• اطلاعیه ها

    • Saeed Fard

      حمایت وردپرس پارسی از همایش آینده وب و موبایل   19/04/74

        چهارم و پنجم اسفند ماه 1395، همایش آیندهٔ وب و موبایل ایران با حمایت سازمان فناوری اطلاعات در مرکز همایش‌های شهید قندی برگزار خواهد شد. این همایش یک رویداد ۲ روزه است که در آن پیشتازان صنعت وب و موبایل از تکنولوژی‌های روز دنیا در این حوزه‌ها سخن می‌گویند به طوری که این همایش پنجره‌ای به چشم‌انداز آینده‌ٔ وب و موبایل در جهان، و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی است.   فرصت‌هایی که FOWM#  برای شما خلق خواهد کرد: آشنایی با تکنولوژی‌های آینده‌ساز وب و موبایل شرکت در مباحث چالشی درباره وب و موبایل ارتباط و شبکه‌سازی با “قله‌های وب و موبایل” موقعیت‌های کاری، هم‌تیمی‌های جدید دریافت گواهی شرکت در همایش دو روز به‌یادماندنی سرشار از شگفتی   شرکت‌کنندگان در این همایش ضمن آشنایی با فناوری‌های آینده‌ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی و ارتباط با بزرگان وب و موبایل ایران، می‌توانند موقعیت‌های کاری و هم‌تیمی‌های جدید برای کسب‌وکار خود بیابند. این همایش برای طراحان و توسعه‌دهندگان وب‌سایت و موبایل، مدیران ارشد سازمان‌ها، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، دانشجویان و علاقه‌مندان دارای نکات آموزشی و جذاب خواهد بود.   مجید علوی‌زاده، دبیر همایش آیندهٔ وب و موبایل که سابقه اجرای چند همایش و سمینار مرتبط را دارد، اعلام کرد: جمعی از بهترین‌ها و پیشروان این دو حوزه در ایران با ارائه‌های تخصصی خود، چشم‌انداز آینده این صنعت‌ها را به شرکت‌کنندگان عرضه خواهند کرد.   در هر یک از روزهای برگزاری همایش، یک پنل تخصصی در مورد یکی از موضوع‌های مهم این حوزه نیز برگزار خواهد شد و دست‌اندرکاران به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت و در پایان، به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در همایش اعطا خواهد شد.   ثبت نام در مهمترین رویداد صنعت وب و موبایل ایران تا پایان بهمن ماه ۹۵ امکان پذیر خواهد بود، برای ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد و آشنایی با موضوعات و سخنرانان به آدرس http://conf.wsschool.org/fowm مراجعه نمایید.   کاربران وردپرس پارسی می‌توانند با استفاده از کد wp-parsi از مبلغ ۴۰ هزار تومان تخفیف در ثبت نام برخوردار شوند.
gitymarket

تاپیک اموزش نماد اعتماد الکترونیک

5 پست در این موضوع قرار دارد

سلام دوستان

چند روز پیش دیدم در انجمن بعضی از دوستان در مورد گرفتن نماد اعتماد کمی مشکل داشتند - قبلا

در نت اموزشی رو دیده بودم - گفتم شاید بدرد بخوره -برای همین اینجا قراردادم - البته قبلش از

نویسندش اجازه ی منتشرش رو گرفتم - یا علی

این راهنما برای افراد حقیقی هست .

این فایل را دریافت کنید .

در مورد صفحه ی الزامات فروشگاه های اینترنتی :

1-نشانی پستی واحد اقتصادی عرضه کننده کالا یا خدمت :

محل فعالیت می تونه منزل یا محل کار باشه :

مالک : اگر خودتون یا (پدر , مادر , همسر ) مالک محل هستید , اسکن سند و اسکن قبض عوارض شهرداری (برای تایید آدرس- پرداخت شده یا نشده فرق نداره) و اسکن شناسنامه مالک رو لازم دارید .

مستاجر : اگر خودتون یا (پدر , مادر , همسر ) مستاجر محل هستید , اسکن اجاره نامه (لازم نیست محضری باشه بنگاهی هم کافیه ) و اسکن شناسنامه مستاجر رو لازم دارید .

2-تلفن و نمابر واحد اقتصادی عرضه کننده کالا یا خدمت

داشتن تلفن ثابت الزامی است .

3-نشانی پست الکترونیکی واحد اقتصادی عرضه کننده کالا یا خدمت

برای ثبت نام و برای تکمیل این قسمت الزامی برای داشتن ایمیل از دامین سایت (info و ..) نیست .

8-نام دامنه بايد با هويت و مشخصات حقوقي وب سایت مربوطه ثبت شود.

دامین باید به نام صاحب فروشگاه باشد .

9--هویت تامین‌کننده (شامل کشور سازنده)

سی دی و... :

کپی رایت : در صورتی که محصول مورد نظر تولید داخل نباشد میشه به صورت کپی رایت فروخت - مثلا ویندوز رو میشه کپی کرد و فروخت ولی یه فتوشاپی که یه شرکت میاد آموزش و .. بهش اضافه میکنه رو نمیشه کپی کرد .

اورجینال : محصولاتی که اورجینال هستند باید کد وزارت ارشاد محصول داخل سایت درج شود و همچنین عبارت "این محصول دارای هلوگرام می باشد " و مشتری می تونه شکایت کنه از فروشگاهی که با این شرایط محصول بدون هلوگرام فروخته باشه .

13-اعلام میزان مالیات بر ارزش افزوده (VAT) به خریدار

مالیات از خریدار :اگر مایلید از خریدار مالیات بگیرید باید به صورت شفاف میزان مالیات مشخص باشه .

مالیات از فروشنده : طبق گفته ی کارشناس نماد : دریافت نماد به منزله ی معرفی شما به سازمان مالیات نمی باشد ولی اگر درخواست از طرف سازمان مالیات بیاد شما رو معرفی می کنند .

26-گواهینامه دیجیتالی SSL (داشتن گواهینامه دیجیتالی توسط فروشنده جهت اطمینان از امنیت تراکنش های اینترنتی)

فقط برای نماد دو ستاره به این گواهی نیاز است و در واقع تنها فرق بین نماد تک ستاره و دو ستاره همین هستش .

هدف : ایجاد امنیت در دریافت اطلاعات از کاربر مثل شماره تلفن و نام

پرداخت آنلاین : ssl ی که درگاه بانک داره ربطی به سایت شما نداره و شما جدا باید بگیرید .

بقیه موارد :

نماد 3 ستاره و بالاتر : فعلا نمیدن .

الزام برای دریافت نماد : از طریق پست (برای فروش Cod) و از طریق بانک ها (برای پرداخت آنلاین) خواهد بود .

پروانه کسب : فعلا الزامی نیست .

هزینه سالیانه : الان ندارد ولی در حال تعیین هستند .

بررسی دوره ای : فقط در زمان تمدید سالانه نماد این موارد مجددا بررسی خواهد شد + مشتری شکایتی داشته باشد .

سابقه ی فروشگاه و دامین : نیاز به سابقه نیست .

چند تا فروشگاه : برای هر دامین و یا ساب دامین باید نماد جدا گرفت - یک نفر میتونه بینهایت نماد بگیره برای بی نهایت سایت .

چند تا آدرس اینترنتی : در صورتی که حداکثر 3 آدرس اینترنتی (ساب دامین یا دامین جدا ) دارید که ریدایرکت (پارک قبول نیست) میشه به دامین اصلی , یک نماد برای همه کافی است .

موضوع واحد اقتصادی : اگر در چند موضوع کار می کنید یه چیزی انتخاب کنید که همه رو شامل بشه (ظاهرا زیاد مهم نیست)

پایان خدمت : کارت پایان خدمت , معافیت و یا داشتن گواهی اشتغال به تحصیل معتبر کافی است .

پایان کار ساختمان : نیازی نیست .

ایران کد :

برای دریافت ایران کد , با نرم افزار IE6 یا IE7 سایت ایران کد را باز کنید .

بسته به نوع فعالیت فروشگاهتون از گزینه ی کالا یا خدمات می تونید استفاده کنید .

به عنوان مثال من برای نرم افزار این مسیر رو طی کردم و کد 24127 را گرفتم . توجه کنید که برای هر موضوع یک کد اختصاص داده می شود یعنی فروشگاهی که نرم افزار می فروشد همین کد 24127 کفایت می کند :

گزینه ی کالا (صفحه اصلی) >> محصولات انتشاری , لوازم آموزشی و کمک آموزشی >> محصولات انتشاری >> محصولات انتشاری ضبط شده >> نرم افزار ها

بعد از تکمیل چک لیست الزامات

ارسال مدارک زیر به آدرس مرکز توسعه تجارت الکترونیک :

1- كپي برابر اصل گواهي پايان خدمت نظام وظيفه يا معافيت يا گواهي اشتغال به تحصيل

2- كپي برابر اصل سند مالكيت يا قرارداد رسمي اجاره اقامتگاه

3- دو قطعه عكس 4*3 تمام رخ جديد

4- كپي برابر اصل شناسنامه يا كارت ملي يا گذرنامه

5- كپي برابر اصل پروانه کسب (در صورت وجود)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام .

آقا من ثبت نام ها رو انجام دادم و برام یه ایمیل ارسال شده که یک برگه تعهدنامه ضمیمه اش هست و ازم خواسته شده تا این برگه رو در دفترخانه هم به ثبت برسونم و ضمنا باید یسری مدارک فیزیکی رو براشون پست کنم .

  1. اصل تعهدنامه(توسط مدیرعامل تکمیل شود)
  2. تصویر کارت ملی(به تعهدنامه الصاق شود)
  3. تصویر مجوز فعالیت(در صورت بارگذاری)
  4. تصویر روزنامه رسمی
  5. تصویر اصل اساسنامه /پروانه فعالیت
  6. تصویر آگهی آخرین تغییرات آدرس(درصورت بارگذاری)
  7. تصویر آگهی آخرین تغییرات اسامی اعضای هیئت مدیره(درصورت بارگذاری

سئوالی که دارم اینه که بند سه ( تصویر مجوز فعالیت ) ، بنده شش ( تصویر آگهی آخرین تغییرات آدرس ) و بند هفت ( تصویر آگهی تغییرات اسامی اعضای هیات مدیره ) رو باید چیکار کنم ؟ من چنین مدارکی رو ندارم و اینکه جلوش زده در صورت بارگذاری یعنی چی ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشکر از شما

توضیحات خلاصه به این شکل هست :

برای گرفتن نماد ابتدا باید سایتتون آماده باشه بعد با مراجعه به سایت اینماد یه آدرس enamad.ir و ثبت نام اولیه ایمیلی براتون میاد که اطلاعات سایت خودتون رو ثبت میکنید یه چک لیست 16 تایی هست قبلاً خیلی زیاد بود که توسط کارشناسان نماد مورد برسی قرار میگیره و اگر موردی رعایت نشده باشه بهتون اطلاع میدن تا اون موارد رو اصلاح کنید و دوباره برای برسی اطلاعات رو تائید کنید

4 تا مرحله آخر یکی مربوط به آزمون آنلاین که به تازگی برای نماد درج شده و بعدی هم ارسال نامه برای تائید آدرس و تائید شماره ثابت و شماره همراه

قبلاً گرفتن نماد هزینه ای نداشت اما الان برای آزمون و تائید محل کسب و کار 35 تومن میگیرن و

قبلاً باید سند و شناسنامه و.... کپی برابر اصلشون رو میفرستادی الان دیگه نیازی به اینا نیست

فقط یه تعهد نامه هست که باید تو دفتر خونه گواهی امضا بشه و به آدرس نماد بفرسی اینم گواهی امضا هم هزین هاش فکر کنم 15 تومن بیشتر نباشه و هزینه 7-8 تومنی پست کردن این تعهد نامه

البته هر محله که جلو میری نماد خودش ایمیل میفرسته و تو پنل پیام میده که چیکار باید کنی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جناب milad.graph ممنون . من کارهای اولیه رو انجام دادم و ایمیل مدارک فیزیکی برام ارسال شده و الان نمیدونم بندهای سه ، شش و هفت رو چیکار باید بکنم !

آیا فقط ارسال تعهدنامه ثبت شده در دفترحانه ثبت اسناد رسمی به همراه ضمیمه فتو کارت ملی کفایت میکنه ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

اگر شرکت هستید بند 3-7 به شما مرتبط می شود

برای اشخاص حقیقی نیازی ندارد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری