رفتن به مطلب

برخورد قاطع مدیران با کاربران


پست های پیشنهاد شده

سلام به همه ی بچه های وردپرس پارسی

خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند،این جمله رو مخصوص اینجور آدما گفتن،اینا فکر میکنن که بچه های این سایت وظیفشونه که بهشون کمک کنن.

خدا شاهده من توی این انجمن خیلی تجربه های مفیدی کسب کردم (اینو هم برای چاپلوسی و از این جور حرفا نمیگم)،واقعا اگه همه مثل مدیران و کاربران این سایت بودن که اینطور خالصانه بدون هیچ چشم داشتی به بقیه کمک میکنن دنیا گلستان میشد،من از برو بچه های وردپرس پارسی مخصوصا آقا مرتضی،آقا پارسا و آقا ایمان و آقای سعید شعبانی که خیلی کارمو راه انداختن نهایت تشکر رو دارم و آرزو میکنم هر چی از خدا میخوان بهشون بده.

ممنون.

لینک به ارسال

یه پیشنهاد افراد رو برای عضویت مجبور به خواندن قوانین کنید.

به این صورت که

ابتدا در ثبت نام قوانین رو نمایش و برای عضویت نهایی و ارسال پست از آن ها از این قوانین امتحان آنلاین گرفته شود.

چه افرادی که تازه واردند و چه افرادی که تازه ثبت نام میکنند.

لینک به ارسال

سلام

انجمن وردپرس پارسی سعی کرده در یکسری از موارد پیشرو و ثابت قدم باشه.

هیچوقت سعی نکردیم از گروه و فعالیت هامون تعریف تمجید کنیم و قضاوت رو همیشه به عهده دیگران گذاشتیم.

برای جلوگیری از افت کیفیت انجمن یکسری از قوانین وضغ شده که دوستان گروه با قدرت در اجرای این قوانین اهتمام دارن.

مثل بستن تاپییک هایی که ناقض کپی رایت هست و یا جلوگیری از اسپم.

در عین حال همیشه سعی کردیم در زمان های که به دست میاریم کارهای انجمن رو جلو ببریم و مهمتر از همه پاسخگوی دوستان باشیم.

شاید مشکلات روزمره گی بعضا باعث کند شدن رویه کارهای بشه. مثل انتشار "بسته پارسی ساز" و یا "برگزاری همایش" اما هیچوقت از لیست کاری ما حذف نمیشه و مطمئن باشید پیگیری ها همیشه ادامه داره و در اولین زمانی که بتونیم اونها رو اجرایی میکنیم.

اما این همه نوشتیم برای چی؟

متاسفانه با اینکه خیلی از دوستان این موارد رو میبینن و میدونن اما هستن کسانیکه از روی نادانی و ناآگاهی حرف هایی رو میزنن که مثلا باعث ناراحتی و دلسردی ما بشن.

مثلا وقتی باهاشون برخودری میشه و یا تاپیکی بسته میشه در تاپیک یا پیام خصوصی به دنبال توهین و شلوغ کاری هستن.

آقا/خانم نامحترم

گروه وردپرس پارسی بازهم با قدرت رویه کاری خودش رو ادامه میده و صحبت های شما پشیزی ارزش نداره

این تاپیک رو هم زدیم تا برای کسانیکه در اینده هم میخواین این کار رو انجام بدن از قبل جوابمون رو داده باشیم

شما فقط به خودتون صدمه میزنید چون از انجمن اخراج میشین و باید در سایت های دیگه روزها منتظر جوابی باشید که معلوم نیست مشکل شما رو حل کنه یا خیر.

نمونه این نوع انسان هایی که تربیت و شخصیت خانوادگیشون رو به رخ ما میکشن در پیوست اومده.

با آرزوی توفق روزافزرون برای همراهان

این تاپیک من رو هم فکر میکنم یه ذره زیادی حساسیت به خرج داده شد در بستنش. من تیترش رو اینطوری نوشته بودم که برنامه نویسها رو تحریک کنم به نوشتنش. ولی بهرحال اصلا و بهیچ عنوان اعتراضی ندارم بلکه متشکر هم هستم از اینکه اینقدر خوب کنترل میشه تاپیک ها :)

شما هم به این کاربرای تازه کار نگاه نکنین

اگر یه وقتی مثلا بیست نفر سی نفر از کاربرای قدیمی بیان و به مسأله ای اعتراض کنن معلومه که داره مشکلی ایجاد میشه ولی وقتی یارو کلا دوتا پست داره، و اومده اینطوری فحاشی میکنه خب معلومه که چه خبره دیگه!

موفق باشید

لینک به ارسال

نمی دونم چی بگم واقعا ناراحت شدم ...

آقا مرتضی ، آقا پارسا ، آقای فخار و ... همیشه بدون هیچ منتی مشکلات کاربران رو حل می کنند و من بشخصه دست بوس همشون هستم و پیشرفت سایتم رو به همشون مدیونم...

امیدوارم مدیران محترم این سایت بدونند که برای من ( و مطمئنا خیلی از کاربرای مثل من ) عزیز و دوست داشتنی و قابل احترام هستند .

لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...

در هر حوزه ای یک سری آموزش ها باید وجود داشته باشه که متاسفانه تعلیم دادنش به کارآموزان یا کاربران اون حوزه غیر ممکنه و همه چیز بستگی به شعور و فرهنگ خانواده ای داره که فرد توی اون بزرگ شده. اگه سطح شعور و فرهنگ و آگاهی یک خانواده در حد مطلوب باشه، فرزند خودشون رو طوری تربیت میکنن که در آینده بدون اینکه کسی چیزی بهش بگه، خودش بتونه تفکر و تعقل کنه و تو هر شرایط و هر زمینه ای بد رو از خوب تشخیص بده.

برای مثال یاد گرفتن رانندگی کاری بسیار راحت و آسوده است و یک فرد با همت و تلاش میتونه در عرض یک هفته به یک راننده خوب تبدیل بشه. اما اینکه در رانندگی به حقوق دیگران احترام بذاره، حق تقدم رو رعایت کنه، صبور باشه، از خود گذشتگی داشته باشه و... رو متاسفانه ارگان یا موسسه یا گروهی در هیچ کجای دنیا وجود نداره که بخواد این چیزها رو به فرد نشون بده و همه چیز به خانواده و محیطی که فرد توش بزرگ شده برمیگرده.

به اینکه خانواده چقدر روی فرهنگ و شعور فرزندشون کار کردن.

متاسفانه جامعه مجازی هم نه تنها از این قاعده مستثنی نیست، بلکه حال و روز بسیار بدتری دارد.

از این دست اتفاقات بسیار در دنیای مجازی رخ میدهد و همانند مثال قبلی، ارگان یا سازمانی نیست که به تک تک کاربران اینترنت یاد دهد که دنیای مجازی یعنی چه؟ هدف از تشکیل اجتماعات مجازی چیست؟ چرا ما از کامپیوتر و اینترنت استفاده میکنیم؟ رفتار ما در جامعه مجازی باید چگونه باشد و...

همه چیز مجددا برمیگردد به محیطی که فرد در آن بزرگ شده، محیطی که فرد آیا فرصت داشته که شعور و بصیرت خود را در آنجا پرورش دهد یا خیر.

در هر صورت به نظرم ناراحتی و دل سردی و... کار صحیحی نیست. چون اینگونه افراد از لحاظ روحی و روانی بیمار هستند و باید توسط مددکاران اجتماعی مداوا شوند و راههای صحیح برطرف کردن کمبودهای خودشون رو پیدا کنن

لینک به ارسال
  • 3 ماه بعد...

باید به تیم وردپرس پارسی افتخار کرد و قدر دان زحماتشون باشیم که این همه برای رفع مشکلات دوستان زحمت میکشن . خدا قوت و موفق باشین

لینک به ارسال

اعصابتو واسه این جور تازه کارا خورد کنی بی فایدست - اگر ادم بود سعی می کرد منطقی حرفشو بزنه

لینک به ارسال

از کوزه همان برون تراود که در اوست

بعضی از دوستان یادشون رفته که اینجا هیچکی وظیفه نداره واسه یکی دیگه یه کاریو انجام بده!!

در یک جو دوستانه کمک به حل مشکلات هم میکنیم

متاسفم واسه این ادما

لینک به ارسال

از کوزه همان برون تراود که در اوست

بعضی از دوستان یادشون رفته که اینجا هیچکی وظیفه نداره واسه یکی دیگه یه کاریو انجام بده!!

در یک جو دوستانه کمک به حل مشکلات هم میکنیم

متاسفم واسه این ادما

با شما موافقم

با اینکه مدت زیادی نیست عضو انجمنم، ولی همیشه رفتار دوستانه و خوبی از طرف اساتید مشاهده کردم

بخصوص اقا مرتضی

ممنون از همه دوستانی که وقت می زارند و مشکلات و سوالات رو پاسخ می دند

لینک به ارسال

من تازه توی این انجمن عضو شدم (البته قبلا از توضیحات مدیران و اساتید این انجمن که توی سایت wp-persian هم فعالیت داشتند استفاده می کردم)

و برای این تو این انجمن عضو شدم که مشکل منو یکی از سایت هایی که دارم روش کار می کنم رو حل کنم و توی اینترنت هم سرچ کردم چیزای جالبی پیدا نکردم

که با مطرح کردن سوال دیدم آقای فخار به بده لینکی رو ارسال کردن و دقیقا موارد به همون صورتی هست که من میخواستم ولی خب یکسری ایرادات هم داشت که به دلیل کم اطلاعی من مجدد از آقای فخار عزیز سوال کردم

وقتی دیدم مدیران این انجمن مثل آقای فخار دارن اینجوری توی این سایت پاسخ میدن خداوکیلی خیلی حال کردم و گفتم منم از این به بعد هر زمان که بتونم آخرین ارسال های انجمن رو می خونم و به دوستان دیگر با توجه به تجربه ی کمی که خودم دارم پاسخ میدم و کمکی کرده باشم

و وقتی توی همین فروم پاسخ های آقای فخار (و مطمئنا دوستان دیگر) رو دیدم که با چه اطلاعات بسیار بالایی (البته آقای فخار برخلاف اطلاعاتی که دارند می فرمایند اطلاعاتشون زیاد نیست) و چه تجربه ای بدون هیچ چشم داشتی دارن پاسخ میدن واقعا جای تحسین و قدردانی داره. . .

این انجمن هیچ تبلیغی انجام نمیده توی سایت و هیچ هزینه ای به عنوان کمک مالی هم دریافت نمیکنه (که علتش رو هم در یکی دیگر از تاپیک ها مرتضی جان فرمودند) و اتفاقا باید گزینه ای به عنوان کمک مالی این سایت قرار داده بشه با وجود اینکه شاید نیازی نباشه.

و به نظر من هر شرکت - شخص - کشور - برند و. . . که داره پیشرفت میکنه مطمئنا بدخواهانی هم داره که با توجه به فرمایش دیگر دوستان به جای اینکه از حرف های اون ها ناراحت بشیم باید به عنوان پیشرفت کردن سایت در نظر بگیریم حالا این توهین هایی که انجام شده به نظر من از روی کم سن و سال بودن یا کم فرهنگ بودن سرچشمه میگیره.

با آرزوی سلامتی و پیشرفت روز افزون برای تمامی مدیران این انجمن و کسانی که سعی در کمک به دیگران و پیشرفت این سایت و هدف این سایت دارند.

لینک به ارسال

آقا مرتضی خدا خيرت بده

خيلی خونسرد بوديا :D هركی جای شما بود در حد شخصيت خود طرف با خودش برخورد ميكرد تا بدونه كه حق با اون نيست

فكر كرده انجمن سرگرمی تفريحی عضو شده ميگه اخطارام و پاك كن :D

با پياماش كه روح ما شاد شد خدا شادورانش كنه

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...