رفتن به مطلب

مشکل در فعالسازی افزونه


پست های پیشنهاد شده

مدتهاست با این موضوع درگیرم

داخل سایتم (امضاء) سمت چپ بالا "سلامت" این افزونه و امثال این افزونه رو نصب می کنم و کار نمی کنن ، یعنی در صفحه اول و آرشیو دسته بندی ها مشکلی نداره و اجرا میشه اما هنگامیکه وارد مطالب میشید این افزونه از کار میفته ، برای اینکه بفهمم با افزونه ای تداخل داره همه رو از کار انداختم و هدر و فوتر رو برداشتم و کل فایل post-single.php تم رو هم پاک کردم ولی همچنان از کار افتاده ..

ویرایش شده توسط silver21
لینک به ارسال

خوب این بخش با چی ایجاد شده؟

پلاگین های وردپرس

super-recent-posts.0.1

extensive-recent-posts-widget.1.1.0

advanced-recent-posts-widget.1.1a

و امثال اینها....

که همشون رو نصب میکنم و همینطوری هستن ، ضمنا قبلا این مشکلو مطرح کردم و گفتید کوئری های صفحه رو چک کنم که ریست شدن یا نه و چک کردم و هرجارو هم که نمیدونستم کدشو بهتون گفتم و گفتید ریست شده است و خلاصه اینکه دیدم نتیجه نداره و بیخیال شدم ولی الان واقعا نیاز دارم بفهمم چرا مشکل داره با اینکه هدر و فوتر و کل موارد post-single تم رو پاک میکنم و فقط و فقط این مورد در صفحه در حال اجرا هست با مشکل اجرا میشه.

ضمنا این هم بگم پایین هر مطلب تو سایت یه کادر هست که مشخصات نویسنده داخلش نوشته شده و یه تب داره که باید آخرین نوشته های نویسنده رو نشون بده که اونم به اشتباه مطالبی که تاریخ ارسالشون همزمان با مطلب صفحه بوده رو لیست میکنه و نشون میده.

مطمئنم اگه این دوتا مشکل مرتبط با هم هستن . چون اون پلاگین ها هم توی صفحات مطالبی رو لود میکنن که تاریخ ارسالشون با تاریخ ارسال مطلب اون صفحه یکی هست.

لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...

روی یک پوسته پیش فرض درست کار میکنن؟ تداخلی ندارن؟ از کار افتادگی؟

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...