رفتن به مطلب

ارتباط میان جداول در php


پست های پیشنهاد شده

سلام آیا این امکان هست در پی اچ پی برای هر فردی که در سایت ثبت نام می کند یک جدول برای آن فرد به طور اتوماتیک ایجاد شود

بنده یک برنامه php برای دیکشنری ساختم که قابلیت اضافه کردن، نمایش و حذف کلمات کاربر را دارد ولی مشکلی که دارد برای همه کاربرانی که ثبت نام می کنند کلمات عمومی است می خواهم کاری کنم که هر کاربر تنها کلماتی که وارد کرده رو ببیند و برای کاربران دیگر را دسترسی نداشته باشید یعنی همون کپسولشین خودمون!

یه سوال دیگه تو این برنامه یک باک داره که طرف حتی با پر نکردن فیلد ها وارد صفحه پنل کاربری می شه هر کاری کردم نتونستم باکش رو برطرف کنم

در ضمن اگر یوزر یا پسورد اشتباه بدهد نمی تواند وارد شود

log.php

لینک به ارسال

1 : بله امکانش است , به ازاء کاربرانی که اضافه میکنید بصورت دینامیکی با دستورا sql کریت تیبیل اتجام بدید , قبل از نام آنها هم یک prefix اصافه کنید

2 : متوجه نشدم , دیکشنری دارید , کاربران قابلیت اضافه کردن کلمات تخصصی خود را دارند ؟ و می خواهید فقط هر کاربری که کلمات را اضافه کرده است همون کلمات را ببیند ؟

چندین راه دارید :

1 : دیکشنری را برای هر رشته کاری و درسی متمایز کنید , یعنی مثلا این کلمات اگر برای رشته ی کامپیوتر است در رشته ی دیگر نیست , بنابراین کاربران تقاضای تغییر کلمات / ویرایش / اضافه را داشته باشند با تایید مدیر اعمال میشود , بنابراین مشکلی ندارد همه ی کاربران ببینند .

2 : بطور کلی یک جدول کلمات میگذارید که حاوی یک user _id و word باشد که هر کاربری که کلمه ایی اضافه میکند به همراه آن هم کلمه ذخیره شود و هم user_id , زمان نمایش به هر کاربر میدانید که کدوم کاربر چه کلماتی وارد کرده است و با دستورا sql میگید "کلماتی که این کاربر وارد کرده است بعلاوه کلمات عمومیه دیگر را نمایش بده"

به این روش و کار Encapsulation نمی گویند .بیشتر مدیریت کلمات وارد شده توسط کاربر گفته میشود.

کد شما را نگاه کردم و مشکلات بسسار زیادی دیدم و فقط نمیدونم از کجا شروع کنم

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...