رفتن به مطلب

چند سؤال در مورد افزونه همیار تیکتینگ و support ticket


پست های پیشنهاد شده

با سلام

در مورد افزونه پشتیبانی همیار تیکتینگ چندتا سؤال داشتم:

1. آیا میشه فیلد براش تعریف کرد. یعنی فرم رو خودمون طراحی کنیم. اگه می شه چطوری؟ حتی به صورت دستی.

2. می شه افزونه رو طوری تغییر داد که کاربران عضو بتونن تیکت های خودشون رو ببینند و غیر اعضا نتونن تیکت ارسال کنند. نیاز به کد پیگیری و اینا هم نباشه، کاربر که وارد می شه تیکت های خودش رو تو صفحه تیکت ها بتونه ببینه.

3. چطور می شه چندتا فرم درست کرد. یعنی چندتا صفحه جدا باشه.

و در مورد افزونه support ticket:

این افزونه خیلی عالی هست ولی مال اعضا نیست. همچنین کسی که تیکت ارسال کرده نمیتونه تیکت خودش رو یا پاسخ اون رو ببینه. چطور می شه تغییراتی داد که وقتی کاربر عضو، وارد می شه بتونه تیکت ها و پاسخ های اون رو ببینه؟ فکر نکنم کار سختی باشه برای کسانی که کدنویسی و برنامه نویسی بلدند.

بنده خودم یه چیزایی بلدم ولی کامل نیست لذا بعضی وقتا به مشکل می خورم خسته می شم.

اگه کسی از دوستان بتونه کاریش بکنه خیلی ممنون می شم.

آیا افزونه ای برای پشتیبانی هست که قابلیت افزودن فیلد رو داشته باشه و مخصوص اعضا باشه یعنی هر کس تیکت های خودش رو بتونه ببینه؟

تشکر فراوان

لینک به ارسال

در مورد همیار صبر کنید تا دوستان برنامه نویسش پاسخ بدن

در مورد افزونه دوم هم کدنویسی داره و کلا در کدنویسی سخت نداریم، اما بجاش وقتگیر و دردسر دار داریم که این همون هست!

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...