رفتن به مطلب

تقاضا برای فارسی سازی و ایجاد سند راهنما برای افزونه Link Library


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان وقت بخیر.

همون طور که از عنوان تاپیک پیداست، میخوام از دوستان فارسی ساز افزونه تقاضا کنم که افزونه ی Link Library به [ این آدرس ] رو فارسی سازی کنند.

افزونه ی مفیدی هستش. این نقل و قول از سایت آی تی استار | طراحی و ترجمه افزونه ها و قالب های وردپرس رو بخونید:

"

با استفاده از این افزونه می توانید صفحه جدیدی را در سایت وردپرسی ایجاد نموده، دسته بندی های دلخواهی از لینکهای ثبت شده در بخش پیوند های سایت وردپرسی را به شیوه دلخواه مرتب نموده و به معرض نمایش کاربران سایت خود قرار دهید.

کاربران وردپرس می توانند انتخاب کنند که چه دسته بندی از لینک ها نمایش داده شود و کدام دسته بندی ها صرفه نظر گردند. همچنین بازدید کنندگان سایت قادر خواهند بود لینک های دلخواه خود را بسته به دسته بندی مورد نظر از طریق فرم این افزونه جهت بررسی ادمین ارسال نمایند . این لینک ها توسط مدیریت سایت مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که مطابق با سیاست سایت مورد نظر باشند به دسته بندی مورد نظر اضافه خواهند شد.

به این ترتیب با استفاده از این افزونه علاوه بر نمایش لینک های مرتبط با محتوای سایت خود در دسته بندی های جداگانه قادر خواهید بود لینک های مفید بازدید کنندگان را دریافت نموده و کتابخانه مفیدی از لینک های مفید و مرتبط ایجاد نمایید .

به عنوان مثال سایت های دریافت و نمایش آگهی می توانند با ویرایش شیوه نامه این افزونه بخش جدیدی را جهت دریافت و نمایش لینک های مفید کاربران خود ایجاد نمایند.

و یا در سایت های علمی و پژوهشی بازدیدکنندگان و محققان مرتبط قادر خواهند بود لینک منابع جدید وتحقیقات صورت گرفته را برای سایت ارسال نمایند که بعد از بررسی مدیریت سایت جهت نمایش و استفاده دیگر کاربران به لیست لینک های مرتبط اضافه خواهند شد.

در ساده ترین شکل ممکن با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود صفحه لینک های مرتبط (لینک دوستان و سایت های مرتبط) را ایجاد نموده علاوه بر نمایش لینک های مرتبط از فرمهای این افزونه جهت دریافت و تبادل لینک با سایت های دیگر استفاده نمایید.

"

من افزونه رو نصب کردم، خیلی امکانات زیادی داره که در نگاه اول سردرگم کنندس. خواسته بعدیم اینه که دوستی که میخواد فارسی سازی این افزونه رو به عهده بگیره لطف کنه یه سند راهنمای فارسی خیلی ساده و ابتدایی (که شیوه کار افزونه دستمون بیاد) تهیه کنه.

البته این رو بگم که اگر منبع فارسی ای رو میشناسید در این مورد حتمن بگید. و یا حتی افزونه ای با کار مشابه میشناسید معرفی کنید.

ممنونم پیشاپیش /.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...