رفتن به مطلب

مشکل در آپلود تصویر با وردپرس


vahed

پست های پیشنهاد شده

درود ... ؛

موقع آپلود تصویر در مطالب؛ با این ارور مواجه میشیم :

پرونده فرستاده شده نمی‌تواند به /home/****/public_html/wp-content/uploads برود.

===

مشکل ناگهانی ایجاد شد و ساعاتی قبلش خودم که نویسنده ساست مربوطه هستم در حال ارسال مطالب بودم و تصاویر راحت آپلود میشد

افزونه جدیدی نصب نشده - افزونه های موجود هم یکبار غیرفعال شدند ؛ دسترسی 777 هم برای پوشه آپلود قرار گرفت اما مشکل حل نشد

لینک به ارسال

اگر اولین باره که فایل آپلود می‌کنین بهتره پوشه‌ی uploads رو خودتون از طریق FTP یا کنترل پنل هاست تو پوشه‌ی wp-content ایجاد و دسترسیش رو روی ۷۵۵ قرار بدین.

بار اول نیست؟ پرمیژن wp-content و uploads رو چک کنین که حتما ۷۵۵ باشه. اگر با تغییر دسترسی پوشه‌ی uploads به ۷۷۷ مشکلتون حل شد باید به پشتیبانی هاست اطلاع بدین تا تنظیمات رو چک کنن چون سطح دسترسی ۷۷۷ به دلایل امنیتی کلا توصیه نمیشه!

PHP Safe Mode رو هم چک کنین. Off نبودنش میتونه یکی از دلایل بروز این مشکل باشه. برای تشخیص این مورد پیشنهاد می‌کنم پلاگین ServerBuddy رو نصب کنین تا بیشتر درباره‌ی سازگاری سرورتون با وردپرس بدونین. اگر On بود به پشتیان هاست بگین تا خاموشش کنه.

جا دارین؟! البته این یکی خیلی نادره اما ممکنه فضای هاستتون پر شده باشه!

و در نهایت چیزی که چند بار تو وبلاگ خودم و بعضی دوستان بهش برخوردم مربوط به تنظیمات رسانه میشه. معمولا بعد از تغییر سرور این مورد پیش میاد. از منوی تنظیمات سری به بخش رسانه بزنین و اگر آدرس بلند بالایی تو کادر پرونده‌های فرستاده شده در این شاخه نگهداری می‌شوند بود پاکش کنین و دوباره سعی کنین.

هیچ کدوم از این موارد نبود؟ جل الخالق! شک نکنین که مشکل از تغییر تنظیمات سروره. معمولا شرکت‌ها مقاومت میکنن و اصرار دارن که هیچ مشکلی تو سرور ندارن اما مطمئن باشین خود وردپرس نمیتونه دلیل این مشکل باشه!

منبع و توضیحات

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...