رفتن به مطلب

فقط با ۵۰ هزار تومان سایت وردپرسی خود را سئو کنید


thinkdiff

پست های پیشنهاد شده

سایت های وردپرسی آماده آغاز کسب و کار خود باشند

حتما با سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان و متن باز بخصوص وردپرس آشنایی دارید و شاید هم با این CMS وب سایتی هم در حال فعالیت دارید.اگر جزو جامعه ۵۳ درصدی وردپرس هستید این خبر خوبی برای شروع کسب و کار موفق شماست.دیجی سئو بر آن است تا قدمی مهم در راستاری بهینه‌تر شدن وب پارسی بردارد و از این رو اقدام به ارائه خدمات بهینه‌سازی بسیار مناسب و با قیمتی باور نکردنی کرده است.

قدم اول برای سئو سایت چیست؟

همانطور که شما هم می‌دانید فرآیند بهینه سازی و سئو سایت به دو قسمت سئو OnPage و سئو OffPage تقسیم می‌شوند. به تمام فرآیند تولید محتوا، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، بک‌لینک‌سازی و فعالیت‌های طولانی مدت، سئو OffPage می‌گویند.اما به فرایند بهینه سازی کدها، بهینه سازی تصاویر و فایل‌ها، افزاریش سرعت سایت و ساختار HTML5 وب سایت، سئو OnPage گفته می‌شود.

نقش و خدمت دیجی سئو

دیجی سئو در راستای پیشبرد بهینه‌تر شدن وب سایت‌های پارسی زبان اقدام به ارائه خدماتی نوین کرده است. یکی از این خدمات بهینه سازی و افزایش سرعت وب سایت‌های وردپرسی است که این کار را تنها با ۵۰ هزار تومان برای کاربران محترم و علاقه‌مندان به سئو انجام خواهد داد.

این خدمت که با مبلغی معادل یک دهم ارزش واقعی آن انجام می‌شود به مناسب میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر انجام می‌پذیرد. باشد که این عمل هدیه‌ای از طرف وب سایت دیجی سئو به تمامی دوست داران سئو و وب مارکتینگ باشد.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو سئو سایت وردپرسی از طریق این قسمت اقدام نمایید.

  • امتیاز 1
لینک به ارسال
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...