونت انجمن

    دوستان محترم مدیر انجمن بنده یکبار در صفحه فیس بوک پیام دادم اما انجام نشد، امیدوارم این بار انجام شود. فونت بیشتر بخش های انجمن تاهوما است که در لینوکس موجود نیست. بنده کلمات فارسی را به هم ریخته میبینم. تمنا می کنم در کنار فونت تاهوما یک فونت آزاد مانند صمیم، وزیر، یکان، droid arabic naskh و مانند اینها هم بگذارید تا افرادی که سیستم عامل لینوکس دارند به مشکل بر نخورند....
  20. من افزونه Restrict Content Pro را از سایت https://pippinsplugins.com خریداری کرده ام، توانستم به فلرسی ترجمه اش کنم اما شکل فرم آن در صفحه ثبت زیبا نیست. سازنده چندتا کد بهم داد به آخر استایل قالب اضافه کردم اما درست نشد. کسی میتونه کمک کنه درستش کنم. می خواهم از شکل فعلی به یک حالت منظم در بیاد. مثلا کادر ها بیان سمت چپ، عنوان، فرم و دکمه ارسال به سه بخش با مرز جداگانه خودشون تقسیم بشن و همین اینکه رنگ نوشته ها خصوصاْ رنگ عنوان فرم رو عوض کنم. آدرس صفحه ای که فرم ثبت نام در اون تعبیه شده : http://krtrucks.com/%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d8%b3%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7%d9%86%d9%87/
  21. msm1365

    افزونه کاربران VIP

    افزونه VIP برای کابران ویژه وردپرس آیا ترجمه و کپی افزونه های تجاری خارجی است یا نویسنده ایرانی از پایه آن را نوشته است؟
  22. msm1365

    تشخیص آمار واقعی از غیر واقعی

    دوستان چطور میشه تشخیص داد ورودی های یک سایت بازدید کننده واقعی هستند یا خیر؟ به طور مثال ورودی های یک سایت از طریق وبگذر قابل مشاهده است، تمامی ورودی های گوگل تنها با نشان google.com نمایش داده می شوند و هیچ لینکی ندارند. چطور میتوان فهمید که از نرم افزار یا هدایت بازدید غیر واقعی استفاده نمیکنه؟
  23. msm1365

    مشکل H1 در پوسته frontier

    الان مشکل h1 حل شده، من میخوام عنوان سایت همراه با عنوان مطلب نباشه، بلکه عنوان سایت همراه با توضیحات سایت باشه...
  24. هر چند فونت های فارسی لایسنس مشخصی ندارند اما برخی از آنها را میتوان به لحاظ اعتبار لایسنس تشخیص داد. بهتر است برخی فونت ها مانند Iranian Sans یا yekan در وردپرس فارسی لحاظ شوند. چون در سیستم عامل هایی مانند لینوکس که از تاهوما پشتیبانی نمی کنند با مشکل مشاهده حروف مواجه میشویم. شخصا فکر میکنم irsans به لحاظ زیبایی در حد تاهوما باشد. صفحه فونت اینجا است : http://openfontlibrary.org/en/font/iranian-sans
  25. msm1365

    مشکل H1 در پوسته frontier

    من میخواهم جوری باشه که در صفحه اصلی عنوان و توضیح سایت H1 باشه و توی صفحه سینجل عنوان مطلب، فکر میکنم عنوان مطلب دو بار تگ بخوره یکبار H1 و یکبار H2 برای سسو خوب نباشه... مثل قالب صحیفه
×
×
  • اضافه کردن...