رفتن به مطلب

مشکل اضافه شدنِ چند خط از متن به صورت خودکار


پست های پیشنهاد شده

وقتی یک متن و یا خبری رو پست می کنم، به صورت خودکار در ابتدای متن، جملات و موضوعات چهار خط نخست متن نیز منتشر می شوند.

مثل این خبر ...

برگزاری مراسم افطاری سرکنسولگری ایران در هرات با حضور شخصیت های فرهنگی

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران مقیم هرات، شب گذشته میزبان شمار زیادی از فرهنگیان و شخصیت های سرشناس هرات در ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان بود. “محمود افخمی رشیدی” سرکنسول جمهوری اسلامی ایران مقیم هرات: دراین ضیافت افطاری گفت: خدا را شاکریم که توفیق حضور در رمضانی دیگر و درک دوباره بهار قرآن را نصیبمان ساخت […]

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران مقیم هرات، شب گذشته میزبان شمار زیادی از فرهنگیان و شخصیت های سرشناس هرات در ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان بود.

“محمود افخمی رشیدی” سرکنسول جمهوری اسلامی ایران مقیم هرات: دراین ضیافت افطاری گفت: خدا را شاکریم که توفیق حضور در رمضانی دیگر و درک دوباره بهار قرآن را نصیبمان ساخت و در این ماه پر برکت و با فضیلت ، با ضیافت افطاری میزبان شخصیت های فرهنگی هرات باشیم.

آقای افخمی رشیدی هدف از برگزاری این ضیافت افطاری که با خواندن شعروسخنرانی همراه بود، را دیدار با شخصیت های فرهنگی و ارج گذاری به مقام وارثین انبیاء عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود تا این نوع برنامه ها با حضور شخصیت های فرهنگی و عالمان دین ، تاثیر گذاری بهتر و زمینه ساز وحدت بهتر در میان امت اسلامی شود.

درهمین حال عبدالرزاق احمدی یکتن ازفرهنگیان هرات واشتراک کننده دراین ضیافت افطاری گفت: دو ملت افغانستان و ایران همیشه مثل برادر با هم بوده اند واین دو ملت بنابر بافت اسلامی، فرهنگی وعقیدتی درکنارهم خواهند بود.

گفتنی است در این مراسم سرکنسولگری جهموری اسلامی ایران مقیم هرات، میزبان بیش از صد تن از فرهنگیان در هرات بود که این خود مورد استقبال شخصیت های فرهنگی قرارگرفت.

در این متن، اون چهار خط نخست به صورت بولد و کاملا خودکار اضافه شده اند و حتی با برداشتن ادامه مطلب و حذف آن نیز باز هم این خط ها اضافه می شوند.

امیدوارم در زمینه ی حل این مشکل کمکم کنید.

البته در فایل پیوست نیز نمونه اش را می توانید ببینید.

post-6698-0-24689800-1405239884_thumb.pn

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...