رفتن به مطلب

محدودیت تعداد آیتم های منو در وردپرس


uma

پست های پیشنهاد شده

سلام و عرض وقت بخیر خدمت تمامی وردپرسی های عزیز

چند وقتی هست دارم با این موضوع دست و پنجه نرم میکنم و هنوز راهکاری براش پیدا نکردم . با وجود همکاری های سرور و دسته بندی مطالب سرور / متاسفانه امکان قراردادن بیش از 57 آیتم در منو ها رو نخواهید داشت. این موضوع وقتی گریبان شما رو میگیره که از طرفی حجم مطالب و دسته بندی ها زیاد باشه و یا بخواهید حتی بدون حجم اضافه آیتم های منو رو زیاد کنید ( کاری که من انجام دادم .

راهکار های مختلفی از سایت وردپرس تا سایت های فارسی زبان نوشتند که متاسفانه علیرقم اجرای همه اونها من هنوز نتونستم این مشکل رو برطرف کنم و تقاضا دارم از مسئولین رسیدگی کنن D:

خب دستور العملی که روی هاست های رایگان جواب داده بود این است. فایل .htaccess رو باز کنید و مقادیر زیر رو وارد کنید :


<IfModule mod_php5.c>
php_value max_input_vars = 9000
php_value max_input_vars 9000
suhosin.post.max_vars php_value 9000
suhosin.request.max_vars php_value 9000
max_input_vars = 9000
</IfModule>

یا این دستورات :


<IfModule mod_php.c>
php_value max_input_vars = 9000
</IfModule>
<IfModule mod_php5.c>
max_input_vars php_value 9000
max_input_vars = 9000
suhosin.post.max_vars = 9000
suhosin.request.max_vars = 9000
</IfModule>

خب این مشکل تا اینجا بروی سرور های رایگان حل میشه / البته من با مدیر های سایت های ارایه دهنده هاست رایگان ( به زحمت زبان انگلیسی ) مطرح کردم و گفتند نمیکنند اما وقتی خودم این دستورات رو توی هاست های رایگان اجار کردم به راحتی مشکل برطرف شد.

هاست های غیر رایگان اما ( بجز هاست یاس آی تی ) راحت با این موضوع کنار نمیان و سعی میکنن مقداری موضوع رو پیچیده و شما رو متحمل هزینه های دیگه بکنن. با تحقیقات بیشتر متوجه شدیم که هاست های غیر رایگان باید تغییرات زیر رو توی فایل php.ini ایجاد کنند.


max_input_vars = 5000

و البته یک نفر در سایت وردپرس فارسی به این نشانی ( http://wordpress.org...nu-item-limit-1 ) گفته که بعد از این تغییر سرور رو ریست کنید تا تغییرات اعمال بشه . البته ما سرور رو ریستارت نکردیم. اما تغییرات در پی اچ پی آی ان آی ایجاد شد و نمونه اش تصاویر زیر هست.

PhotoShare(8).png

و این تصویر :

PhotoShare(7).png

هست.

در حال حاضر این مقدار ها وارد شده و مطابق با روالی که همه مشکلشون رو حل کردن برخورد شده اما هنوز هیچ تغییری در سیستم نیست و همچنان اگر بخوایم منوی 58 رو اضافه کنیم . همه منو ها حذف میشند و بعد از قرار دادن تیک قرارگیری در جایگاه منو / آیتم های آخری منو حذف میشن و ... هیچی به هیچی .

البته یک جا هم اعلام شده بود که افزونه Google Site Map با این تغییر مشکل داره / من این افزونه رو داشتم / غیر فعال و حذف کردم اما بازم این مشکل حل نشد که نشد که نشد!

ممنون میشم اگر کسی میتونه این مشکل رو برطرف کنه / اعلام کنه که این مشکل برای بنده هم برطرف بشه . سپاسگذارم.

ویرایش شده توسط uma
لینک به ارسال

این تعداد مستقیما به مقدار رم سرویس شما بستگی داره در هاستهای رایگان کد htaccess جواب می ده چون هاست رایگان از یک سرور عظیم و قدرتمند با مقدار رم خیلی بالا استفاده می کنه که برای هر یوزر محدود شده در نتیجه با از بین بردن و کم کردن محدودیت مشکلش برطرف می شه ولی سروریس های پولی مقدار رم مشخصی را در اختیار دارند و برای استفاده از تعداد بیشتر درفهرستتون فق باید ارتقای سخت افزاری بدید

لینک به ارسال

سلام استاد گرامی / متاسفانه مشکل از این قسمتی که شما میگید نیست و رم سرور به شدت خوبه ( 32 گیگابایت ) هیچ مشکل دیگه ای در لود صفحات / حتی بار اضافه بروی سرور نیست. ! و اشتراکی نیست. مشکل چیز دیگریه شاید در نحوء کد و شاید با بکارگیری افزونه ای مشکل برطرف میشه و خب ممنون میشم از سایرین که امتحان کردن و بیش از 60 تا 70 منو استفاده کردند / بیان و مشخصات سرور و .. طریقه برطرف کردن مشکلشون رو بفرمایند تا به بنده هم کمک بکنه و اگر سایرین هم با این مشکل موجه بودند بتوند از این موضوع براحتی عبور کنند.

ویرایش شده توسط uma
لینک به ارسال

در کد قالب هم می تونند محدودش کنند ولی قانون کلیش ارتباط مستقیم تعداد آیتم های فهرست با مقدار رم مصرفیه (در مورد مقدار رمتون فکر کنم اشتباه می کنید احتمالا مقدار هاستتون رو دارید می فرمایید 32 گیگابایت رم خیلی زیاده و احتمالا سایت به خاطر رم بالا همیشه در هنگ خواهد ماند)

بخوانید:

http://wordpress.org/support/topic/menu-size-limit

مشکل یا از رمه یا در قالبتون اینطور پیش بینی شده

لینک به ارسال

سلام / متشکر از توجه شما

این تصویر فکر میکنم مشکل رم سرور رو اعلام خواهد کرد. البته شایان ذکر هست که روی این سرور تنها این سایت مشکل نداره / شما خودتون توی سایتتون می تونید 70 یا 80 آیتم منو اضافه بفرمایید بدون مشکل؟ این توپیک رو که می فرمایید من لینکش رو توی بالا دادم خدمتتون و قبلاً خونده ام اون رو / قالب هیچ مشکلی بروی هاست های رایگان با اعمال تغییرات توی htaccess نداره. اما با این تغییرات توی هاست های غیر رایگان حتی با تنظیم از طرف سرور وجود داره .

PhotoShare(14).png

ویرایش شده توسط uma
لینک به ارسال
  • 6 ماه بعد...
  • 2 ماه بعد...
  • 11 ماه بعد...

مشکلی که من دارم اینه که در فهرست وردپرس من حدود 40 منو دارم حالا که یه میام یه فهرست را ویرایش کنم و چند منوی دیگر بهش اضافه کنم به محض اینکه ذخیره فهرست میزنم برخی از منوهای قبلی فهرست حذف میشه و تازه منو های جدید که اضافه کردم هم یک یا دو مورد اضافه یادر برخی موارد اضافه میشه. یعنی یه جور بگیر نگیر داره ممنون میشم راهنمایی کنید

لینک به ارسال

درود ، 

تمامی کاربرانی که این مشکل (محدودیت تعداد آیتم های فهرست وردپرس) را دارند ، با تیم فرداد سیستم در ارتباط باشند.

لینک به ارسال
  • 4 هفته بعد...

سلام بنده یه راه حل یافتم و انجام دادم و جواب گرفتم البته برای دو تا مشکل مهم وردپرس . اونم اینه که :

یه فایل توی روت به اسم .user.ini می سازیم ( اون نقطه وال و که در جریانید )

بعد مقادیر زیر رو توش وارد میکنیم :

post_max_size = 64M
upload_max_filesize = 64M
max_input_vars = 5000

و ذخیره به همین راحتی . ( من که جواب گرفتم )

ویرایش شده توسط mbm159
اشتباه
لینک به ارسال

هاست اشتراكي پولي از نت‌افراز گرفتيم و هنگامي كه بهشون مشكل رو گفتيم بدون هيچ سخن اضافه تغييرات رو برامون اعمال كردن.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...