رفتن به مطلب

افزونه GASP برای جلوگیری از ارسال هرزنامه در نظرات


پست های پیشنهاد شده

هیچ چیز نا امید کننده تر از کدهای captcha ای که به سختی دیده می شوند نیست، هنوز صاحبان سایت ها عقیده دارند که آنها برای کمک به کنترل هرزنامه ها بسیار واجب و حیاتی هستند. پلاگین ضد هرزنامه GRASP، درمانی برای کدهای captcha ی آزار دهنده است.

مشخصات افزونه:

نام فارسی: افزونه ضد هرزنامه

نام انگلیسی: Growmap Anti Spambot Plugin

ورژن: 1.5.5

توضیحات افزونه:

به جای یک کلمه، عدد یا شکل که یک بازدید کننده تا قبل از ارسال نظر خود مجبور به تفسیرش می باشد، همه کاری که مجبور به انجامش هستند، علامت زدن روی باکسی است که تاکید می کند کامنت گذار مورد نظر اسپمر نیست. خوشبختانه، اسپمرهای انسانی می توانند این جعبه را راحتی چک کنند، اما رباتها خودکار نمی توانند چنین کاری انجام دهند. که به طور چشمگیری به کاهش هرزنامه کمک خواهد کرد.

در رابطه با Akismet همانطور که در بالا ذکر شد، سایت شما تا حد امکان خالی از اسپم می باشد.

نکات :

خوش آمد گویی به نظر دهندگان.

تنظیمات این پلاگین را که در قسمت Settings>GASP قرار دارد بررسی کنید. برچسب چک باکس را برای استقبال از نظر دهندگان سفارشی کرده و اجازه دهید بدانند که باید تیک چک باکس را برای جلوگیری از اسپم شناخته شدن نظرشان بزنند.

اجازه دادن به دنبالک ها.

ممکن است برای برداشتن تیک چک باکس جهت جلوگیری از همه دنبالک ها وسوسه شوید، اما من پیشنهاد می کنم بگذارید تیکش بماند تا به آنها اجازه فعالیت دهد. چرا؟ گاهی اوقات آنها اطلاعیه های مجازی (غیر اسپم) هستند که پست شما را به جایی لینک می دهند. به شکل دیگری، آنها می توانند به شما در صورت پیدا کردن مطالب تان که توسط سایت های زرد به سرقت رفته باشد کمک کند.

صفحه افزونه در مخزن وردپرس:

http://wordpress.org...spambot-plugin/

توجه : برای فارسی بودن فقط فایل پیوست را دانلود کنید،فایل داخل مخزن وردپرس فارسی نیست!

growmap-anti-spambot-plugin.zip

post-3610-0-10556800-1391094540_thumb.jp

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...