رفتن به مطلب

کمک به فرد مبتدی


پست های پیشنهاد شده

با سلام خدمت دوستان عزیز

من به تازگی از جوملا به وردپرس روی اوردم. لطفا از دوستان محبت کنن یه اموزش کوچولو در مورد نحوه استفاده از ورد پرس بمن بدند. بیشتر مد نظر من این هست که یک پوسته فارسی وردپرس که نصب کردم رو چطوری شخصی سازی کنم . کاملتر بگم . من وردپری رو نصب کردم چند تا از پوسته های کامل فارسی رو هم دانلود و نصب کردم. از اونجایی که این پوسته ها مال سایت های مختلف هست دارای بخش های اون سایت هستن. الان من میخوام اون بخش هارو تغییر بدم و یا حذف کنم. الان از شما دوستان عزیز در این مورد راهنمایی می خوام. کلا این وردپرس با کد کار میشه یا مثل جوملا از طریق بخش کاربری ؟

با تشکر

لینک به ارسال

برای تغییر قالبهای وردپرس باید با HTML & PHP آشنا باشید .

آموزشهای وردپرس هم خیلی گسترده هست

تا میل شما به کدوم سمت باشد. میتوانید "آموزش طراحی پوسته وردپرس" را جستجو کنید تا با نحوه طراحی آشنا بشید

نمونه http://www.cgtv.ir/?cat=23

بهتر هست از منابع معتبری برای پوسته استفاده کنید. اکثر پوسته‌هایی که در سایتها هستند حالت سفارشی دارند و استاندارد عمومی ندارند

لینک به ارسال

باید بگم جز چند سلکتور ساده ، وردپرس به هیچ عنوان شما رو مجبور به استفاده از سلکتورهای از پیش تعیین شده در کامپوننت های جوملا نمیکنه .

شما به راحتی میتونی هر جوری قالبت رو بنویسی و با وردپرس ستش کنی .

بر خلاف جوملا .

لینک به ارسال

یک نکته معمولا قالب های عمومی و رایگان جوری نوشته نمی شند که در جابجایی پیوندهای سایت اول را انتقال دهند اگر از قالب های نال شده استفاده می کنید بهتر است در اولین آموزش وردپرسی خود از این قالب ها دست بکشید و به سراغ تعداد چند میلیون قالب رایگان و مناسب وردپرس برید با این قالب ها هیچ مشکلی در صفحه نخواهید داشت

لینک به ارسال

دوستان عزیز با تشکر از پاسخ همه. یک سوال هم دوباره در همین مورد داشتم. ببخشید اگر تکراری باشه چون جدید شروع کردم فعلا وقت میبره راه بیافتم بخاطر همین از شما دوستان کمک میگیرم.

ببینید من برای مثال این قالب وردپرس را دانلود و نصب کردم :

http://freescript.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88/

بعد از نصب وقتی این قالب رو پیش فرض قرار میدم همه سایت با مطالبش و عکس و هرچی که توش هست میاد بالا. الان من برای اینکه منوها و عکس ها و کلا همه چیز رو تغییر بدم چیکار باید بکنم؟

لینک به ارسال

شما قالبهای استاندارد رو دانلود کن .

خودش بخش ابزارک داره ، فهرست داره ، صفحه تنظیمات داره مخصوص هر قالب .

لینک به ارسال

مطالب وبلاگ را که باید بنویسید دیگه مثل هر وبلاگ دیگه ای از طریق پیشخوان نوشته ها نوشته تازه

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...