رفتن به مطلب

طراحی سایت با جوملا


پست های پیشنهاد شده

عصر حاضر عصر اطلاعات و شبکه های کامپیوتری و ارتباطات است. وب سایت به عنوان یک مدل ارتباطی قدرتمند در اینترنت محصوب می شود، به طوری که اغلب سازمان ها، ادارات، شرکت ها، موسسات و حتی افراد تمایل به سفارش طراحی سایت برای خود یا سازمان مطبوعشان دارند. تا از طریق آن خودشان را به دنیا معرفی کنند. این موضوع یک اجبار است و همه به این نتیجه رسیده اند که بدون حضور در اینترنت، از دنیای ارتباطات عقب خواهند ماند.

طراحی وب سایت با جوملا

شما اگر بخواهید سایتی پویا داشته باشید نیاز به یک سیستم مدیریت محتوی (CMS) برای سایت خود دارید. با در نظر گرفتن هزینه، کیفیت، ایمنی و به روز آوری نتیجه منطقی استفاده از سیستم های مدیریت محتوی متن باز (open source) است. این سیستم ها به علت متن باز بودن رایگان هستند همچنین به علت اینکه هزاران نفر در دنیا کد این سیستم ها را دارند و بر روی آنها کار می کنند از قدرت، ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از موفق ترین این سیستم ها جوملا! می باشد. که به سرعت توانسته به محبوبیت بالایی بین کاربران وب دست پیدا کند. امروزه جوملا در سراسر دنیا برای راه اندازی و طراحی هر سایتی، از یک صفحه شخصی ساده تا وب سایت های تجاری، سازمانی، دولتی، مجلات، آموزشی و ... استفاده می شود. بسته جوملا! طوری طراحی شده که هر کاربر عادی می تواند بدون برخورد با مشکلی از آن استفاده کند.

اما چه دلایلی باعث شد جوملا! به یک نرم افزار مهم و قابل توجه برای طراحی سایت توسط جوملا تبدیل شود؟

امکان استفاده بسیار آسان توسط کاربر

انعطاف پذیری بسیار بالا برای ایجاد هر نوع سایت

داشتن بیش از 7000 افزونه (که هر روز بر تعداد آن افزوده می شود)

مشارکت بیش از 45000 توسعه دهنده وب در پروژه جوملا!

شما برای استفاده از جوملا! نیاز به فراگیری زبان برنامه نویسی ندارید

گروه سایت سازی تجربه ای فراوان و تخصصی بالا در طراحی سایت با جوملا ، به شما این اطمینان را می دهد که سایت شما را می تواند با جوملا به یکی از سایتهای معتبر در اینترنت طراحی کند. همین امروز برای طراحی سایت خود با ما تماس بگیرید!

تعدادی از سایت های طراحی شده توسط جوملا:

سایت گروه بهمن

سایت شبکه 1 تلوزیون جمهوری اسلامی ایران

سایت شبکه 2 تلوزیون جمهوری اسلامی ایران

Harvard University (Educational) -

http://gsas.harvard.edu

و..

منبع:http://www.rasbco.com

  • امتیاز 1
لینک به ارسال

به انجمن خوش آمدید دوست عزیز

لطفا قوانین را بخوانید

بایگانی شد

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...