• اطلاعیه ها

    • Saeed Fard

      برگزاری میتاپ وردپرسی   14/08/96

      بعد از اولین دوره همایش وردپرس در ایران اگر پیگیر اخبار وردپرس بوده باشید، حتما خبر برگزاری چندین میتاپ و جلسه متعدد وردپرسی را شنیده‌اید، یکی از بحث‌های اصلی که محور اصلی این میتاپ‌ها بوده است برگزاری وردکمپ بود که به طور جدی دنبال می‌شود. این میتاپ‌ها و جلسات توسط جمعی از فعلان حوزه وردپرس در کنار وردپرس‌پارسی برگزار می‌شد و مسائل مربوط به این حیطه و از جمله وردکمپ مورد بحث قرار می‌گرفت. این بار با رایزنی‌هایی که با تیم اصلی وردپرس داشتیم در بخش دوم این رویدادها قصد داریم که میتاپ‌ها و جلسات وردپرسی را به صورت آزاد برگزار کنیم تا تمامی علاقه‌مندان و دوست‌داران وردپرس فرصت حضور داشته باشند و با گردهمایی، جامعه کاملتری از دوست داران وردپرس بسازیم و از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.   بدیهی است که این رویدادها با رویکرد مثبت در جهت سود رسانی به جامعه وردپرس و افراد حاضر در آن برگزار می‌شود و برای تمامی علاقه‌مندان به وردپرس است. پس اگر یک کاربر معمولی وردپرس یا یک توسعه دهنده هستید می‌توانید در این رویدادها شرکت کنید. ما در ملاقات‌هایمان از موارد مختلف و کاربردی وردپرس صحبت می‌کنیم و علاقمند به توسعه هر چه بیشتر وردپرس در ایران هستیم. ما وردپرس را دوست داریم. عضویت در این گروه برای همه افرادی که مایل به پیوستن هستند بدون در نظرگرفتن توانایی‌ها، مهارت‌ها، وضعیت مالی و یا معیارهای دیگر باز و رایگان است. فضای میتاپ‌ها و جلسات ما دوستانه و آزادنه و دور از هرگونه تبعیض و رفتارهای زننده است. بر این اساس از تمامی دوستانی که علاقه‌مند به شرکت در میتاپ‌های وردپرس هستند دعوت می‌شود تا از طریق لینک زیر در سایت میتاپ اقدام به ثبت‌نام کنند و منتظر خبرهای برگزاری جلسات در آینده باشند . لینک ثبت نام و عضویت : https://www.meetup.com/Iran-WordPress-Meetup    
mehrabi

چند سؤال در مورد افزونه همیار تیکتینگ و support ticket

2 پست در این موضوع قرار دارد

با سلام

در مورد افزونه پشتیبانی همیار تیکتینگ چندتا سؤال داشتم:

1. آیا میشه فیلد براش تعریف کرد. یعنی فرم رو خودمون طراحی کنیم. اگه می شه چطوری؟ حتی به صورت دستی.

2. می شه افزونه رو طوری تغییر داد که کاربران عضو بتونن تیکت های خودشون رو ببینند و غیر اعضا نتونن تیکت ارسال کنند. نیاز به کد پیگیری و اینا هم نباشه، کاربر که وارد می شه تیکت های خودش رو تو صفحه تیکت ها بتونه ببینه.

3. چطور می شه چندتا فرم درست کرد. یعنی چندتا صفحه جدا باشه.

و در مورد افزونه support ticket:

این افزونه خیلی عالی هست ولی مال اعضا نیست. همچنین کسی که تیکت ارسال کرده نمیتونه تیکت خودش رو یا پاسخ اون رو ببینه. چطور می شه تغییراتی داد که وقتی کاربر عضو، وارد می شه بتونه تیکت ها و پاسخ های اون رو ببینه؟ فکر نکنم کار سختی باشه برای کسانی که کدنویسی و برنامه نویسی بلدند.

بنده خودم یه چیزایی بلدم ولی کامل نیست لذا بعضی وقتا به مشکل می خورم خسته می شم.

اگه کسی از دوستان بتونه کاریش بکنه خیلی ممنون می شم.

آیا افزونه ای برای پشتیبانی هست که قابلیت افزودن فیلد رو داشته باشه و مخصوص اعضا باشه یعنی هر کس تیکت های خودش رو بتونه ببینه؟

تشکر فراوان

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

در مورد همیار صبر کنید تا دوستان برنامه نویسش پاسخ بدن

در مورد افزونه دوم هم کدنویسی داره و کلا در کدنویسی سخت نداریم، اما بجاش وقتگیر و دردسر دار داریم که این همون هست!

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط davood12
      با سلام و احترام
      بنده دنبال یه ورد پرس کار جهت پشتیبانی از asrbourse.ir می گردم در صورت تمایل با شماره *** تماس بگیرید.
      با تشکر
    • توسط thinkdiff
      با سلام
      من یک پشتیبانی آنلاین برای سایتم می خوام اما میخوام این موضوع رو هم داشته باشه. وقتی کاربر وارد سایت میشه یک دفعه یک پیغامی باز شه و بگه "سلام مثلا من مدیر فروش هستم میتونم کمکتون کنم؟"
      اگر با zoopim آشنا باشید خیلی خوبه و حرف نداره اما این امکان رو هم داره؟
    • توسط mehrabi
      با سلام
      یه افزونه پشتیبانی میخوام شبیه support-ticket که بشه تعداد نامحدود فرم ایجاد کرد و هر کدوم رو توی یه صفحه یا یه پست قرار داد. چه همین افزونه رو ویرایش کنید چه طراحی جدید. فقط لطفا هزینه رو بالا نگید.
      فقط:
      1. کاربران عضو بشن و تیکت های هر کابر داخل نام کاربری خودش نشون داده بشه، یعنی اول اینکه عضویت داشته باشه دوم اینکه به جای لیست تیکت ها لیست کاربران رو نشون بده.
      2. قابلیت افزودن انواع فیلد از جمله فیلد آپلود رو داشته باشه و نوع فایل رو هم بشه تعیین کرد. (فیلد آپلود رو افزونه support-ticket نداره.)
      3. بشه دسته برای تیکت ها ایجاد کرد که کاربر هنگام ارسال تیکت، دسته مورد نظر خودش رو انتخاب کنه.
      4. درجه بندی داشته باشه مثلا فوری، خیلی فوری، متوسط، (تعداد درجات و نوشته اش قابل تعریف توسط مدیر باشه.)
      یه جوری هم به مدیر اطلاع داده بشه که فلان کاربر تیکت جدید ارسال کرده یا به تیکت پاسخ داده، مثلا رنگش قرمز بشه، یه یه کادر کوچیک جلو اسمش نمایش داده بشه که توش نوشته باشه مثلا تیکت جدید. همچنین کاربرانی که تیکت جدید ارسال می کنند، اسمشون بیاد اول لیست، که نخوام همه لیست رو بگردم.
      اگه بشه ارسال ایمیل هم داشته باشه بشه بد نیست. (از طریق smtp خیلی بهتره) هم برای اطلاع به کاربر و هم برای اطلاع مدیر. البته هر دو قابل تنظیم باشه. (هم تنظیم اینکه آیا ارسال بشه یا نه و هم تنظیم متن ایمیل)
      تشکر از همه
    • توسط mehrabi
      با سلام و خسته نباشید.
      راهی برای اتصال وردپرس به اسکریپت پشتیبانی کایاکو وجود داره؟ که کاربر تو هر سیستمی ثبت نام کرد توی دیگری هم ثبت بشه.
      برای این کار افزونه ای هست؟ کدی چیزی باید نوشته بشه؟
      یه چیزایی در مورد فایل config.php و اینا شنیدم. مطالب مربوط به اتصال دووردپرس به یکدیگر رو هم توی انجمن خوندم. چیزی دستگیرم نشد.
      لطفا راهنمایی بفرمایید. یا منبع معرفی کنید...
      تشکر
    • توسط احمد وردپرس
      دوستان من سلام
      من یک قالب روی سایتم نسب کردم ولی از قابلیت ابزارک برخوردار نیست . کدش رو وارد کردم الان ابزارک پشتیبانی می کنه ولی ابزارک مثلا نوشته های جدید رو که میزارم بسیار ساده است . یعنی عنوانش سیاهه و زیر مجموعه اش هم سفید . به چه شکل فونت و رنگ و ظاهرش رو تغغیر بدم . لطفا جواب بدید
      عکسش اینجاس

      ' alt=''>