• اطلاعیه ها

    • Saeed Fard

      آگهی استخدام برنامه نویس و پشتیبان وردپرس   13/12/95

      آگهی استخدام برنامه نویس و پشتیبان وردپرس
       
      2 نفر پشتیبان سایت وردپرسی
      ⁃ آشنا به برنامه نویسی قالب و پلاگین وردپرس 
      ⁃ توانایی راه اندازی سایت، قالب و افزونه های وردپرسی 
      ⁃ توانایی برنامه نویسی PHP در حد متوسط 
      ⁃ اطلاعات عمومی وب بالا 
      ⁃ توانایی پاسخگویی نوشتاری به سوالات انگلیسی با گرامر ساده 
      ⁃ آشنایی با HTML/CSS/jQuery 
      ⁃ دارای روحیه کار تیمی، خلاق، مسئولیت‌پذیر و پشتکار بالا ——— ۲ نفر برنامه نویس قالب وردپرس
      ⁃ تسلط به HTML/CSS/jQuery و Bootstrap
      ⁃ توانایی تبدیل HTML به قالب وردپرس
      ⁃ توانایی برنامه نویسی PHP و پلاگین نویسی وردپرس در حد متوسط
      ⁃ آشنایی به اصول سئو 
      ⁃ آشنایی با Git/subversion مزیت محسوب می‌شود.
      ⁃ دارای روحیه کار تیمی، خلاق، مسئولیت‌پذیر و پشتکار بالا ——— ۱ نفر طراح UI/UX
      ⁃ طراحی خلاقه وب سایت
      ⁃ طراحی با جدیدترین استایل‌های طراحی سایت
      ⁃ مسلط به تایپوگرافی انگلیسی و طراحی وب سایت انگلیسی
      ⁃ انتقاد پذیری و قبول بازخوردهای تیم و مشارکت با دیگر اعضاء تیم برای سرعت بخشیدن به فرایند انجام پروژه
      ⁃ آشنایی و درک HTML/CSS/jQuery
      ⁃ دارای روحیه کار تیمی، خلاق، مسئولیت‌پذیر و پشتکار بالا
      ⁃ امکان همکاری به صورت پروژه‌ای و دورکاری در این موقعیت شغلی فراهم است ——— مزایای کار در مجموعه گرودیا
      ⁃ تجربه ناب کار در سطح یک جهانی
      ⁃ محیط کار بسیار دوستانه و آرام
      ⁃ پرداخت های مناسب و سر وقت
      ⁃ کلاس های آموزشی داخلی به جهت بالا بردن دانایی و توانایی همه اعضا   از علاقه‌مندان و نیازمندان تقاضا می‌شود لطفا رزومه کاری خود را با قید موقعیت شغلی به ایمیل info@grodea.co ارسال نمایید.
    • Morteza

      سال 1396 خورشیدی مبارک   29/12/95

      سال 1396 خورشیدی مبارک
mehrabi

چند سؤال در مورد افزونه همیار تیکتینگ و support ticket

2 پست در این موضوع قرار دارد

با سلام

در مورد افزونه پشتیبانی همیار تیکتینگ چندتا سؤال داشتم:

1. آیا میشه فیلد براش تعریف کرد. یعنی فرم رو خودمون طراحی کنیم. اگه می شه چطوری؟ حتی به صورت دستی.

2. می شه افزونه رو طوری تغییر داد که کاربران عضو بتونن تیکت های خودشون رو ببینند و غیر اعضا نتونن تیکت ارسال کنند. نیاز به کد پیگیری و اینا هم نباشه، کاربر که وارد می شه تیکت های خودش رو تو صفحه تیکت ها بتونه ببینه.

3. چطور می شه چندتا فرم درست کرد. یعنی چندتا صفحه جدا باشه.

و در مورد افزونه support ticket:

این افزونه خیلی عالی هست ولی مال اعضا نیست. همچنین کسی که تیکت ارسال کرده نمیتونه تیکت خودش رو یا پاسخ اون رو ببینه. چطور می شه تغییراتی داد که وقتی کاربر عضو، وارد می شه بتونه تیکت ها و پاسخ های اون رو ببینه؟ فکر نکنم کار سختی باشه برای کسانی که کدنویسی و برنامه نویسی بلدند.

بنده خودم یه چیزایی بلدم ولی کامل نیست لذا بعضی وقتا به مشکل می خورم خسته می شم.

اگه کسی از دوستان بتونه کاریش بکنه خیلی ممنون می شم.

آیا افزونه ای برای پشتیبانی هست که قابلیت افزودن فیلد رو داشته باشه و مخصوص اعضا باشه یعنی هر کس تیکت های خودش رو بتونه ببینه؟

تشکر فراوان

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در مورد همیار صبر کنید تا دوستان برنامه نویسش پاسخ بدن

در مورد افزونه دوم هم کدنویسی داره و کلا در کدنویسی سخت نداریم، اما بجاش وقتگیر و دردسر دار داریم که این همون هست!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط davood12
      با سلام و احترام
      بنده دنبال یه ورد پرس کار جهت پشتیبانی از asrbourse.ir می گردم در صورت تمایل با شماره *** تماس بگیرید.
      با تشکر
    • توسط thinkdiff
      با سلام
      من یک پشتیبانی آنلاین برای سایتم می خوام اما میخوام این موضوع رو هم داشته باشه. وقتی کاربر وارد سایت میشه یک دفعه یک پیغامی باز شه و بگه "سلام مثلا من مدیر فروش هستم میتونم کمکتون کنم؟"
      اگر با zoopim آشنا باشید خیلی خوبه و حرف نداره اما این امکان رو هم داره؟
    • توسط mehrabi
      با سلام
      یه افزونه پشتیبانی میخوام شبیه support-ticket که بشه تعداد نامحدود فرم ایجاد کرد و هر کدوم رو توی یه صفحه یا یه پست قرار داد. چه همین افزونه رو ویرایش کنید چه طراحی جدید. فقط لطفا هزینه رو بالا نگید.
      فقط:
      1. کاربران عضو بشن و تیکت های هر کابر داخل نام کاربری خودش نشون داده بشه، یعنی اول اینکه عضویت داشته باشه دوم اینکه به جای لیست تیکت ها لیست کاربران رو نشون بده.
      2. قابلیت افزودن انواع فیلد از جمله فیلد آپلود رو داشته باشه و نوع فایل رو هم بشه تعیین کرد. (فیلد آپلود رو افزونه support-ticket نداره.)
      3. بشه دسته برای تیکت ها ایجاد کرد که کاربر هنگام ارسال تیکت، دسته مورد نظر خودش رو انتخاب کنه.
      4. درجه بندی داشته باشه مثلا فوری، خیلی فوری، متوسط، (تعداد درجات و نوشته اش قابل تعریف توسط مدیر باشه.)
      یه جوری هم به مدیر اطلاع داده بشه که فلان کاربر تیکت جدید ارسال کرده یا به تیکت پاسخ داده، مثلا رنگش قرمز بشه، یه یه کادر کوچیک جلو اسمش نمایش داده بشه که توش نوشته باشه مثلا تیکت جدید. همچنین کاربرانی که تیکت جدید ارسال می کنند، اسمشون بیاد اول لیست، که نخوام همه لیست رو بگردم.
      اگه بشه ارسال ایمیل هم داشته باشه بشه بد نیست. (از طریق smtp خیلی بهتره) هم برای اطلاع به کاربر و هم برای اطلاع مدیر. البته هر دو قابل تنظیم باشه. (هم تنظیم اینکه آیا ارسال بشه یا نه و هم تنظیم متن ایمیل)
      تشکر از همه
    • توسط mehrabi
      با سلام و خسته نباشید.
      راهی برای اتصال وردپرس به اسکریپت پشتیبانی کایاکو وجود داره؟ که کاربر تو هر سیستمی ثبت نام کرد توی دیگری هم ثبت بشه.
      برای این کار افزونه ای هست؟ کدی چیزی باید نوشته بشه؟
      یه چیزایی در مورد فایل config.php و اینا شنیدم. مطالب مربوط به اتصال دووردپرس به یکدیگر رو هم توی انجمن خوندم. چیزی دستگیرم نشد.
      لطفا راهنمایی بفرمایید. یا منبع معرفی کنید...
      تشکر
    • توسط احمد وردپرس
      دوستان من سلام
      من یک قالب روی سایتم نسب کردم ولی از قابلیت ابزارک برخوردار نیست . کدش رو وارد کردم الان ابزارک پشتیبانی می کنه ولی ابزارک مثلا نوشته های جدید رو که میزارم بسیار ساده است . یعنی عنوانش سیاهه و زیر مجموعه اش هم سفید . به چه شکل فونت و رنگ و ظاهرش رو تغغیر بدم . لطفا جواب بدید
      عکسش اینجاس

      ' alt=''>