رفتن به مطلب

مشکل در ترجمه پوسته (راست چین کردن المان ها) و ......


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان من یه پوسته رو ترجمه کردم با نرم افزار poedit و فایل style.css رو هم راست چین کردم اما چندتا مشکل دارم که اگه کمکم کنید خوشحال میشم.

1.منوی اصلی رو راست چین کردم اما زیر منوها رو هر کاری می کنم راست چین نمیشن، حتی padding و margin ها رو هم دستکاری کردم ولی نمی دونم مشکلش چیه!

2. در ستون سمت چپ پوسته یه قسمت به نام Resources هست که می خوام حذفش کنم. می دونم مربوط به فایل function.php پوسته هست و یکم دستکاری کردم دیدم همه ی پوسته به هم ریخت و میدونم که این کدها مخصوصا توی پوسته گذاشته شدن و نباید حذف بشن اما من این پوسته رو کاملا تغییر دادم و البته همون طور که خودتون می دونید امکان خرید قالب رو هم ما توی ایران نداریم!

3.زمانی که به برگه ها و صفحات single میرم فوتر از جاش تکون می خوره و از پایین فاصله می گیره، چه طور می تونم فوتر رو توی برگه ها و غیره فیکس کنم؟

4دنبال کدی هستم که دستور بده توی صفحه ی اول سایت هیچ پستی رو نشون نده، این کار رو چه طور می تونم انجام بدم؟

5.وقتی از پلاگین tiny advance برای درج جدول استفاده می کنم، این پلاگین مثل این که کار نمی کنه و هیچ فقط نوشته ها رو دسته بندی می کنه اما خطوط جدول رو نشون نمیده، اشکال از کجا می تونه باشه؟

6.برای تبدیل تاریخ میلادی به شمسی چه کاری باید انجام بدم؟

7.توی jcrasoul که گذاشتم توی پوسته می خوام هر دوتا باکسی که وجود دارن به هم مرتبط بشن، یعنی زمانی که روی یکی موس رو نگه می دارم اون یکی هم حرکت نکنه، چه طور می تونم این کار رو انجام بدم؟

8.قابلیت font-face رو اضافه کردم به پوسته، روی لوکال هاست جواب میده اما زمانی که میره تو Cpanel فونت ها فقط با Arial نشون داده میشن، چه طور باید اصلاحش کنم؟

ببخشید که خیلی طولانی شد، تصمیم گرفتم به جای شلوغ کردن تالارهای انجمن همه رو توی یک موضوع جمع کنم و از همه ی دوستان ممنونم به خصوص دوستانی که کمک کنن تا مشکلم حل بشه.

فایل پوسته رو هم پیوست کردم.

ممنونم

Wooden-Business.zip

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...