رفتن به مطلب

روش غیرفعال کردن یادآوری‌های بی فایده‌ی یک نرم‌افزار در اندروئید ۴٫۱


p30msb

پست های پیشنهاد شده

با عرضه‌ی نسخه‌ی ۴٫۱ سیستم عامل اندروئید، پیام‌های نرم‌افزارها شکل جالب و دوست داشتنی به خود گرفته است. در نسخه‌های قبلی متن یادآوری تنها نشانگر یک تماس بی پاسخ یا یک ایمیل بود اما حالا توضیحات بیشتری به آن اضافه شده است، حتی امکاناتی هم برای پاسخ‌گویی یا دیگر عکس‌العمل‌های شما اضافه شده که در شکل زیر نمونه‌ای از آن را مشاهده می‌کنید:

Jelly-Bean-Notification-6.png

نرم‌افزارهای جدیدی که برای اندروئید ۴٫۱ یا Jelly Bean عرضه می‌شود نیز از قابلیت‌های خوب سیستم یادآوری آن استفاده می‌کنند و توضیحات کامل‌تر و انتخاب‌های بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

اما ممکن است این یادآوری‌ها و هشدارهای کامل، تعدادشان بیش از حد زیاد شده و باعث نارضایتی کاربر شوند. Google در این نسخه‌ی جدید سیستم عامل خود فقط به کامل‌تر کردن هشدارهای نرم‌افزارها نیاندیشیده بلکه راه‌هایی برای حذف یادآوری‌های غیر ضروری پیش‌بینی کرده است.

شما می‌توانید یادآوری‌های یک نرم‌افزار خاص را نافعال کنید و امکان دیگر این است که می‌توانید هشدارهایی را حذف کنید که می‌خواهند تبلیغاتی را به صورت یادآوری به شما نشان دهند. دو راه خوب برای کاهش پیام‌های یادآوری و هشدار. اما روش کار به چه صورت است:

قدم اول: کشوی نرم‌افزار خود را باز کنید و روی Settings کلیک کنید. همین کار را می‌توان از طریق نوار هشدارها هم انجام داد و به این ترتیب تنظیمات مخصوص یادآوری‌ها باز می‌شود. هر دو روش در شکل زیر نشان داده شده است:

Jelly-Bean-Notification-1.pngJelly-Bean-Notification-2.png

قدم دوم: در این بخش روی App option کلیک کنید تا بخش مدیریت نرم‌افزارهای اندروئید نمایش داده شود.

Jelly-Bean-Notification-3.png

قدم سوم: نرم‌افزاری که مزاحم شده را از لیست انتخاب کنید و صفحه‌ی اطلاعات نرم‌افزار موردنظر را باز کنید.

قدم چهارم: در این صفحه درست زیر گزینه‌های Force stop و Uninstall یک گزینه دیده می‌شود که اگر تیک آن را بردارید، دیگر یادآوری‌ها و هشدارهای نرم‌افزار مربوطه نمایش داده نخواهد شد. هشداری هم نمایش داده می‌‌شود که با کلیک روی گزینه‌ی OK، عدم نمایش هشدارها تأیید می‌گردد.

Jelly-Bean-Notification-8.png

Jelly-Bean-Notification-5.png

لینک به ارسال

سلام

دوست عیز بخش بحث فقط برای بحث و گفتگوی عمومی هست و محل اخبار نیست.

با تشکر از شما اما فعلا بخش اخبار نداریم.

موفق باشید.

لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...