• اطلاعیه ها

    • Saeed Fard

      حمایت وردپرس پارسی از همایش آینده وب و موبایل   19/04/74

        چهارم و پنجم اسفند ماه 1395، همایش آیندهٔ وب و موبایل ایران با حمایت سازمان فناوری اطلاعات در مرکز همایش‌های شهید قندی برگزار خواهد شد. این همایش یک رویداد ۲ روزه است که در آن پیشتازان صنعت وب و موبایل از تکنولوژی‌های روز دنیا در این حوزه‌ها سخن می‌گویند به طوری که این همایش پنجره‌ای به چشم‌انداز آینده‌ٔ وب و موبایل در جهان، و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی است.   فرصت‌هایی که FOWM#  برای شما خلق خواهد کرد: آشنایی با تکنولوژی‌های آینده‌ساز وب و موبایل شرکت در مباحث چالشی درباره وب و موبایل ارتباط و شبکه‌سازی با “قله‌های وب و موبایل” موقعیت‌های کاری، هم‌تیمی‌های جدید دریافت گواهی شرکت در همایش دو روز به‌یادماندنی سرشار از شگفتی   شرکت‌کنندگان در این همایش ضمن آشنایی با فناوری‌های آینده‌ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی و ارتباط با بزرگان وب و موبایل ایران، می‌توانند موقعیت‌های کاری و هم‌تیمی‌های جدید برای کسب‌وکار خود بیابند. این همایش برای طراحان و توسعه‌دهندگان وب‌سایت و موبایل، مدیران ارشد سازمان‌ها، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، دانشجویان و علاقه‌مندان دارای نکات آموزشی و جذاب خواهد بود.   مجید علوی‌زاده، دبیر همایش آیندهٔ وب و موبایل که سابقه اجرای چند همایش و سمینار مرتبط را دارد، اعلام کرد: جمعی از بهترین‌ها و پیشروان این دو حوزه در ایران با ارائه‌های تخصصی خود، چشم‌انداز آینده این صنعت‌ها را به شرکت‌کنندگان عرضه خواهند کرد.   در هر یک از روزهای برگزاری همایش، یک پنل تخصصی در مورد یکی از موضوع‌های مهم این حوزه نیز برگزار خواهد شد و دست‌اندرکاران به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت و در پایان، به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در همایش اعطا خواهد شد.   ثبت نام در مهمترین رویداد صنعت وب و موبایل ایران تا پایان بهمن ماه ۹۵ امکان پذیر خواهد بود، برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد و آشنایی با موضوعات و سخنرانان به آدرس http://conf.wsschool.org/fowm مراجعه نمایید.   کاربران وردپرس پارسی می‌توانند با استفاده از کد wp-parsi از مبلغ ۴۰ هزار تومان تخفیف در ثبت نام برخوردار شوند.
themefarsi

ساخت بخش پشتیبانی برای مشتری

10 پست در این موضوع قرار دارد

با عرض سلام خدمت دوستان گرامی :)

من دارم یه سیستمی رو کار می کنم به ذهنم رسید برای زیباتر شدن کار و همچین حرفه ای تر شدن، یک قسمت ارتباط با شرکت خودمون برای مشتری در ادمین قرار بدم که از همونجا بتونه برامون ایمیل بزنه ، بعد جواب که می دیم بهش در همون پنلش دریافت کنه ...

اگر امکانش هست راه های پیشنهادی رو بفرمایید ممنون میشم ...

همچنین اگر همچین پلاگینی سراغ دارید معرفی کنید با تشکر فراوان :)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میتونید از اسکریپت های پشتیبانی استفاده کنید .

در گوگل سرچ کنید ...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

افزونه زيزر هم كار راه اندازه و قوي

contact-form-7

درضمن اسكريپت Zopim هم بد نيست

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فکر کنم سوالم رو بد مطرح کرده باشم :)

برای پشتیبانی سایت که مشتری داره نمی خوام برای ارایه پشتیبانی به مشتری های خودمون می خوام ...

واضح تر اینکه ، من یه پوسته اختصاصی واسه مشتری طراحی می کنم، می خوام یه بخشی هم در پوسته تعبیه کنم (در بخش مدیریت) که اگر به مشکلی برخورد، موردی داشت هی نره تو ایمیلش به ما میل بده از همین قسمت استفاده کنه ارتباط با پشتیبانی ما هم جوابشو که دادیم تو همون پنل ببینه ...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من از این استفاده میکنم:


http://wordpress.org/plugins/custom-dashboard-help/screenshots/

با افزونه بالا میتونی در پیشخوان یک کادر با عنوان و محتوای دلخواه قرار بدی.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون این کار رو بدون افزونه هم میتونم انجام بدم :)

منظور من چیز دیگست

ببنید شما مشتری شرکت من هستید، من قالب سیستمتون رو واستون طراحی کردم حالا شما به مشکل بر می خوری واسه اینکه کار شمارو راحت کنم که واسه ارتباط با شرکت هی نری به ایمیلت و واسه ما پیام بدی، از ادمین وردپرست یک قسمت پشتیبانی باشه که یک فرم باشه از اونجا واسه ما ایمیل بفرستی و ما هم جوابی که به شما می دیم در همون پیشخوان وردپرس ببینی ...

یک بخش مکاتبات با شرکت می خوام بزنم که بین مشتریامون و شرکت تعامل بهتری ایجاد کنم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون این کار رو بدون افزونه هم میتونم انجام بدم :)

منظور من چیز دیگست

ببنید شما مشتری شرکت من هستید، من قالب سیستمتون رو واستون طراحی کردم حالا شما به مشکل بر می خوری واسه اینکه کار شمارو راحت کنم که واسه ارتباط با شرکت هی نری به ایمیلت و واسه ما پیام بدی، از ادمین وردپرست یک قسمت پشتیبانی باشه که یک فرم باشه از اونجا واسه ما ایمیل بفرستی و ما هم جوابی که به شما می دیم در همون پیشخوان وردپرس ببینی ...

یک بخش مکاتبات با شرکت می خوام بزنم که بین مشتریامون و شرکت تعامل بهتری ایجاد کنم

دوستان چیزی که دوستمون میخواد مثل همین سایتهای فروش هاست هست که ارسال تیکت میزنی و بعد جواب میدن ...

همین محیط WHMCS

خیلی جالبه اگه بشه همچین کاری کرد ولی فکر کنم باید کدنویسی زیادی واسه ش بشه یا پلاگین اختصاصی ساخته بشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان چیزی که دوستمون میخواد مثل همین سایتهای فروش هاست هست که ارسال تیکت میزنی و بعد جواب میدن ...

همین محیط WHMCS

خیلی جالبه اگه بشه همچین کاری کرد ولی فکر کنم باید کدنویسی زیادی واسه ش بشه یا پلاگین اختصاصی ساخته بشه

واسه سیستم هاستینگ از همین whmcs استفاده می کنیم، دارم روش کار میکنم ببینم چی میشه :)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

افزونه های تیکت هست

http://wordpress.org/plugins/search.php?q=ticket

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

افزونه های تیکت هست

http://wordpress.org...ch.php?q=ticket

ممنون اما اینو میدونم ولی من واسط بین سایت و بازدید کننده نمی خوام واسط بین مدیر سایت و شرکت یا فرد طراح سایت می خوام (یعنی در پنل مدیریت وردپرس فقط)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری