رفتن به مطلب

افزونه تبدیل کلمات کلیدی به لینک


alimvhd

پست های پیشنهاد شده

این افزونه این قابلیت را به شما می دهد که با ذخیره تعدادی از کلمات کلیدی؛ وقتی آنها را در برگه یا پست های خود استفاده می کنید،

به طور خودکار یک لینک بهآنها اضافه می کند.البته این لینک را نیز خود شما قبلاً برای این کلمه تعرفی کردید. همچنین شما می توانید تعیین کنید که با هر بار تکرار این کلمه در متن لینک به آن اضافه شود یا فقط بار اول که در متن نوشته می شود. یکی دیگر از قابلیت های این افزونه این است که شما هروقت که بخواهید می توانید لینک های مورد نظر را برای تمامی کلمات کلیدی استفاده شده تغییر دهید. نکته جالب این که این افزونه آدرس ایمیل را نیز می تواند به عنوان لینک به کلمه شما اضافه کند. اگر هم زمانی نخواستید این عمل(اضافه کردن لینک به کلمات کلیدی) در یک پست یا صفحه انجام شود به راحتی با اضافه کردن کد :<!– no keywords –> در هرجای پست یا صفحه از انجام این عمل جلوگیری می کند.

این افزونه در ظاهر شاید فایده خاصی نداشت باشه اما با یک مثال ساده کاربرد جالب اون مشخص میشه. فرض کنید شما می خواهید در سایت خود تمام کلمات “تماس با ما” یا کلمه ” خرید این مصول” و … یک لینک یا ایمیل داشته باشند، اضافه کردن این لینک ها در جای جای سایت شما خسته کننده و وقت گیر خواهد بود که با این افزونه ظرف چند ثانیه انجام خواهد شد.

keyword-to-url.png

منبع : وردپرسینا

wordpressina.ir-keyword-to-url.1.1.zip

  • امتیاز 3
لینک به ارسال

تشکر بابت اوفزنه خوبت. اتفاقا دنبال همین افزونه بودم

فقط پستو در قسمت اموزشها قرار میدادی بهتر بود

یه سوال دارم درصورتی که نزدیک به ۲۰ کلمه کلیدی تعریف کنی و هشون لینک بدی زیاد نمیشه. چون لینکهای زیاد درون یک پست زیاد به نفع سایت نیست.

در کل نظر اساتید چیه؟

ویرایش شده توسط sir1
  • امتیاز 1
لینک به ارسال

نه انجمن بیشتر برای سوالات است و بخش اموزش هم برای اموزشها و افزونه ها و همه چی

منظورم اینجاست:

http://forum.wp-parsi.com/tutorials/

کسی دیگه از اساتید نظری نداره که در صورتی که ۲۰ تا کلمه کلیدی تعریف کنی مشکلی نداشته باشه؟ بیشتر کسانی که از سئو میدونن باید جواب سوالمو بدن ;)

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

من این افزونه را نصب کردم ولی یه مشکل اساسی داره اونم اینست که فقط کلمات انگلیسو لینک میکنه و اصلا برای کلمات فارسی کار نمیکنه. این مشکلو میشه حل کرد؟

چون اگه برای کلمات فارسی کار نکنه عملا بری وبمستران فارسی زبان بی فایدس

لینک به ارسال
  • 3 هفته بعد...
  • 2 ماه بعد...

از این که این افزونه رو معرفی کردید متشکرم اما بد نیست که یادآور بشم که بهتره لینک‌ها به صورت دستی ایجاد بشن و در هر نوشته بسته به نوع نوشته، سبک نگارش و تفاوت‌هاش با دیگر نوشته‌ها متفاوت انتخاب بشه.

مثلا یه جا ممکنه نیاز باشه شما کلمه آموزش رایگان سئو رو کامل لینک کنید، اما چون از این افزونه استفاده می‌کنید و می‌خواید که به صورت خودکار اون انجامش بده، فقط کلمه سئو رو لینک می‌کنه به یه صفحه. یا ممکنه یه جا کلمه مشخص شده اصلا نباید لینک بشه به جایی چون ارتباطی با صفحه مشخص شده توسط شما نداره، اما چون افزونه به اندازه شما هوشمند نیست نمی‌تونه این رو تشخیص بده.

  • امتیاز 3
لینک به ارسال
×
×
  • اضافه کردن...