رفتن به مطلب

کپی شدن پوشه public_html در پوشه www


پست های پیشنهاد شده

دوستان چند روزی میشه که وبلاگم رو از هاست رایگان به هاست cpanel جدید منتقل کردم.حجم فایلهام در حدود 60 مگ بود که پس از چند روز از انتقال متوجه شدم حدود 160 مگ از هاست جدیدم اشغال شده.بررسی کردم و دیدم همه فایل هایی که در پوشه public_html موجود بوده در پوشه www هاست هم کپی شده.می خواستم بدونم این مورد طبیعی هست یا نه؟آیا ربطی به تنظیمات عمومی وردپرس که می تونی توش ادرس سایت رو بدون www یا با www وارد کنی داره؟و در آخر به دلیل محدودیت حجم هاستم ایا راهی وجود داره که بشه فایل ها در هر دو پوشه موجود نباشن چون دقیقا یکسان هستن.

پیشاپیش ازتون ممنونم

لینک به ارسال

طبیعی هست!

پوشه www میانبر public_html هست

بررسی کنید از کدام فایل هست

حجم دیتابیس رو هم چک کنید

فایل error log در روت سایت (www) را هم بررسی کنید

لینک به ارسال

طبیعی هست!

پوشه www میانبر public_html هست

بررسی کنید از کدام فایل هست

حجم دیتابیس رو هم چک کنید

فایل error log در روت سایت (www) را هم بررسی کنید

آقا ممنون از پاسخ سریعتون.

اگه میانبره نباید حجم زیادی داشته باشه درسته؟این عکسی هست که از قسمت disk Space usage هاستم گرفتم.این other usage برای چی هست؟چون بیشتر حجم اشغال شده توسط اون هست.جالبه امروز یکی از افزونه هام رو پاک کردم و به جای اینکه حجم خالی هاستم زیاد بشه کمتر شد.راستش یکم گیج شدم.

37738064734578747615.jpg

لینک به ارسال

public_html پوشه هست و باید حجم فایلهای داخلش رو نشون بده.

other usage هم فایلهایی مربوط به کاربری شماس. در سطح بالاتر از پوشه root قرا ردارن.

لینک به ارسال

احتمالا امکان اتو بک آپ به صورت دیفالت فعاله و دستور روزانه داره بخاطر همین هر روز بک آپ می گیره و کنار قبلی ذخیره می کنه معمولا سرور ها مسئولیت پاک کردن نسخه ی روز قبل را گردن نمی گیرند (البته حق هم دارند) ولی شما می تونی یا اتوبک آپ از سرور رو کنسل کنی یا هر روز خودت اونرو مرتب کنی و فایل های بک آپ قدیمی رو پاک کنی

ولی به نظر من کنسل کن و با افزونه های auto backup از طریق خود وردپرس استفاده کن و تنظیمشون کن برای ارسال خودکار به ایمیل که روی هاستت ذخیره نشند

لینک به ارسال

دوستان مساله بکاپ رو به پشتیبانی هاستم گفتم و اونا گفتن که بکاپ هایی که می گیرند روی سرورهای دیگه ای ذخیره میشه و رو هاست من ذخیره نمیشه.

الان میبینم که افزایش حجم داده ها به صورتی دقیقه ای شده.از حدود 1 ساعت پیش تا الان حجم فایل ها 3 مگ افزایش پیدا کرده.error_log رو هم یه نگاهی کردم اما چیز زیادی دستگیرم نشد.فقط انگار آخرین خطا مربوط به 19 آگوست یعنی 8 روز پیش بوده.اگه همین طور پیش بره تا یک ساعت دیگه هاستم پر شده.

هر کدوم از دوستان اگه وقت دارند یوزر و پس cpanel رو بدم یه نگاهی بندازین.

بازم ممنون

لینک به ارسال

فایل هایی که پسوند tmp دارند رو پاک کنید

البته بعیده سرورتون خیلی صادق باشه شما یک پنل 200 مگابایتی گرفتید و اینکه یک هاست حداقل 100 مگابایتی را برای بک آپش کنار بگذارند خیلی عجیبه ولی می تونید فایل بک آپ رو درخواست کنید قاعدتا باید به اندازه حجم کل داده ها باشه

اگه خیلی ضروری با اینکه شدیدا درگیرم برام یوزر بفرستید ولی آنلاین باشید و به محض خروج من حتما پسوردتون رو تغییر بدید

لینک به ارسال

والا یک بار پوشه tmp رو کامل خالی کردم ولی فایده نداشت.

هاست رو هم از پرشین هویز گرفتم.اطلاعات رو براتون ارسال کردم.

ممنون از وقتی که می ذارید.

لینک به ارسال

ممکنه فایل error_log دیگری در پوشه ای از سایت شما ایجاد شده و داره افزایش حجم پیدا می کنه.

لینک به ارسال

در مورد other usage احتمالا در سرور backup شما به شما user شما وصل هست یعنی owner اون شما هستید روی هاست شما نیست اما سرور اون را می شماره که نباید اینطور باشه. این رو با پشتیبانیتون هماهنگ کنید.

لینک به ارسال

از پشتیبانی در مورد other usage پرسیدم که فعلا جواب ندادن.هر وقت جوابی دادن همینجا مطرح می کنم.اما اینکه حجم داره به صورت لحظه ای افزایش پیدا می کنه یکم برام عجیبه.چون اگه بکاپ رو هاستم ذخیره می شد باید حجم هر روز یکبار افزایش پیدا می کرد.

آقا ایمان هم دارن زحمت می کشن و error_log ها رو بررسی می کنن.

لینک به ارسال

والا پوشه public_html کلا حجمش 60 مگ هست و حدود 4 مگ هم پایگاه داده.بقیه پوشه های hidden و معمولی رو هم برای اطمینان به صورت دستی بررسی کردم ولی هیچ کدومشون حجم زیادی نداشتن.

به پشتیبانی هم تیکت زدم و اونها هم فایل هایی که من بهش دسترسی ندارم رو بررسی کردن و چیزی پیدا نکردن.فعلا حرف شما در مورد وصل بودن سرور بکاپ به یوزرم رو بهشون گفتم ببینم چی می گن.

لینک به ارسال

اینکه می گید بصورت لحظه ای افزایش پیدا می کنه نمی تونه از بکاپ باشه. از همان disk space usage ببنید کدام قسمت زیاد میشه! فلدر خاصی یا other usage زیاد میشه!؟

لینک به ارسال

دوستان ظاهرا مشکل از طرف هاست هست و قبلا هم چنین موردی داشتن.قرار شده از فایل هام بکاپ بگیرم تا هاست رو recreate کنن.

البته مشکل هنوز حل نشده اما امیدوارم حل بشه.

ممنون از دوستانی که وقت گذاشتن و بهم کمک کردن.

لینک به ارسال

دوستان با recreate کردن هاست هم مشکل حل نشد.تا اینکه خودم فکر کردم شاید مشکل از افزونه w3 total cache باشه.با حذف این افزونه مشکلم حل شد.

البته می دونم که افراد زیادی از این افزونه استفاده می کنند و مشکلی ندارن.اما ممکنه مشکل عجیب من به خاطر تنظیمات غلط این افزونه یا به خاطر هاست باشه که نمی ذاره کاربرانش از این افزونه استفاده کنن.

به حال من قید استفاده از این افزونه رو زدم.

امیدوارم اگه کسی مشکل مشابهی داشت این تاپیک بتونه بهش کمک کنه.

لینک به ارسال

خوب حالا که اینرو گفتی چند تا ارور روی این افزونه داشتی که من چون فکر نمی کردم مرتبط باشه ازشون گذشتم اگر فایل error رو برام بفرستی این ارور ها رو برات در می یارم شاید به دردت خورد

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...