رفتن به مطلب

پاتلانتیس ، یک پوستۀ رایگان واکنشگرا بر پایه بوت استراپ با ویژگی های منحصر به فرد


پست های پیشنهاد شده

پاتلانتیس نام یک پوستۀ وردپرسی واکنشگرا بر پایۀ بوت استراپ 2.3.2 است که برای شما طراحی و کدنویسی شده . از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن پشتیبانی از RTL و LTR ، استفاده از فونت آیکونهای Font Awesome برای نمایش آیکون ها ، فونت زیبای یکان برای عنوانهای پارسی و عربی ، پشتیبانی از پست فرمت ها ، منوی کاملا داینمیک و بسیاری ویزگی های دیگر می باشد . این پوسته کاملا رایگان است و شما می توانید آن را از لینک زیر دانلود کرده و از آن استفاده کنید. ...

پاتلانتیس ( Patlantis )

------------------------------

http://www.khosroblog.com/projects/patlantis/

پیش نمایش پاتلانتیس

----------------------------

http://demo.khosroblog.com/?themedemo=patlantis

  • امتیاز 6
لینک به ارسال

ممنون میشم برای ماندگاری بیشتر، پوسته رو در انجمن هم پیوست کنید

  • امتیاز 2
لینک به ارسال

پاتلانتیس یک پوسته ترجمه شده نیست ، طراحی و کدنویسی اون زمان زیادی برده و سعی شده شبیه سایت دیگه ای نباشه . از طرفی این یک پوسته کاملا رایگان ( برای استفاده شخصی و برای استفاده تجاری ) هستش با امکانات منحصر به فرد که در وب پارسی کمتر نظیر اون دیده میشه . صراحت بیان من رو ببخشید اما پیوست اون در سایت های دیگه ممکن نیست و این تنها راه حمایت از من برای پروژه های رایگان بعدی خواهد بود. :)

لینک به ارسال

بله متوجه میشم اما این نوع معرفی (پوسته/افزونه) با قوانین ما در تناقض هست. ولی بنظر من انتشار بصورت گسترده تر برای شما حامی بیشتری رو جذب میکنه. انحصار دانلود ار حوصله کاربران همیشه خارج هست.

در هر صورت، طبق قوانین انجمن:

یا باید لینک مستقیم داده بشه یا اینکه باید در انجمن پیوست بشه.

در غیر اینصورت تاپیک خلاف قوانین هست.

قوانین معرفی افزونه رو مطالعه بفرمایید. برای پوسته ها هم همون قوانین صادق هست.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

ممنون از شما به خاطر یادآوری قوانین انجمن :) .

قصد من از انتشار این پست توسعه هر چه بیشتر وردپرس استاندارد و پارسی بود ، با این وجود اگه خلاف قوانین انجمن بوده شما در حذف این تاپیک مختار هستید و من هم کوچکترین اعتراضی نسبت به این موضوع ندارم.

لینک به ارسال

سلام، جالبه! اینکه مثلا مردم بیان تو سایت شما ثبت نام کنند بعد دانلود کنند، یعنی پشتیبانی کردن از شما؟یا اینکه مردم بیشتر این قالب رو دانلود کنند میشه معرفی هرچه بیشتر شما و درنتیجه حمایت بیش از پیش شما؟ وگرنه قرار دادن توی مخزن فزونه ها هم احتمالا کار کاملا بیخودی هست!!

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...