رفتن به مطلب

سوال درباره تغییر CMS و تاثیر آن در رتبه


پست های پیشنهاد شده

سک سوال درباره الکسا داشتم ... من سایت خودم که لینکش در زیر هستش 2 روز پیش تست کردم رتبه اش در ایران 119 هزار بودش ، دیروز که چک کردم رتبه اش بروی 123 هزار بودش ، امروز که چک کردم رتبه سایت در داخل ایران 139 هزار نشان داده ؟؟

میشه بهم بگید جریانش به جای اینکه رتبه سایت بالا بره چرا پایین میادش ؟؟

با اینکه جدیدا هر روز هم دارم مطلب براش میزارم ؟؟؟

سایت :: http://acaweb.ir

لینک مربوط به الکسا :: http://www.alexa.com/siteinfo/acaweb.ir

موضوع بعدی اینکه در قسمت " Top Keywords from Search Engines " من چطور میتوانم کاری کنم که کلمات کلیدی سایت داخلش نمایش بدهد ؟؟؟؟

لینک به ارسال

4 تا سوال داشتم ::

1- رتبه الکسا سایت من زیر یک میلیون هستش ... من تصمیم گرفتم که CMS خودم از جوملا به وردپرس تغییر بدم بنا به دلایل شخصی و کلی .... آیا همزمان اگر من این جابجایی انجام بدم و سی.ام.اس جدید از ابتدا مطالب قبلی کپی و پیست کنم در رتبه الکسا و گوگل تاثیر می گذارد یا خیر ؟؟ اگر جواب مثبت چیکار کنم که تاثیرش کم بشه یا نذاره ؟؟

2 - اگر خواستم با همین سی.ام.اس جوملا کار کنم منتهی از بیس هم قالبش و هم کامپوننت های استفاده شده درون آن را تغییر بدم ، به نوعی کلا پاک کنم دوباره طراحی و ایجادش کنم با این تفاوت که قبل از آپلودش داخلش اطلاعات زیاد و کافی قرار بدهم باز هم در رتبه الکسا تاثیر منفی میزاره ؟ همچنین گوگل ؟ و چه راهی بهم پیشنهاد میدید که این تاثیر خیلی خیلی نشون نده...

3 - در الکسا یک قسمتی داریم با نام " Top Keywords from Search Engines " که در حال حاضر برای این سایت کلماتی انتخاب کرده که اصلا کلمات کلیدی من نیستند ... چه راه هایی بهم پیشنهاد می دهید که به سایت الکسا بفهمونم که این کلمات کلیدی سایت من هستش و نه اون چیزهایی که انتخاب کردی ؟

4- من از کجا می توانم بفهمم که رتبه سایتم در گوگل چند هستش و اصلا گوگل چه کلمه کلیدی از سایتم داره ایندکس میکنه ؟؟ و چطور میتوانم به گوگل مانند الکسا بفهمونم کلمات کلیدی که انتخاب کرده ام این هستش ....

آدرس سایت ::

آدرس سایت در الکسا :

لینک به ارسال

سلام . من قصد دارم سایتم را از جوملا به وردپرس انتقال بدم ... چون نمیخوام تو سر رتبه سایتم بخوره ... تصمیم دارم یک پوشه ای در هاست خودم با عنوان Demo قرار بدهم و وردپرس بروی آن سوار کنم ... و بعد از تکمیل نمودن اطلاعات و محتویات سایت آن را به صفحه اصلی انتقال بدهم و سپس جوملا را حذف کنم .

حالا سوال من اینجاست که این جابجایی تاثیری در آدرس لینکها دارد یا خیر ؟؟؟ یعنی دوباره نیاز نیستش که من بخواهم لینک ها را تصحیح کنم ؟ بهم ریختگی در وردپرس به وجود نمیاد ؟

لینک به ارسال

(تاپیکها ادغام شدند. از ارسال سوالهای تکراری در تاپیکها خودداری کنید)

رتبه الکسا هرچی پایینتر باشد بهتر هست (نزدیک به 1 بودن)

الکسای سایت شما هم بالاست و چندان اهمیتی ندارد

بهتر هست برروی محتوا و بازدید کار کنید

مقادیر جستجو هم از موتور جستجوگر گرفته میشود به مرور زمان

لینک به ارسال

همه بستگی به نحوه انتقال دارد

و اینکه از چه قالبی در جوملا برای لینکها استفاده میشه

و نمونه آن در وردپرس

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...