karimi54

طراحی سایتی مشابه http://parsinews.ir

9 پست در این موضوع قرار دارد

در خدمتتون هستم

از طریق پیغام خصوصی در ارتباط باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام

تو نت بگردید قالب های فروشیو رایگان خبری واسه وردپرس هستش

اگه بخواین طبق سلیه خودتون طراحی کنید که میتونید سفارش بدید براتون انجام بدیم

موفق باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

این یک سایت فیدخوان هست که با افزونه هایی مثل wordpress rss poster میتونید اینطور سایتا رو طراحی کنید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام

می تونی قالب خارجی بگیری و ترجمه کنی به فارسی . ساختار سایت خبری در کل مشابه هم هستن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام اسکریپتش دارم حجمش کم باشه پیوست میکنی پست بعدی

ویرایش شده در توسط mortezafox

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

...لطفا ل.ی.ن.ک رو برام پ.خ کنید...

ویرایش شده در توسط سیدرضا بازیار

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

بخش خرید و فروش تاپیک زدند یعنی فقط پ.خ اگر میخواستند در بخش درخواست پوسته و... تاپیک زده میشد دوستان

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

  • مطالب مشابه

    • توسط webdesign
      درج محتوا به طور مرتب
      حتماً این توصیه را بارها شنیده اید:
      گوگل وب سایت هایی را دوست دارد که همواره آپدیت میشوند، پس سعی کنید به طور مرتب محتوای جدید در سایتتان قرار دهید.
      خوب باید بگویم که بر حسب تجربیاتم این بزرگترین دروغ در سئو است!
      در سال 20100 اولین وبلاگ خودم را راه اندازی کردم و به طور پیوسته و مرتب مطالب جدید در آن قرار دادم و آپدیتش کردم و تقریباً هر هفته حداقل یک مطلب جدید در وبلاگ میگذاشتم زیرا این توصیه ای بود که از اکثر کارشناسان سئو شنیده بودم.
      خوب فکر میکنید بعد از این میزان تلاش و قرار دادن صدها مطلب جدید در وبلاگ، چه نتیجه ای گرفتم؟ وبلاگم در صفحه 5 گوگل قرار گرفت!
      پس تصمیم گرفتم با انجام تست های زیاد متوجه شوم که آیا آپدیت کردن و قرار دادن مطلب به صورت مرتب در سایت تأثیری بر روس سئو آن سایت و رتبه اش دارد یا نه. در آخر به این نتیجه رسیدم که قرار دادن محتوای جدید به طور مرتب در سایت تقریباً هیچ تأثیری بر روی رتبه سایت ندارد.
      اگر منطقی فکر کنید میبینید که این مسئله حقیقت دارد:
      هدف اصلی گوگل نشان دادن بهترین نتایج به کاربر میباشد. حتی اگر این نتیجه از سایتی باشد که 2 سال است آپدیت نشده.
      بیایید این مسئله را با یک مثال بررسی کنیم:
      مدتی پیش مشغول کار بر روی یک پروژه بودم و زمان برای ایجاد مطلب جدید و قرار دادن در سایت خودم نداشتم و تقریباً بیشتر از 22 ماه بود که سایت آپدیت نشده بود در این حالت با توجه به توصیه معروف مبنی بر آپدیت به طور مرتب، اصولاً رتبه سایت من باید افت میکرد ولی در مدت این 2 ماه این اتفاق افتاد:
      نه تنها رتبه افت نکرد بلکه به میزان 24.13% بهبود هم پیدا کرد.
      چطور چنین چیزی ممکن است؟
      من این 2 ماه را صرف تبلیغ محتوایی کردم که در حال حاضر در سایت بود و سعی کردم که بازدیدشان را بالا ببرم.
      محتوای باکیفیت کافیست!
      چند وقت پیش در کنفرانسی شرکت کرده بودم، یکی از سخنرانان چیزی گفت که مرا بسیار متعجب کرد:
      همین که محتوای باکیفیت ایجاد کرده و در سایت بگذارید باعث بهبود رتبه سایتتان خواهد شد.
       میدانم که این حرف و ادعا به نظر کاملاً منطقی می آید ولی به تنهایی کارساز نیست. تجربه به من نشان داد که همیشه هم محتوای باکیفیت جوابگو نیست. به جرأت میتوانم بگویم که 100% محتوای وبلاگ من مطالب باکیفیت و دسته اول بود ولی تأثیری بر روی رتبه ام نداشت و من در همان صفحه 5 گوگل متوقف شدم. با اینکه محتوای وب سایت من در مقایسه با سایت های رقیب بسیار بهتر بود ولی نتیجه ای که باید میگرفت را نگرفت.
      حالا دلیلش را میدانم:
      من به درستی مطالب و مقالات خود را تبلیغ نکرده بودم!
       بله درسته که مطالب من تعدادی از افراد را جذب کرد و تا حدی هم ایجاد ترافیک برای وبلاگم کرد ولی من از طریق آن ها هیچ بک لینکی نگرفتم. و فکر کنم دیگر احتیاجی به گفتن نیست که بدون بک لینک هرگز نمیشود در صفحه اول گوگل قرار گرفت.
      امروزه بر اساس آمار هر روز تقریباً 2 میلیون مطلب جدید در وب سایت ها منتشر میشود و شما اگر میخواهید بین این حجم مطالب جدید، متمایز بوده و ترافیک بیشتری جذب کنید باید محتوای خود را به درستی تبلیغ کرده و بک لینک های قوی برای آن ایجاد کنید.
       در واقع قرار گرفتن در صفحه اول گوگل در نتیجه تولید محتوا و آپدیت کردن به طور مرتب نیست، بلکه در نتیجه داشتن استراتژی مناسب برای تبلیغ محتوا میباشد.
      تبلیغ کردن محتوا کافیست!
      همانطور که تا اینجا دیدید من به شدت طرفدار تبلیغ کردن محتوا هستم ولی یک نکته وجود دارد: شما قبل از هر چیز باید محتوای مناسب را روی سایتتان داشته باشید.
       برای مثال فرض کنید محتوای خود را در وب سایت های مختلف تبلیغ میکنید و سعی میکنید افراد بیشتری از آن بازدید کنند، اگر مطلب شما برای بازدیدکننده جالب و کارآمد نباشد مسلماً باز هم فایده ای نخواهد داشت و از همه مهمتر کاربران آن را به اشتراک نمیگذارند.
      من تجربه ای در این زمینه داشتم که با شما به اشتراک میگذارم:
       روزی مطلبی در وبلاگم منتشر کردم که نسبت به تمام مطالب قبلی بازخورد متفاوتی داشت و به شدت از آن استقبال شد. موضوع مطلب این بود: چگونه بیل کلینتون برای مراسم عروسی دخترش وزن خود را کم کرد؟
       همین مطلب به تنهایی در یک روز هزاران بازدیدکننده داشت. درسته که ترافیک سایت بالا رفت و لایک های زیادی هم دریافت کرد ولی هیچ بک لینکی دریافت نکرد. و بعد از این هیاهو و حجم بازدید من باز هم در همان صفحه 5 بودم. در واقع با وجود تبلیغات و دریافت ترافیک خوب باز هم چیزی کم بود و آن عدم کارآمدی و جذابیت مطلب برای گرفتن بک لینک و اشتراک گذاشته شدن توسط کاربران بود.
       منبع : طراحی سایت وب وان
    • توسط webdesign
      فرم های کوتاه
      سعی کنید اطلاعاتی را از کاربر بخواهید که واقعاً مورد نیاز است و از قرار دادن فیلدهای اضافی در فرم ها خودداری نمایید. معمولاً کاربران تمایلی به پر کردن فرم هایی که اطلاعات خیلی شخصی میخواهند، ندارند. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری راجع به کاربر دارید بعد از ثبت فرم میتوانید از طریق ایمیل آن اطلاعات را درخواست کنید. پس از دریافت اطلاعات اضافه و غیر ضروری خودداری کنید و سعی کنید فیلدهای مشابه در فرم قرار ندهید برای مثال چند فیلد شماره تلفن
      در نهایت
       بعد از پر کردن فرم و ثبت آن توسط کاربر از کاربر تشکر کرده و فیدبک بدهید. ایجاد یک فرم استاندارد و کاربرپسند شانس شما را برای جمع آوری اطلاعات و تبدیل یک بازدید کننده به کاربر دائمی وب سایت را افزایش میدهد.
       
      استفاده از فرم های عمودی
      فرم های عمودی نسبت به فرم های افقی و چند ستونه، کاربرپسندتر هستند به خصوص در فرم های طولانی. بهترین حالت این است که تمامی فیلدها در یک صفحه از بالا تا پایین قرار بگیرند بدون اینکه کاربر نیاز به اسکرول کردن برای دیدن ادامه فرم داشته باشد.
       فرم های افقی تنها در صورتی که فرم خیلی کوتاه باشد مثلا فقط نیاز به وارد کردن ایمیل و رمز عبور باشد میتوانند به کار برده شوند. در غیر این صورت کلا بهتر است فرم را به صورت عمودی طراحی نمایید.
       همچنین فیلدهای فرم باید یک ترتیب منطقی داشته باشند مثلاً بعد از نام همیشه نام خانوادگی را قرار میدهیم و بعد فیلدهای دیگر. برای مثال ترتیب نام، ایمیل، نام خانوادگی یک ترتیب غیرمنطقی میباشد.
      سهولت در خواندن و اسکن کردن فرم
      همانطور که میدانید کاربران در وب سایت ها معمولاً مطالب را اسکن میکنند یعنی نگاه اجمالی به همه مطالب می اندازند تا مطلب مورد نظر خود را پیدا کنند یا تصمیم بگیرند که چه عملیاتی را در سایت انجام خواهند داد. همین مسئله برای فرم ها هم صدق میکند. کاربر با دیدن فرم باید به سرعت متوجه شود که آن فرم چه کاربردی دارد و چه اطلاعاتی میخواهد.
      ویژگی های مورد نیاز برای اینگونه فرم ها عبارتند از:
      • تضاد یا کنتراست: متن ها فرم باید کوتاه و به راحتی قابل خواندن باشند. هرگز از رنگ های مختلف در فرم استفاده نکنید و سعی کنید همان حالت استاندارد و رایج نوشته تیره بر روی زمینه روشن را به کار ببرید.
      • گروه بندی و فاصله گذاری: اطلاعات مشابه را در فرم های طولانی گروه بندی کنید. برای مثال در زمان جمع آوری اطلاعات پرداخت: اطلاعات مربوط به حمل و نقل، آدرس،  کد پستی و ... در یک گروه قرار دهید. فاصله بین برچسب ها و فیلدهای مربوط به آن ها را با دقت قرار دهید تا کاربر به راحتی متوجه شود که کدام برچسب و عنوان متعلق به کدام فیلد میباشد.
      • پایان مشخص: دکمه ثبت یا پایان را به طور مشخص و بزرگ قرار دهید. متن داخل دکمه باید دقیقاً به کاربر بگوید که با فشار دادن آن چه اتفاقی خواهد افتاد مانند کلمه  های ثبت، پرداخت یا مرحله بعد. در صورت انجام عملیات ثبت، حتماً کاربر را از تمام شدن عملیات و ثبت شدن کامل فرم مطلع نمایید.
      قرار دادن برچسب های شناور

        همیشه در مورد اینکه آیا باید از متن های راهنما و کمکی در فیلدهای یک فرم استفاده کرد یا نه بحث های زیادی بوده است. مشکل اصلی استفاده از این متن ها زمانی است که با کلیک کردن بر روی فیلد مورد نظر، متن راهنما همچنان درون فیلد باقی میماند و کاربر برای وارد کردن اطلاعات مجبور به پاک کردن آن میشود.
       اگر نیاز به استفاده از متن و برچسب های راهنما دارید سعی کنید آن ها را به صورت تعاملی و واکنش گرا قرار دهید یعنی با کلیک کردن کاربر برچسب جا بجا شده و به سمت بالا برود. به اینگونه برچسب ها برچسب شناور میگویند. همچنین این حالت حرکت برچسب باعث جلب توجه کاربر و جذابیت هم میشود.
      فرمت گذاری یا ماسک فیلد
      گذاشتن فرمت یا ماسک برای فیلد به این معنی است که در زمان تایپ و وارد کردن اطلاعات توسط کاربر در یک فیلد، آن فیلد به طور خودکار به اطلاعات ورودی کاربر یک فرمت خاص میدهد. برای مثال جدا کردن روز و ماه و سال یا جدا کردن کد منطقه در شماره تلفن و ... به طور خودکار. این کار از بروز خطاهای احتمالی در زمان تایپ جلوگیری کرده و ورود اطلاعات را برای کاربر آسان تر می نماید.
      به مثال زیر توجه نمایید، یک شماره تلفن در فرمت های مختلف:
      • (000) 000-0000
      • 000-000-0000
      •  0000000000
      کاربر میتواند شماره تلفن را به هر 3 مدل بالا وارد کند، چطور باید تشخیص دهد که فرمت درست و مدنظر شما کدام است؟ اینجاست که ماسک فیلد یا همان فرمت گذاری به کمکتان می آید. با استفاده از این ویژگی خود فیلد به طور خودکار کاربر را راهنمایی میکند و کاربر بدون فکر کردن تنها نیاز دارد که شماره را وارد کند. (این کار همچنین باعث راحتی کاربران موبایل میشود چون دیگر نیازی به سوئیچ کردن بین اعداد و نوشته در کیبورد ندارند).
      ایجاد فرم های سازگار با کیبورد
      از آنجایی که نمی دانید کاربر با استفاده از چه دستگاهی اقدام به پر کردن فرم می نماید باید طراحی فرم به گونه ای باشد که چه در موبایل و چه در کامپیوترهای خانگی به راحتی قابل پر کردن باشد. پس با در نظر گرفتن کیبوردهای موجود در دستگاه های مختلف، فیلد های فرم را متناسب با آن ها طراحی نمایید.
      در دسکتاپ، کاربر باید بتواند بدون نیاز به کلیک کردن بر روی هر فیلد، فیلد ها را به ترتیب پر کرده و به طور اتوماتیک با پر کردن فیلد یا فشار دادن دکمه های tabb یا enter ، جلو برود. سایت w3.org مجموعه کاملی از کیبوردها را ارائه کرده است.
      در موبایل، نوع کیبورد را با نوع داده ای که مورد نیاز است هماهنگ تنظیم نمایید. اگر داده ورودی از نوع حروف میباشد، از کیبورد آلفا و برای اعداد از کیبورد  numeric استفاده کنید.
      حالت تشخیص اتوماتیک
      سعی کنید فیلدها را طوری طراحی کنید که در صورت برخورد با کاراکترهای خاص و کلمات مشخص، به کاربر پیشنهاداتی را برای پر کردن فیلد ارائه کنند. درست مانند سیستم جستجوی گوگل که به محض تایپ کردن یک کلمه تعداد زیادی پیشنهاد به کاربر ارائه میکند. مثلاً در فیلد ایمیل به محض تایپ شدن عبارت web@g... ، گزینه web@gmail.com به کاربر ارائه شود.
      مزایای این کار:
      • پر کردن فرم برای کاربر راحتتر میشود به خصوص در موبایل
       • از اشتباهات تایپی کاربر جلوگیری میشود.
      منبع : 7 نکته کاربردی در طراحی فرم های استاندارد
    • توسط behi13
      با سلام
      دوستام و اساتید محترم یک سوال
      من به سایت دوزبانه با افزونه wpml درست کردم الان یک مشکل هست توی گوگل صفحه اول سایت ایندکس شده و توی فارسی مشکلی ندارم
      ولی توی زبان انگلیسی وقتی توی گوگل به انگلیسی سرچ میکنم بازهم با نام و فارسی میاد
      ممنون میشم من و راهنمایی کنید
    • توسط j1989m
      سلام
      توی قسمت افزودن نوشته و از طریق پرونده های رسانه ای یه عکس انتخاب میکنم و منتشر میکنم. توی سایت عکس رو نشون میده اما این کدها رو هم میاره:
      [caption id="attachment_154" align="aligncenter" width="300"] [/caption]
      درواقع عکس بین دوتا caption بالا قرار میگیره.
      این مشکل توی افزودن برگه نیست.
      لطفا راهنمایی کنید
      خیلی فوریه
      ممنون
    • توسط xboby
      سلام،
      من سایتی با ورد پرس طراحی کردم و می خواهم با:
      یک برنامه تمام پستهای موجود در کانال تلگرامی که بنام آن سایت ایجاد کر ده ام را
      بتوانم از موبایلم دانلود کنم و بعد در آن سایت قرار دهم:
      آیا چنان برنامه ای وجود دارد؟ لطفا راهنمائی ام بفرمائید.
                                   متشکرم