رفتن به مطلب

hawre

عضو سایت
  • تعداد ارسال‌ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0

درباره hawre

  • درجه
    تازه کار
  1. hawre

    ریدایرکت حرفه ای !

    تشکر ممنون ، خیلی عالی بود فقط این باید من همه پست ها رو ویرایش کنم و دوباره لینک بدم ! خیلی زمان بر هست یه چیزی وجود نداره که همه رو تغییر بده ؟
  2. hawre

    ریدایرکت حرفه ای !

    سلام من یک سایت وردپرسی دارم که الان به عنوان فروشگاه ازش استفاده می کنم ، الان می خوام ووکامرس رو نصب کنم همانطور که خودتون می دانید پست تایپ ووکامرس متفاوت است و اگر من مطالب فعلی سایت رو حذف کنم ، کلا 404 میشن توی گوگل برای جلوگیری از این من یک راه حل دارم ، می خوام تمامی مطالب سایت که به این صورت هستند site.com/onvane post به صورت زیر ریدایرکت شوند site.com/product/onvane post که وقتی من دوباره محصول را در ووکامرس معرفی کردم دقیقا با همون پیوند یکتای پست داخل بخش نوشته ها ، وقتی از گوگل ورودی داشت اون صفحه قبلی به آدرس جدید بره ! امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشید
  3. سلام من الان یک سایت فروشگاهی دارم که حدودا 400 تا محصول توی بخش نوشته ها اضافه کردم ، الان می خوام ووکامرس رو نصب کنم ، اما همونطور که می دونید آدرس نوشته ها با بخش محصولات ووکامرس فروش داره مثلا نوشته ها اینطوریه : http://www.site.com/post-name ولی ووکامرس اینطوریه http://www.site.com/products/post-name من می خوام مطالب رو از بخش نوشته ها به محصولات انتقال بدم بدون این که لینک هام 404 بخوره . آیا پلاگینی برای انتقال وجود داره و برای جلوگیری از 404 چیکار کنم ؟
×
×
  • اضافه کردن...