رفتن به مطلب

faezehd

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره faezehd

  • درجه
    تازه کار
  1. faezehd

    کار نکردن تابع wp_remote_post()

    خود شرکت پارس پال مشکل رو برام حل کرد بعدا با مشکلی که در این پست(http://goo.gl/XO25Sj) گفته شده مواجه شدم و با همین روش هم حلش کردم. اما موقع برگشت از درگاه ارور NotMatchMoney داد. احتمالا باید اندازه یه متغیر دیگه رو هم تغییر بدم تا این ارور رو نده. می شه در این زمینه راهنمایی بفرمایید. واقعا ممنون که اینقدر پرحوصله اید.
  2. faezehd

    کار نکردن تابع wp_remote_post()

    اولا که بسیار متشکرم بابت وقتی که می گذارید. ولی متاسفانه با وجود تغییر ساختار کار نکرد. رفتم برای امتحان توی جهان پی هم اکانت درست کردم و امتحان کردم، اما اونم کار نکرد. اینکه صفحه پرداخت من وصل نمی شه به درگاه یعنی قسمتی از ووکامرس من ایراد داره
  3. faezehd

    کار نکردن تابع wp_remote_post()

    تغییر دادم و کار نکرد. الان متوجه شدم انگار بعضی فایل های ووکامرس فعال نیستن. یعنی مثلا رفتم کد کلاس چک آوت ووکامرس رو در قسمت ویرایش ببینم، و دیدم بالای صفحه نوشته غیرفعال!! یعنی شما وارد سایت پارس پال و بعد بانک شدین؟
  4. faezehd

    کار نکردن تابع wp_remote_post()

    مثلا این کالا رو برای خرید انتخاب کنید : http://dastadast.ir/?product=%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%D8%AA در صفحه کنترل سفارش وقتی روی انجام خرید کلیک می کنیم نمی ره به صفحه بعدی.
  5. faezehd

    کار نکردن تابع wp_remote_post()

    آدرس سایت: dastadast.ir
  6. faezehd

    کار نکردن تابع wp_remote_post()

    سلام در قسمت وضعیت ووکامرس سایت ما نوشته شده: wp_remote_post() ناموفق طی فرآیند خرید تا لحظه چک کردن سفارشات درست کار می کنه سایت، ولی وقتی روی دکمه پرداخت می زنیم و باید به سایت پارس پال وصل شه، این اتفاق نمی افته و روی همون صفحه می مونه. می شه کمک کنید و بگید الان باید چکار کنم؟
×
×
  • اضافه کردن...