رفتن به مطلب

افزونه کشیدن چارت و نمودار در وردپرس


پست های پیشنهاد شده

گاهی نیاز دارید تا آماری را برای بازدیدکنندگان وب سایت تان به نمایش بگذارید در این مواقع می توانید افزونه کشیدن چارت و نمودار در وردپرس را امتحان کنید . برای ترسیم چارت و نمودار افزونه های زیادی وجود دارد که در این مطلب به معرفی برخی از این افزونه ها و قابلیت هایی که دارند می پردازیم تا بتوانید بسته به نیازتان از هر کدام از آنها که می خواهید استفاده کنید .

افزونه وردپرس WordPress Charts

wordPress-charts1.jpg

یکی از قدرتمند ترین افزونه های موجود برای ترسیم چارت این افزونه است که دارای 6 حالت مختلف line, bar, pie, radar, polar area و doughnut types برای ترسیم نمودار می باشد از قابلیت های افزونه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • استفاده از HTML5 و تگ canvas برای ترسیم نمودار
  • پشتیبانی از مرورگر های ie 7 و ie8
  • دارای حجم کم و سرعت بارگذاری سریع
  • دارای تنظیمات مدیریتی قوی برای ساخت چارت های زیبا و کاربرپسند
  • دارای قالبهای رنگی متفاوت و زیبا برای رسم نمودار های متفاوت

صفحه افزونه WordPress Charts در مخرن وردپرس

افزونه کشیدن نمودار Google Visualization Charts

google-visualization-charts.png

نمودار هایی که توسط این افزونه ترسیم می شوند بسیار شبیه به نمودار و چارت های گوگل وبمستر هستند ، افزونه از Google Visualization API برای ترسم نمودار استفاده می کند . نمودار ها به صورت پویا و با استفاده ازفرمت استاندارد HTML5 / SVG ترسیم می شوند . در حال حاظر امکان ترسیم نمودارها به صورت خطی و ستونی فراهم شده است .

صفحه افزونه Google Visualization Charts در مخزن وردپرس

افزونه IPU-Chart برای ترسیم نمودار و نقشه کشور ها

ipu-chart.jpg

این افزونه علاوه بر قابلیت ترسیم نمودار و چارت به شکل های میله ای ، دایره ای ، نقطه ای و … توانایی ترسیم نقشه کشور ها را نیز دارد فرمت خروجی افزونه بر پایه svg می باشد . افزونه امکان استفاده از اطلاعات سرویس های دیگر را که فرمت های json , csv یا tsv را در اختیار داشته باشند فراهم می کند همچنین قابلیت خواندن و استفاده از اطلاعات موجود در فایل های Excel اکسل و متنی را نیز دارد . برای راحتی کار با افزونه وردپرس اسکریپت انلاینی توسط طراح آن ایجاد شده که با مراجعه به صفحه افزونه IPU-Chart در مخزن وردپرس می توانید اطلاعات بیشتری از نحوه کارکرد و استفاده افزونه بدست آورید .

منبع : افزونه کشیدن چارت و نمودار در وردپرس

  • امتیاز 5
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...