رفتن به مطلب

سوال در مورد پیوند یکتا


ممد

پست های پیشنهاد شده

سلام

یه سوال از اساتید

این که چند سال پیش میگفتن در پیوند یکتا از postname به تنهاییی استفاده نکنید چون به سرور فشار میاره ولی بعد از مدتی اعلام شد وردپرس در نسخه ی جدیدش این مشکلو تا حدود زیادی رفع کرده. الان میخام بدونم این مشکل کامل حل شده یا فقط تا حدود زیادی؟؟؟؟ بر فرض مثال من الان یه میلیون پست داشته باشم و از پیوند یکتای نام پست به تنهایی استفاده کنم از هر جهت هیچ تاثیر بدی نداره؟؟؟

لینک به ارسال

در صورت انتخاب نامک پارسی بهتره از نامهای کوتاه استفاده کنید چون انی کد کردن نشانی آنرا بیش از حد طولانی می کنه و تجزیه و تحلیلش سخت می شه وردپرس تعداد کارکتر را 200 کارکتر محدود کرده ولی اینهمه برای اغلب سرورها زیاده

در ضمن وجود کلمات ربط و اضافه و دو حرفی و تک حرفی مانند "از ، که، و، با، تا، یا) و امثال هم توی سئو تاثیر منفی می گذاره بهتره نامک پارسیتون یک عبارت دو سه کلمه ای تشکیل شده از کلمات اصلی مرتبط با مطلب باشند

لینک به ارسال

پس بهتر نیست کلآ از نامک انگلیسی استفاده کنم؟؟؟

فشار روی سرور چی میشه این قضیه فشار روی سرور در صورت انتخاب پیوند یکتای postname کامل کامل حل شده و دیگه مشکلی در حد سر سوزن هم ایجاد نمیکنه؟؟؟

ویرایش شده توسط ممد
لینک به ارسال

و یک سوال دیگر از دوستان

از بین این دو تا پیوند یکتا که با ایدی و نام پست تنظیم شده کدوم یکی یهتره؟؟؟؟

http://www.3eo.ir/1398/test

http://www.3eo.ir/1398-test

خیلی ها میگن مورد اول چون دو تا ادرس داره خوب نیست ولی اصلآ ایرادی نداره چون گوگل فقط همونی رو ایندکس میکنه که ما تعیین میکنیم و جای نگرانی نیست. و در مورد مورد دوم تنها ایرادش اینه که ایدی با نام پست قاطی میشه البته اینم مهم نیست ولی خوب دیگه قاطی نباشه بهتره. مورد دوم رو خیلی استفاده نمیکنند. شما کدام مورد را پیشنهاد میدهید؟؟؟؟؟؟

لینک به ارسال

سئوال اولتون رو که جواب دادم با دقت پاسخ رو بخونید متوجه می شید

سئوال دومتون هم فرقی نداره

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...