رفتن به مطلب

معرفی سایت مبتنی بر وردپرس


isk

پست های پیشنهاد شده

سلام،

دوستان من در بنیاد زنجیره امید که به شدت دوست داشتنی هستند طی چندین سال تعدادی وب سایت برای ویزیتورهای غیر ایرانی (معمولاً مخاطبین انگلیسی - آمریکایی، آلمانی و هندی) تولید کردند. یکی از اولین سایت هایی که این گروه برای ویزیتورهای ایرانی تولید کردند رو معرفی می کنم.

هدف از معرفی بیشتر 2 چیز هست.

یکی اینکه توانایی افرادی رو ببینیم که از لحاظ جسمانی به شدت تحت فشار و درد هستند؛ اما با این حال به شدت امیدوارانه و رو به جلو حرکت می کنند. تا شاید عبرتی باشه برای من و افرادی که در دنیای وب، بی پروا دست به تخلف های فنی و غیره می زنند.

دوم اینکه همه ی دوستان در صورت امکان محبت کنند و هر نقد و نظری نسبت به سایت اعم از تکنیکی، گرافیکی و یا مخاطب پسندی دارند بیان کنند.

لطفاً نظراتتون رو در همین جا و یا به صورت خصوصی به خانم سمیعی (از کاربران به شدت کم کار این انجمن) بیان بفرمایید.

نشانی وب سایت: ایزی نیوز

البته سایت پیش از این و به صورت آزمایشی در حال کار بود که به دلیل یه سهل انگاری کوچک بسیاری از بخش ها از بین رفت که انشاالله تا چند روز آتی مجدداً تکمیل و پیاده سازی خواهند شد.

توضیح این که سایت تماماً بر اساس وردپرس هست؛ اعم از پوسته و افزونه ها. گرچه در پوسته تغییرات زیادی ایجاد شده تا در بک پنل با افزونه هایی که برای هدف سایت تولید شدند منطبق بشه. در واقع پوسته به نوعی پوسته - پلاگین هست.

ممنون

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...