espad

اضافه کردن سفارش آنلاین

4 پست در این موضوع قرار دارد

سلام دوستان

چطوری میتونم یه دکمه سفارش آنلاین به سایتم اضافه کنم که کاربر با کلیک روی دکمه به ی فرم سفارش منتقل بشه و بتونه سفارش بده

اگر طوری باشه که حالت سبد خرید هم داشته باشه تا بشه چندتایی سفارش داد عالی میشه .

www.viva811.ir

post-1019-0-88792300-1379851213_thumb.jp

ویرایش شده در توسط espad
0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

افزونه های فروشگاهی به دردتون نمیخورند؟

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

با ووکامرس سعی کردم درست کنم نشد.

من میخوام به پست های خود وردپرس بشه سفارش آنلاین اضافه کرد نه اینکه ی قسمت جدا داشته باشه به اسم فروشگاه

مرسی

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام

خوب در کنار اون more info یه لینک بزارید به آدرس x


<a href="x" title="<?php _e('order online','theme'); ?>"><?php _e('order online','theme'); ?></a>

بعد با افزونه تماس با ما (هز افزونه‌ای که شد) یه برگه تماس با ما درست کنید

به همون آدرس x که می‌تونید اون برگه تماس با ما رو هر طوری خواستید ویرایش کنید

فکر کنم با این روش مشکل‌تون حل بشه

2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط فرشاد گوهری
      سلام
      یه چند وقتی بود در مورد بهبود تجربه‌ی کاربری سایتای محتوا محور تحقیق می‌کردم، یه سری نکات جالبی در این خصوص پیدا کردم، داخل سایتم گذاشته بودم، اینجا هم میگذارم شاید برای دوستان جالب باشه، ۱۱ تا نکته هست در اصل، در پایان اگر سوالی در خصوص این مقاله داشتید بپرسید، تا جایی که در توانم باشه پاسخ میدم دوستان
      ۱. در لحظه‌ی ورود کاربر به او پاپ‌آپ یا مدال‌باکس نمایش ندهید!
      هرگاه کاربر را مجبور به انجام کاری کنید دقیقا نتیجه‌ی عکس خواهید گرفت، بنابراین اگر در هنگام ورود کاربر به سایتتان به هر طریقی مانع از رسیدن به هدفش (خواندن محتوا) شوید، او به سادگی سایت شما را ترک می‌کند یا در بهترین حالت پنجره‌ی نمایش داده‌شده را خواهد بست، پس اگر هم قصد دارید محتوای مهمی را به کاربرانتان نشان دهید بهتر است وی را مجبور به مشاهده‌ی آن نکنید!

      ۲. از قابلیت اسکرول بی‌نهایت به‌جای صفحه‌بندی استفاده کنید
      جالب است بدانید کار کردن با دکمه‌های صفحه‌بندی (Pagination) برای کاربران امری خسته‌کننده و حوصله‌ سر بر است، معمولا کاربران تمایلی به کلیک کردن روی دکمه‌های صفحه‌بندی سایت‌ها ندارند، برای نتیجه‌گیری بهتر می‌توانید به جای صفحه‌بندی از قابلیت اسکرول بی‌نهایت به صورت دکمه‌ی بارگذاری بیشتر (Load More) استفاده کنید.
      هرچند می‌توانید از لود بی‌نهایت خودکار نیز استفاده کنید اما باید بدانید برخی از کاربران ناخودآگاه به دنبال فوتر سایت شما می‌گردند و در صورتی که اسکرول نامحدود به صورت خودکار مطالب را بارگذاری کند باعث سردرگمی این دسته از کاربرانتان خواهید شد، پس در حالت عادی استفاده از امکان اسکرول نامحدود به همراه دکمه‌ی بارگذاری بیشتر به کمک شما خواهد آمد.

      ۳. خطوط را تا حد امکان کوتاه نگه دارید
      برای همه‌ی ما پیش آمده است که در هنگام مطالعه‌ی یک محتوا انتهای خط را گم کنیم، در پیدا کردن آن دچار مشکل شده و در متن سردرگم شویم، کاربران نیز دقیقا می‌توانند دچار چنین مشکلاتی شوند، سعی کنید تا حد ممکن طول و تعداد کلمات خطوط خود را در حد استاندارد نگه دارید، بدون در نظر گرفتن کلمات ربط حدود ۲۰ تا ۲۵ کلمه در هر خط می‌تواند مقدار استانداری برای متون فارسی باشد.
      ۴. سایز متن را استاندارد نگه دارید
      اندازه‌ی نوشته‌ها نباید بیش از حد کوچک یا بزرگ باشد، استفاده از سایز متن بزرگ باعث آشفتگی و عدم تناسب محتوای شما خواهد شد و در عین حال به کارگیری سایز کوچک برای متون، کاربر را در خواندن نوشته‌ها به شدت دچار مشکل خواهد کرد، حدودا سایز فونت ۱۳ تا ۱۵ پیکسل برای زبان فارسی مناسب است، البته باید فاصله‌ی بین خطوط و کنتراست رنگی متن را نیز در نظر داشته باشید.
      ۵. حتما از تصاویر در محتوای خود استفاده کنید
      این نکته را به یاد داشته باشید که تنها ۲۰ درصد از کاربران تمام محتوای صفحه را مطالعه می‌کنند و ۲۰ درصد باقی‌مانده تنها یک نگاه کلی به صفحه داشته و فقط در یک نگاه آن را اسکن می‌کنند، به کارگیری تصاویر می‌تواند به شما کمک کند توجه آن ۸۰ درصد را نیز جلب کنید، محتوای بصری همیشه از جذابیت خاصی برای کاربران برخوردار است، بدین ترتیب هنگامی که کاربر به تصاویر شما توجه می‌کند به صورت ناخودآگاه محتوای متنی اطراف تصاویر را نیز مطالعه خواهد کرد و این یعنی ماندگاری بیشتر کاربر در سایت!
      ۶. از لینک کردن بیش از حد کلمات بپرهیزید
      سعی کنید تعداد لینک‌های موجود در متن را در حد معقولی نگه دارید، استفاده از لینک‌های زیاد در متن تنها باعث به هم خوردن تمرکز کاربر خواهد شد، البته این بدان معنا نیست که اصلا از لینک‌ها در متن خود استفاده نکنید، شما باید در جای صحیح، لینک‌های صحیح را درج کنید.
      ۷. استفاده از بلاک‌های نقل‌قول در میان محتوا
      اگر مورد ۵ را به دقت خوانده باشید به یاد دارید که گفتیم ۸۰ درصد از کاربران وب تنها صفحه را در یک نگاه کلی اسکن می‌کنند، شما با استفاده از به کارگیری المان‌های مختلف مانند بلاک‌های نقل قول می‌توانید توجه آن ۸۰ درصد را بیش از پیش جلب کنید، به عنوان مثال می‌توانید خلاصه‌ای از یک پاراگراف مهم را به صورت برجسته در میان متن نمایش دهید.

      ۸. از سایدبارها استفاده نکنید!
      هرچند که در اکثر سایت‌های ایرانی سایدبار به بخش‌ جدایی‌ناپذیری از صفحه تبدیل شده است اما در حقیقت هنگام مطالعه‌ی محتوا تنها چیزی که برای کاربر مهم است همان محتواست و سایر بخش‌ها می‌توانند تمرکز وی را به هم بزنند، اما اگر ناچار به استفاده از سایدبار در صفحات خود هستید سعی کنید تا حد امکان آن را به گونه‌ای در نظر بگیرید که باعث حواس‌پرتی کاربرانتان نشوید، به عنوان مثال لازم نیست سایدبارهای سایت خود را پر از تبلیغات چشمک‌زن و مزاحم کنید.

      ۹. به‌گونه‌ای کاربر را از انتهای متن یا زمان مطالعه آگاه کنید
      سعی کنید در نوشته‌های طولانی به طریقی مدت زمان مطالعه‌ی متن و یا مقداری از متن که توسط کاربر خوانده شده است را برای او مشخص کنید، بدین ترتیب کاربران می‌توانند راحت‌تر تصمیم بگیرند و می‌دانند چقدر از وقت خود را باید صرف خواندن مقاله‌ی شما کنند، این مورد باعث می‌شود آن‌ها کمتر احساس خستگی و پیشمانی کرده و تا انتها متن شما را دنبال کنند.
      ۱۰. عضویت در سایت را در دسترس کاربر قرار دهید
      فردی که برای خواندن مطالب شما وقت می‌گذارد و به آن علاقه دارد مطمئنا تمایل دارد در سایت یا خبرنامه‌تان نیز عضو شده تا مطالب آینده‌ای که منتشر می‌کنید را نیز از دست ندهد، بنابراین سعی کنید فرم‌های عضویت در سایت یا عضویت در خبرنامه را به نوعی در دسترس او قرار دهید تا بتواند به راحتی به مقصود خود برسد، مخفی کردن سیستم عضویت تنها باعث از دست دادن اعضای سایتتان خواهد شد.
      ۱۱. کابران موبایل را نادیده نگیرید!
      درحال حاضر افراد زیادی با استفاده از دستگاه‌های همراه خود مانند موبایل و تبلت اقدام به مرور وب می‌کنند، شما به عنوان مدیر یک وبسایت باید به انتخاب آن‌ها احترام گذاشته و شرایطی را فراهم کنید تا بتوانند به راحتی محتوای وبسایتتان را مشاهده کنند، استفاده از قالب‌های ریسپانسیو (واکنشگرا) و همچنین بهینه‌بودن سرعت و عملکرد سایت در نسخه‌ی موبایل برای این دسته از کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.
      منبع آموزش: hamyarit.com
    • توسط mina_exchange
      سلام دوستان . ممکنه کم و بیش شما با واژه هایی مثل "برون سپاری" و یا معادل انگلیسی آن "freelancing"  آشنایی داشته باشید. واژه فریلنسر برای اولین بار  توسط «سر والتر اسکات» در رمان مشهور ایوانهو به کار برده شد و اشاره به سربازهایی داشت که در جنگ‌های قرون وسطایی به صورت مزدور والبته بدون التزام و تعهد به اربابی خاص، می‌جنگیدند یا اصطلاحاً نیزه می‌زدند. بعدها واژه فریلنسر شکلهای دیگری هم به خود گرفت و کم‌کم تبدیل شد به اصطلاحی رایج.اما امروز فریلنسر به کسی گفته میشود که در ازای گرفتن حق الزحمه ، خدمات تخصصی را به کارفرمایان و مشتریان بدون داشتن  قرارداد بلندمدت ارائه میدهد. بطور کلی فریلنسرها از تنوع کاری زیادی نسبت به کارمندان برخوردار هستند. بدون درنظر گرفتن به نیاز به یک درآمد ثابت - معمولاً آزادی عمل بیشتری برای انتخاب زمان و مکان کار خود دارند.تجربه کارهای متفاوت مشخصه‌های آن‌ها را می‌سازد و در نتیجه شبکه‌ای از مشتریان برای خود تشکیل می‌دهند. شما با داشتن هر توانایی و هرمهارتی می توانید با شیوه فریلنسینگ از آن توانایی و یا مهارت خود کسب درآمد کنید.اما مشتری را چه کسی برای شما پیدا میکند؟! امروزه وبسایت های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. از نمونه های ایرانی آن میتوان به وبسایت هایی همچون "پارسکدرز" ، " کاریتو"، "پونیشا" و... اشاره کرد. این وب سایت ها به عنوان یک واسطه بین کارفرما و مجری (یا همان فریلنسرها) عمل میکنند به این صورت که کارفرما خدمت مورد نیاز خود را در اینگونه وبسایت ها اعلام میکند و شما اگر توانایی انجام خدمت مدنظر کارفرما را داشته باشید، با کارفرما وارد دیالوگ شده و  قیمت پیشنهادی و مهلت انجام کار را تعیین میکنید و پس از انجام مذاکره در صورتی که کار به شما واگذار گردد درصدی از حق الزحمه را به وبسایت پرداخت میکنید. البته تعدای از این وبسایت ها حق اشتراک ماهانه نیز از شما دریافت میکنند. هرکاری که بتوان در بستر اینترنت انجام داد نظیر تایپ، ترجمه، برنامه نویسی، طراحی سایت، انجام کارهای گرافیکی و... قابل درخواست از طرف کارفرما و قابل ارائه از طرف فریلنسرها می باشد. اگر شما یک طراح سایت حرفه ای و یا یک برنامه نویس حرفه ای باشید، سایتهای برون سپاری در کسب درآمد شما جایگاه ویژه ای پیدا میکنند چرا که بیش از نود درصد درخواست ها از طرف کارفرمایان در سایت های برون سپاری در این حوزه قرار میگیرد. و اگر حتی بخواهید به دلار کسب درآمد کنید این امکان نیز با ثبت نام در سایت های برون سپاری جهانی نظیر "freelancer.Com" و یا "UpWork.com"  برای شما فراهم میشود. البته به علت تحریم های ایران ، امکان ثبت نام در این دو سایت برای فریلنسرهای ایرانی فراهم نمی باشد اما ما مفتخریم اعلام کنیم که مجموعه ما یعنی "Mina_Exchange"  این امکان را فراهم آورده است. در صورت تمایل به عضویت در freelancer.com به وبسایت
        http://mina-exchange.com/  مراجعه کنید.
    • توسط AminHashemy
      سلام دوستان 
      من لیستی از آموزش های خوب وردپرس که به نظرم ارزش استفاده داره رو دور هم جمع کردم 
      شما هم اگر مورد بیشتری میشناسید اضافه کنید تا همه استفاده کنن:
       
      https://evand.com/events/wordpress-complete-giude
      مثلا شامل مباحث زیر :
      معرفی پیشخوان وردپرس آموزش ایجاد گالری محصولات افزونه های ووکامرس
      سرچ به صورت زنده (ایجکس سرچ) افزونه مقایسه کالا آموزش نحوه برخورد با کارفرما و درک نیاز های کارفرما  
      https://abzarwp.com/wordpress-tutorials/
      تعداد جلسات تا اکنون : 33 جلسه کل زمان دوره تا اکنون : 880 دقیقه سطح دوره از نظر آموزش : از ۰ تا ۱۰۰ مناسب برای افراد مبتدی تا حرفه ای  
      مورد بعدی آموزش وردپرس https://faradars.org/how-to-learn/wordpress
      یک مجموعه ای از آموزش های تکه تکه هست
       
      https://hamyarwp.com/webdesign/
      دوره جامع ۰ تا ۱۰۰ آموزش طراحی سایت و آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی دارای پیش نیازهایی می باشد که قبل از ثبت نام می بایست به آنها توجه کنید تا در ادامه آموزش به مشکل نخورید.
          https://mihanwp.com/wordpress-learn/ دوره وردپرس رایگان میهن وردپرس    
      نظرتون رو بگید لطفا

    • توسط fateme.fathi
      در این مطلب 7 نکته در مورد عکاسی به شما خواهیم گفت. تکنیک Dutch Tilt چیست؟ چگونه به عکس عمق دهیم؟ چگونه مردم در حال عبور از عکس را حذف کنیم؟ همه این نکته ها و حقه های بیشتر را در ادامه خواهید خواند.


      تکنیک شیب هلندی را امتحان کنید
      این یک حقه با دوربین است که باید با صرفه جویی و احتیاط از آن استفاده کنید، چرا که می تواند کلیشه ای باشد، اما اگر با این تکنیک از ساختمان بلندی در بالای سر خود عکس بگیید عکس خوبی خواهدشد. به جای اینکه ساختمان را به صورت صاف در کادر قرار دهید، دوربین را با زاویه تقریبا 45 درجه بچرخانید، به این تکنیک در دنیای فیلمبرداری تکنیک شیب هلندی می گویند. با این کار ساختمان مقدار بیشتری از کادر را در بر می گیرد و کمی هیجان چاشنی عکس می شود.

      مردم را از عکس حذف کنید
      آیا حرکت و تعدد مردم در مکان های معروف مزاحم عکاسی تان می شود؟ یک فیلتر کاهنده نور ND و یک سه پایه با خود همراه داشته باشید. حال می توانید با عکاسی با سرعت پایین مردم را به شکل هاله هایی رنگی نشان دهید و تقریبا آنها را از عکس محو کنید و همچنین نور خوبی هم در عکس داشته باشید.

      عمق عکس را افزایش دهید
      برای اینکه عمق میدان عکس را بیشتر کنید، از لنز واید استفاده کنید، دیافراگم را نزدیک به 22/f بگذارید و روی نقطه ای نزدیک به یک سوم جلوی کادر قرار دهید. اگر در عکستان افق وجود دارد روی نقطه Hyperfocal فوکوس کنید تا بیشترین محدوده فوکوس ممکن را داشت باشید.
       
      از لنز بسیار واید استفاده کنید
      وقتی می خواهید از یک معماری عکس بگیرید حواستان به آب باشد وقتی از لنز واید استفاده می کنید تصویر آن بنا در آب می تواند پیش زمینه بسیار زیبایی برای عکس باشد. اگر آب در حرکت است می توانید با عکاسی با سرعت شاتر پایین تصویر بهتری از بنا را در آب ایجاد کنید، البته در زمان استفاده از چنین تکنیکی باید از فیلتر ND استفاده کنید تا عکس بیش از حد روشن نشود.

      سری هم به بازار بزنید
      دنبال اجناس شبیه هم و کنار هم باشید، روی آنها زوم کنید و آنها را کنار هم در کادر قرار دهید. برای این نوع عکاسی نورپردازی از طرفین، بهترین نور است.
       
      شکار پیش زمینه
      وقتی می خواهید از مکان های معروف و نمادهای شهرها عکس بگیرید به کادربندی عکستان بیشتر فکر کنید. سعی کنید پیش زمینه ای در عکس ایجاد کنید تا آن نماد یا ساختمانی که می خواهید نشان دهید را بهتر جلوه دهد یا زاویه ای پیدا کنید که پس زمینه بهتری به شما می دهد.

      لنزهای Prime
      عصر، دوربین خود را در خانه نگذارید. یک لنز پرایم Prime یا ثابت روی دوربین خود ببندید. لنز 8.50 mmf، 1 لنز ایده آلی است. در تاریکی با بازترین دیافراگم ممکن عکس بگیرید. مقدار ISO را بالا انتخاب کنید تا نیازی به فلاش یا سه پایه هم نداشته باشید. با این کار بوکه های زیبایی هم ایجاد می شود. (بوکه، نورهایی در پس زمینه است که به شکل هاله هایی رنگی و دایره ای شکل در عکس ظاهر می شوند.)
       

       
       
    • توسط drmajidghiasi
       آموزش افزونه WP PostViews
      مخزن وردپرس پر است از انواع افزونه‌های مختلف برای نمایش بازدید و آمار و حتی نمایش آمار به کاربران اما افزونه WP-PostViews
      چندین مزیت دارد که به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
       
      امکانات ویژه افزونه WP-PostViews:
      سبکی خاص بدون فشار به سرور رابط کاربری آسان و… برای نمایش آمار برای خودمان نیاز به هیچ نوع تنظیم خاصی ندارد اما برای نمایش در بخش خاصی از قالب سایت نیاز به قرار دادن چندین کد در قالب سایت داریم که در این آموزش یعنی آموزش افزونه WP-PostViews ریزبه‌ریز افزونه را باهم بررسی خواهیم کرد.
       
      نصب افزونه WP-PostViews
      برای نصب این افزونه طبق مراحل  زیر اقدام کنید:
      یا از قسمت افزونه‌ها روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید و از لینک زیر افزونه را دانلود کنید و سپس در قسمت بارگذاری، افزونه را بارگذاری کنید. یا اینکه از قسمت کلیدواژه WP-PostViews را تایپ کنید و افزونه WP-PostViews را در مخزن وردپرس جستجو کنید و سپس نصب و فعال‌ کنید. پس از نصب و فعال‌سازی افزونه گزینه‌ای بانام PostViews در بخش تنظیمات وردپرس اضافه می‌شود برای انجام تنظیمات روی این گزینه کلیک کنید.
       

      تنظیمات افزونه WP PostViews بخش بازدید مطالب:
      Count Views From: در این بخش مشخص می‌کنیم که افزونه بازدید چه دسته از افرادی را حساب کند؛ میهمانان، کاربران ثبت‌نام‌شده یا هر دو. Exclude Bot Views: در نظر نگرفتن بازدید ربات‌ها. Views Template: در این بخش یک قالب کلی مشخص می‌کنیم برای نوع نمایش تعداد بازدید و می‌توانیم از متن‌های فارسی هم استفاده کنیم البته توجه داشته باشید که در حال پیش‌فرض ما کلمه views را می‌توانیم فارسی کنیم و دو کد کوتاهی که افزونه دارد نباید دست‌کاری کنیم فقط باید استفاده کنیم. توجه کنید: هر مطلب در پیشخوان وردپرس بخشی به اسم views اضافه‌شده است که درصورت تغییر کلمه بالا نام این کلمه به نامی که شما تغییر می‌دهید تغییر خواهد کرد. Most Viewed Template: ازنظر عملکرد این بخش هم مثل بخش بالا برای ساخت یک قالب کلی است اما در این بخش امکانات و کدهای کوتاه بیشتری را داریم که می‌توانیم برای مطالب پرطرفدار استفاده کنیم.  

      تنظیمات نمایش:
      این بخش برای تعیین دسترسی دیدن بازدید توسط بازدیدکنندگان در صفحات مختلف است مثلاً در صفحات سایت چه کسانی بتوانند تعداد بازدید را ببینند که در بالا توضیح دادیم که دو نوع میهمانان و کاربران ثبت‌نام‌شده را مدنظر قرار می‌دهد. فقط توجه داشته باشید که برای استفاده از این بخش باید کدی که در پایین توضیح می‌دهیم را در صفحات مربوطه اضافه کرده باشید.
       

      نمایش بازدید مطالب با کد کوتاه:
      در انتهایی هر مطلب می‌توانید با قرار دادن کد کوتاه افزونه میزان بازدید را نمایش دهید. می‌توانید از تعداد بازدید: ۱۵۸ یا تعداد بازدید: ۰ استفاده کنید. عدد ۵۴ در کد کوتاه شناسه مطلب است که هر مطلب شناسه خاص خودش را دارد که راحت‌ترین روش به دست آوردن شناسه طبق عکس زیر بردن موس بر روی اسم مطلب است.

      اما استفاده از این روش دردسر بزرگی مثل اضافه کردن کد کوتاه به تک‌تک صفحات را دارد. برای حل این مشکل می‌توانید کد بخش پایین را طبق دستورالعمل به قالب خودتان اضافه کنید تا بازدید به‌صورت خودکار در سایت نمایش داده شود.

      نمایش بازدید توسط کد:
      هر قالب شامل فایل‌های مختلفی است مثلاً فایل (Page.php) مخصوص نمایش صفحات سایت است و یا (Single.php) مخصوص نمایش ادامه مطالب است. در هرکدام از صفحاتی که قصد نمایش بازدید را دارید آن صفحه را بازکنید، مثلاً ما می‌خواهیم در بخش ادامه مطلب سایت تعداد بازدید را نمایش دهیم، برای همین فایل (Single.php) قالب را باز می‌کنیم که معمولاً در اکثر قالب‌ها در این مسیر یافت می‌شود.
      wp-content/themes/<Name Ghaleb>/single.php
      فایل را بازکنید و دنبال کدی مشابه کد زیر بگردید.
      ۱ <?php while (have_posts()) : the_post(); ?>
      حالا در پایین همین کد هرجایی که قصد نمایش تعداد بازدید را دارید کد زیر را قرار دهید.
      ۱ <?php if(function_exists('the_views')) { the_views(); } ?>
      برای اینکه تشخیص بدهیم کد را دقیقاً کجا باید قرار بدهیم نیاز به کمی دانش برنامه‌نویسی هست که بخشی را که بالای مقالات و یا پایین مقالات است را تشخیص بدهیم، به‌هرحال در فیلم آموزشی روشی را توضیح داده‌ایم که اگر کد نویسی این مورد را هم بلد نیستید به‌راحتی از همین چند خط شروع کنید.

      جمع‌بندی:
      یکی دیگر از روش‌های نمایش آمار بازدید از مطالب سایت استفاده از افزونه wp-postviews است، این افزونه بدون فشار به سرور آمار دقیقی از آمار نمایش صفحات سایت در اختیار شما قرار می‌دهد.