رفتن به مطلب

پیشنهادهایی که باید به گوش مدیران ارشد وردپرس برسد (تغییرات پیشنهادی برای اعمال در ویرایش های بعدی)


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

من خیلی وقته که یکسری مشکلاتی با وردپرس دارم که باید توسط نویسندگان اصلی وردپرس درست بشه تا همه وردپرسی ها بتونند راحت تر کار کنند.

امروز به نظرم رسید که اینجا یه تاپیک ایجاد کنیم و دوستان پیشنهاداتی رو که برای بهتر شدن وردپرس دارند اینجا بنویسند و مدیران محترم فروم این پیشنهادات رو بررسی و جمع آوری کنند و اونهایی رو که مفید و سازنده هست به مدیران ارشد وردپرس برسونند تا اونها هم در نسخه های بعدی اعمال کنند.

اولین پیشنهاد از خودم:

وقتی در مطلبی میخوای یه کلمه رو به مطلب دیگه لینک بدی، تنها آپشنی که داری اینه که یه کلمه رو سرچ کنی. بعد وردپرس تمام مطالبی رو که شامل اون کلمه میشن رو به ترتیب تاریخ انتشار میاره. در حالی که ممکنه مثلا تو پست هایی رو نیاز داشته باشی که این کلمه توی تیترشون یا توی لید به کار رفته باشه. یا اصلا بخواهی به ترتیب تعداد بازدید مطالب حاوی اون کلمه رو ببینی یا سایر گزینه هایی که ممکنه نیاز داشته باشی.

به نظرم بهتره در قسمت لینک دادن، امکان مرتب سازی اخبار بر اساس تعداد به کار رفتن اون کلمه، درصد ارتباط خبر با این خبری که میخوای بنویسی (از روی تعداد کلمات مشترک یا برچسب ها و ...)، مکان قرار گیری کلمه مورد نظر (مثلا توی تیتر، توی کلیدواژه ها، توی چکیده مطلب و ... هم اضافه بشه.

اینطوری خیلی خیلی لینک دادن ها دقیق تر و تخصصی تر خواهد شد

با تچــــــکر :)

لینک به ارسال

به نظر من فقط و فقط و فقط قسمت نوشتن شبیه وردپرس دات کام بشه کافیه!!

لینک به ارسال

دوست گرامی امکان این امر برای وردپرس بسیار آسان است اما چون این یک سیستم همگانی است تنها آن بخشی را در خود سیستم اعمال می کنند که برای همه این امکان جذابیت داشته باشد و سیستم مدیریت محتوا سبک باشد. چون سایتها آنقدر متنوع هستند که هر کسی به یه امکاناتی نیاز داره. مثلا اگر من چیزی از وردپرس بخواهم خواسته شما در ردیف 20 به بعد هم قرار نمی گیره. ثانیا پلاگینهای وردپرس برای مرتفع کردن خواسته های متعدد کاربران وردپرسی هستند که خود وردپرس از آنها منبع درآمدی دارد.

همچنین پلاگینهای برای مرتفع کردن مشکل شما وجود داره و شما با یک کم زحمت می توانید پست دلخواهتان را لینک کنید. همچین وقتی می خواهید یک واژه را از خود سایت لینک کنید و لیست توسط وردپرس نشان داده می شود با تغییراتی که در کدها اعمال می کنید قابلیت جستجو بر اساس کلمه در تیتر را به آن اضافه کنید.

لینک به ارسال

یک بخشی در وردپرس هست به نام idea که میتونید در اونجا ایده هاتون رو مطرح کنید و بعد بهش پرداخته میشه

ایده هایی که بهتر هستن رو معمولا جمع آوری و به سیستم اضافه میکنن

لینک به ارسال

دوست عزیزم وردپرس قابلیت نصب افزونه رو به همین دلیل قرار داده که ایده های خودتون رو خودتون بتونید به سایتتون اضافه کنید !

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...