رفتن به مطلب

آموزش ساخت وبلاگ زنده در وردپرس WordPress Live Blog


پست های پیشنهاد شده

wordpress-live-blogging.jpg

live blog قابلیتی آنلاین است که توسط آن می توان به گزارش لحظه به لحظه از فرایندی پرداخت و جزئیاتی مانند :تصویر ، فیلم و صدا ، متن و … را به همراه تاریخ و ساعت دقیق گزارش کرد . با استفاده از لایو بلاگ می توان تعامل بیشتری با بازدیدکنندگان و یا مشتریان داشت فرض کنید شما کالایی را برای فروش از طریق اینترنت عرضه کرده اید می توانید با ایجاد لایو بلاگ در سایت وردپرسی تان گزارش لحظه به لحظه ارسال محصول را برای مشتری به نمایش بگذارید و یا جزئیات سمیناری که در حال اجرا است را به همراه تمام اتفاقات گزارش کنید . پس اگر قصد ایجاد لایو بلاگ را دارید تا پایان آموزش ساخت وبلاگ زنده در وردپرس WordPress Live Blog همراه ما باشید .

این قابلیت بیشتر به درد سایتهایی خبری می خورد و می توانند با استفاده از وبلاگ زنده ( live blogging ) سمینارها و مراسم معارفه شخصیت ها و یا محصولات را به طور کامل و با تمام جزئیات در یک مطلب پوشش دهند .

اگر از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خود استفاده می کنید می توانید براحتی و تنها با نصب افزونه Live Blogging قابلیت نوشتن مطالب زنده و ایجاد live blogging را در سایت خود فراهم کنید . برای آشنایی با مراحل و نحوه ایجاد این قابلیت سازنده افزونه فیلم آموزشی ضبط کرده است که با تماشای آن می توانید براختی از امکانات افزونه استفاده کنید .

دانلود فیلم آموزشی نحوه استفاده از افزونه وردپرس live blogging – حجم فایل 8.55 مگابایت

رمز فایل فشرده : www.artabaz.ir

منبع : آموزش ساخت وبلاگ زنده در وردپرس WordPress Live Blog

  • امتیاز 3
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...