رفتن به مطلب

aliali3000

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

3

درباره aliali3000

  • درجه
    تازه کار
  1. aliali3000

    درست نشان ندادن سایت

    مشکلم با بک آپ حل شد.
  2. aliali3000

    درست نشان ندادن سایت

    باز هم مشکل هست
  3. aliali3000

    درست نشان ندادن سایت

    سلام تا چند دقیقه پیش ظاهر سایت درست نشون داده میشد بعد یک افزونه ای رو یک تغییری توش ایجاد کردم.(افزونه ی کاربران vip) و بعد در صفحه اصلی سایت من ، به جای نمایش درست سایت ، کلمه ی HI! نوشته شده. ولی پنل وردپرس رو بهم درست نشون میده.اون افزونه رو غیرفعال هم که کردم باز هم درست نشد. آدرس سایت: http://www.program98.com/learn
  4. aliali3000

    به هم ریختگی سایت در گود نیوز

    دوستان ممنون از کمکتون مشکل از هاستم هست به احتمال خیلی خیلی زیاد چون ممکنه توی یه روز بیشتر از 100 تا مطلب ارسال کنم. ببخشید که وقتتون رو گرفتم. با تشکر از همتون.
  5. aliali3000

    به هم ریختگی سایت در گود نیوز

    افزونم wp rocket هست.بعضی وقت ها سایتم درست نمایش داده میشه و بعضی وقت ها بهم ریخته است.یعنی امکان داره به این خاطر باشه که وقتی سایتم از منابع زیاد استفاده میکنه و من مطالب زیادی ارسال میکنم این مشکل به وجود بیاد؟
  6. aliali3000

    به هم ریختگی سایت در گود نیوز

    ctrl+f5 رو زدم. هم با کروم و هم با فایرفاکس تست کردم.به هم ریخته بودند.
  7. aliali3000

    به هم ریختگی سایت در گود نیوز

    همین چند ثانیه پیش تست کردم و تصویرش این طوری شد:
  8. aliali3000

    به هم ریختگی سایت در گود نیوز

    بازم شک دارم ولی ممنون از کمکی که بهم کردید.بسیار سپاس گزارم.
  9. aliali3000

    به هم ریختگی سایت در گود نیوز

    یعنی فونت سایت رو هم در مرورگرهای شما درست نمایش می ده؟چون که در یک کامپیوتر تست کردم و فونت رو اینجوری مانند تصویر زیر نمایش می داد:
  10. aliali3000

    به هم ریختگی سایت در گود نیوز

    سلام سایتم را که با یک مرورگر دیگر باز میکنم میبینم که سایتم به هم ریخته است و همچنین در سایت hotjar نیز که ویدئویی از بازدیدکنندگان نمایش می دهد ، دیدم که سایتم در مرورگر آنها نیز به هم ریخته نمایش داده می شد. افزونه هایم را هم حذف کردم ولی باز هم به هم ریخته است. آدرس سایتم : http://www.program98.com/learn آیا در مرورگر شما نیز همین گونه است؟
  11. این عبارت رو لطفا در گوگل سرچ کنید تفاوت rbf و anfis گزینه 6 گوگل سایت فرادرس است اگر وارد این سایت بشید میبینید که هر کلمه ای که در مطالبشون باشه وقتی در گوگل سرچ بشه به قسمت سرچ سایت متصل می شه و جستجوهای اون کلمه رو قرار می ده در واقع جستجوی گوگل رو وصل کردن به جستجوی سایتشون نه به تگ ها. یعنی با سرچ کردن در گوگل به جای این که وارد صفحه برچسب ها بشه وارد صفحه جستجوی اون کلمه می شه. من هم می خوام همین کار رو برای سایتم انجام بدم.سایتم هم وردپرس هست. آدرس سایتم: http://matlabhome.ir/ ممنون میشم راهنماییم کنید.
×
×
  • اضافه کردن...