رفتن به مطلب

پر شدن غیر معمول حجم هاست


پست های پیشنهاد شده

هاست وبسایت بنده به طور غیر معمولی پر شده است. حجم کلیه اطلاعات وبسایت من حدود 300MB است اما اکنون 1GIG فضای هاست پر شده است!! به تازگی افزونه جدیدی نیز نصب نکرده ام.

در قسمت disck usage space بررسی کردم و 883MB پوشه wp content اشغال کرده بود اما مجموع حجم زیر مجموعه های آن 200MB هم نمیشوند!!!(پیوست شده)

اکنون نمیدونم چه باید انجام باید داد!!

مشکل از کجاست؟ دوستان خواهشمندم راهنمایی فرمائید.

post-5857-0-56244900-1403606098_thumb.pn

لینک به ارسال

فایل های شاخه ی اصلی ، یعنی wp-content رو بررسی کنید.

ببینید فایل خاصی اونجا وجود داره یا خیر ؟

+ تاپیک های مشابه رو هم بررسی بفرمائید.

لینک به ارسال

ممکنه اتو بک آپ شما فعال باشه معمولا فایل های اتو بک آپ در یک پوشه بالاتر از روت (public_html) در داخل پوشه ی backup یا tmp و با پسوند tmp ذخیره می شند که می تونید حذفشون کنید (آخرین بک آپ را حفظ کنید ) و هر چند وقت یکبار هم باید همین کار را تکرار کنید

لینک به ارسال

جناب استاد بررسی کردم فولدر tmp بود ولی داخل آن فایلی با پسوند tmp وجود نداشت.

این اختلال در حجم سایت ممکن است به دلیل قطع به روز رسانی وردپرس در حین انجام آن باشد؟ چون مدتی پیش قصد به روز رسانی را داشتم اما در حین update با مشکل روبرو شد و سایت از دسترس برای چند ساعتی به کل خارج شد.این به روز رسانی ناقص چند مرتبه انجام شد ولی در حین update قطع میشد.

لینک به ارسال

وردپرس کلا 17 یل 18 مگابایته موجودی پوشه tmp را هرچه که باشد می شه پاک کرد ممکنه بک آپتون هر جای دیگری در شاخه ای tmp را پیدا کردید باشد از نام و حجم فایل مشخصه که فایل بک آپ است و برای اطمینان هر فایلی را قبل از حذف دانلود کنید روی سیستمتون بعد از اینکه مطمئن شدید فایل درستی را حذف کرده اید و آسیبی به سایت نرسیده حذفش کنید همینطور اگر کش دارید محتویات پوشه caches که در مسیر wp-content قرار دارد را هم می تونید حذف کنید

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...