رفتن به مطلب

shayan93

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره shayan93

  • درجه
    تازه کار

آخرین بازدید کنندگان نمایه

685 بازدید کننده نمایه
  1. مهندس این پلاگین برای چند شبکه اجتماعی نیاز به نسخه پولی دارد. آیا نسخه پولی این پلاگین را کسی سراغ دارد رایگان دانلود کنیم؟
  2. shayan93

    افزودن دسته بندی محصولات به فهرست

    خیلی راهنمایی ساده ای انجام دادید ولی وقتی ادم ذهنش مشغوله فکرش به اونجا نمیرسه و باید سرچ کنه. ممنونم که مختصر و مفید توضیح دادید (ثبت نام کردم فقط تشکر کنم ازتون)
  3. shayan93

    fixed کردن منو با Bootstrap

    دوست عزیز ممنون که مشکلات دوستان را حل میکنید. چطور من همین نوار را در زیر صفحه ثابت کنم؟ (پایین سایت میخواهم زیرنویس ثابت و بالا منو ثابت باشد) چطور به نوار مختصات کف صفحه را بدم؟
  4. همین 2تا کدی که در لینکی بود که عبدالماجد برایم ارسال کرد. آقا من چکار کنم بلاخره؟
  5. بی زحمت این دو فایل را به صورت آتاچ برام بزارید من دانود و آپلود کنم
  6. چیزی دستگیرم نشد با اینکه درکنار فایلهای وردپرس فایل php.ini و اون یکی را اضافه کردم ولی کارم راه نیوفتاد!!! www.nicposh.com/3
  7. من بهشون گفتم گفتند که چیزی به این عنوان وجود نداره شما لطف میکنید از این محیط عکسی را برایمون بزارید که من بهشون نمایش بدم(یه راهنمایی دقیقتر هم بدید ممنون میشم) من با سرور کار نکردم متاسفانه این عکس به مشکل من ربط دارد؟
  8. شما میگید پس مشکل 100% از حجم سرور است؟ دقیقا باید چی و کجا را تغیر بده؟
  9. درود خدمت دوستان و همکاران عزیز دوستان من وردپرس 4.1 را از همین سایت دانلود کردم و روی هاست اپلود کردم. مشکل: مشکل اینجاست که هنگام نصب این نسخه بنده با این اخطار روبرو میشوم و با راهماییهای موجود در نت هم نتوانستم مشکل را حل کنم. (لطفا راهنمایی کنید) <div>Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 206 bytes) in /home/nicposh/public_html/3/wp-includes/pomo/mo.php on line 246</div><div style="text-align: center;"></div> **توجه: من کد زیر را در فایل wp-config.php نیز اضافه کردم ولی تغیری حاصل نشد define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M')
×
×
  • اضافه کردن...