رفتن به مطلب

افزونه نمایش پیام برای نویسندگان و کاربران عضو در وردپرس


پست های پیشنهاد شده

اگر شما نیز دارای سایتی هستید که تعدادی نویسنده دارید و یا قابلیت عضویت کاربران را فعال کرده اید و کاربر عضو شده زیادی دارید که اکنون می خواهید پیامی را به صورت اعلان برای آنها به نمایش بگذارید می توانید از افزونه نمایش پیام برای نویسندگان و کاربران عضو در وردپرس استفاده کنید .

گاهی نیاز است تا پیامی را به اعضاء وردپرس مان نمایش دهیم مثلا ممکن است بخواهید سرور سایت را عوض کنید در این هنگام برای مطلع سازی نویسندگان از وضعیت سرور میزبانی می توانید پیامی را در قسمت افزودن نوشته وردپرس نمایش دهید تا بعد از انتقال کامل سایت شروع به نوشتن و ارسال مطلب کنند .

simple-admin-notes.jpg

افزونه وردپرس Simple Admin Notes

توسط افزونه وردپرس Simple Admin Notes می توانید پیامی را در پیشخوان وردپرس و یا در بخش نوشتن مطلب به نویسندگان و اعضاء وردپرس نمایش دهید . پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به صفحه تنظیمات ان می توانید پیام های دلخواه تان و محل نمایش پیام را تعیین کنید .

sxss-admin-notes.jpg

پلاگین وردپرس sxss Admin Notes

پلاگین sxss Admin Notes پلاگینی دیگر برای درج پیام توسط مدیر از طریق پیشخوان وردپرس می باشد . بعد از نصب و فعال سازی افزونه می توانید از طریق تنظیمات آن رنگ زمینه پیام مدیریت را تعیین کنید . از این افزونه می توانید در هنگام نوشتن مطلب جدید نیز استفاده کنید و برای هر مطلب پیام خاصی بنویسید .

با استفاده از هر کدام از دو افزونه معرفی شده می توانید پیام دلخواه تان را به نویسندگان ، اعضاء و یا کاربران نمایش دهید .

منبع : افزونه نمایش پیام برای نویسندگان و کاربران عضو در وردپرس

  • امتیاز 2
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...