رفتن به مطلب

سوال در مورد قالب !


پست های پیشنهاد شده

سلام / از اساتید عزیز دو تا سوال داشتم ! لطف میکنید اگر پاسخ دهید !

1- این فروشگاه های قالب رو دیدم که قالب رو ترجمه و به فروش می رسانند ... حالا اینجا یک سوال پیش میاد، اینکه : این قالبها رو از کجا گیر میارند که هیچ کجا رایگانشون نیست ؟ و یا اگر هم باشد ، کسی ترجمشون نمیکنه؟

2- میخواستم قالب و یا افزونه ای رو ترجمه و فارسی کنم ، اما چطورز بفهمم که قبلا فارسی نشده / چون ماشالله هر چی افزونه و قالب هست فارسی و ترجمه شده. /// قصدم از این کار این هست که اگر قالبی رو مثلا فارسی کردم و برای دانلود قرار دادم و زیر قالب نوشتم که فارسی سازی توسط من ،، کسی نیاد بگه این رو من قبلا فارسی کردم //

لینک به ارسال

1-خب روش کارها متفاوته ، بعضیها اکانت خریداری میکنن از طراح قالب ، ترجمه میکنن و نسخه فارسیشو منتشر میکنن ، بعضی ها ریپ میکنن ( دیدم که میگم ) بعضی ها هم نسخه انگلیسیشو از بعضی سایتهای انگلیسی که قالب رو نال میکنن دانلود و فارسی میکنن و . . .

2-اسم قالب یا افزونه رو تو گوگل سرچ کنید اگر فارسی کرده باشن نسخه فارسیش یافت میشه ، اگر پیدا نکردید به احتمال 99 درصد فارسی نشده

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...