mr.browser

انتقاد از مدیران یا پاسخگویان

17 پست در این موضوع قرار دارد

بنام خدا

با سلام

بدون مقدمه و یا همون پیاز داغ میرم سره اصل مطلب:

متاسفانه گاهی دیده میشه پست ها و سوالت کاربران پاسخی داده نمیشه بهشون حتی با گذشت چندین و چندین روز...

همون طور که انجمن یه قوانینی داره که کاربران باید رعایت کنند و احترام بزارند به اونها، مدیران و پاسخگویان هم باید به کاربران احترام بزارند.

- اتگه جواب سوال رو کسی نمیدونه یا سوال جوری که نمیشه جواب داد یا هر دلیل دیگه کمتیرن کاری که میشه کرد یه ببخشید یا عذرخواهی خشک خوالی هم کفایت میکنه.

- موفق باشید

0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

افرادی که دارن اینجا به سئوالات شما پاسخ میدن ، واقعا دارن بدون مزد و منت کار میکنن و این که اینطوری ازشون گلایه بکنید کار درستی نیست !

قبول دارم بعضی از اوقات(اون هم بسیار به ندرت) پستتون بی جواب میمونه و اون هم به این دلیله که کسی شاید اون رو نبینه ،‌ به هر حال فکر میکنم اگه بعد از گذشت 2 یا 3 روز باز هم تاپیکتون بی پاسخ موند ، بتونین اونو بالا بیارید !

10

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ارسال شده در (ویرایش شده)

بالای انجمن رو نگاه کنید تو صفحه اصلی

" دوستان و همراهان عزیز

با توجه به شروع عملیات برای تغییر در ظاهر سایت و قابلیت های جدید، روند پاسخگویی در انجمن کمی با تاخیر انجام میگیرد.

لطفا شکیبا باشید

:) "

ویرایش شده در توسط امین رسولی
6

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام

بنظر من از اساس تاپیک بیهوده ای بوده!

اینهایی که شما گفتید مشکل نیست و محدود به اینجا نیست. همه جا و همه انجمن و کامینیتی ها همینطور هست. بحث هایی هست که خالی هستن و جوابی نمیگیرن. دیدگاه های شما خیلی شخصی و البته خیلی عجیب هست...

همون طور که انجمن یه قوانینی داره که کاربران باید رعایت کنند و احترام بزارند به اونها، مدیران و پاسخگویان هم باید به کاربران احترام بزارند.

اینکه تاپیکی یا براساس ندید شدن و یا براساس اینکه کسی جوابی براش نداره بی جواب بمونه یعنی بی احترامی؟!!

در ضمن اینجا پاسخگو نداریم نمیدونم از کجا این اسم رو اوردید اما اصلا اسم جالبی نیست.

مدیران هم اسمشون مشخص هست برای ایجاد نظم و نظارت برکیفیت هستن و البته تاجاییکه بتونن کمک میکنن. و البته نه فقط مدیران همه دوستان همینطور هستن که بارها ازشون تشکر کردیم.

- اتگه جواب سوال رو کسی نمیدونه یا سوال جوری که نمیشه جواب داد یا هر دلیل دیگه کمتیرن کاری که میشه کرد یه ببخشید یا عذرخواهی خشک خوالی هم کفایت میکنه.

بالاتر هم گفتم اینکه کسی جواب نمیده بنا به هر دلیلی نیاز به عذرخواهی نیست!! خیلی جالبه که دید شما به اینصورته برای اولین بار هست از این زاویه نقد میشیم.

در ضمن دوست عزیز پست زدن در تاپیک اگر در راستای تاپیک نباشه اسپم هست.

موفق باشید

11

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ارسال شده در (ویرایش شده)

بنده نظرم رو خیلی ساده گفتم، حالا نمیدونم شما چه جوری برداشت کردید. شما این انجمن رو زدید که پاسخگوی سوالات باشید، خودتون فرمودید همه جا اینظوریه پس زدن همچین انجمن ها چه فایده داره.

منظور من از عذر خواهی این نبود که با دسته گل و شیرینی برین دم خونه طرف، منظور من این بود که اگر در توان پاسخ کسی نبود حداقلش گفته بشه نمیتونیم جواب بدیم.

فکر نکنم پاسخگو واژه بی احترامی و بی ادبانه ای باشه چه یه کاربر معمولی چه به اصطلاح حودتون درجه داران و... کسی که جوابه میده پاسخگو است.

و درآحر هم بنظر من هر سایتی در هر ضمینه با نظرات انتقادات یا به قول شما گلایه پیشرفت میکنه، و قکر نکنم این پست من بی احترامی و توهین و یا بی ارزش کردن کسی رو داشته باشه.

چون اگه بی ارزش بود من به خودم زحمت نمیدادم و میومدم اینجا تا اینجا سوالاتم رو پیدا کنم. به قول آقای Morteza جاهای دیگه هم هست.

یا علی

- موفق باشید

ویرایش شده در توسط mr.browser
0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

بنده نظرم رو خیلی ساده گفتم، حالا نمیدونم شما چه جوری برداشت کردید. شما این انجمن رو زدید که پاسخگوی سوالات باشید، خودتون فرمودید همه جا اینظوریه پس زدن همچین انجمن ها چه فایده داره.

منظور من از عذر خواهی این نبود که با دسته گل و شیرینی برین دم خونه طرف، منظور من این بود که اگر در توان پاسخ کسی نبود حداقلش گفته بشه نمیتونیم جواب بدیم.

فکر نکنم پاسخگو واژه بی احترامی و بی ادبانه ای باشه چه یه کاربر معمولی چه به اصطلاح حودتون درجه داران و... کسی که جوابه میده پاسخگو است.

و درآحر هم بنظر من هر سایتی در هر ضمینه با نظرات انتقادات یا به قول شما گلایه پیشرفت میکنه، و قکر نکنم این پست من بی احترامی و توهین و یا بی ارزش کردن کسی رو داشته باشه.

چون اگه بی ارزش بود من به خودم زحمت نمیدادم و میومدم اینجا تا اینجا سوالاتم رو پیدا کنم. به قول آقای Morteza جاهای دیگه هم هست.

یا علی

- موفق باشید

ببینید دوست عزیز من خودم هر روز سر میزنم به انجمن و میتونم پاسخ بدم ولی وقتی به یه تاپیکی مراجعه میکنم پیش خودم تشخیص میدم که کاربر دیگه یا فلانی میتونه بهتر از من راهنمایی بکنه برای همین پاسخ نمیدم

و نمیشه که وقتی به تاپیک سر میزنی و جواب نمیدی یه پست بدی که نمیتونم جواب بدم اونوقت داخل تاپیک پر از اسپم میشه

و اینکه فعلا انجمن برای مدت کوتاهی به این شکل هست که پاسخ تاپیکا دیر میشه چون در حال تغییر و ... هست هرچند همین الآن هم دوستان زحمت میکشن و در حد توانشون راهنمایی میکنن

مورد بعدی اینکه هیچ کس و هیچ فردی اینجا وظیفش نیست که به کسی جواب بده برای مثال من هیچ وظیفه ای ندارم بیام انجمن و کمک کنم

اگر میبینید دوستان انجمن زدن و کاربران هم به شما کمک میکنن همش از روی لطف و محبتشون هست که از وقت و کارشون میزنن میان تا شاید بتونن کار یه کاربر رو راه بندازن در صورتی که با همین وقت میتونستن برای خودشون هزارتا کار دیگه بکنن

البته مشکل برای شما یا ... نیست مشکل همه ما ایرانیا هست که به صورت طلبکارانه نگاه میکنیم و همیشه میخوایم مثلا اگر این انجمن زده شده پس مدیراش باید بیان و جواب بدن !!!

در صورتی که اگر به انجمن های خارجی نگاه کنید ممکنه یک تاپیک برای 1 ماه هم بی جواب بمونه اما به جای گله کاربر میاد یک آپ میده فقط !

اما توی ایران این همه دوستان کمک میکنن یه تشکر خشک و خالی هم نمیکنن ( کسی هم انتظار تشکر نداره ) و آخرش میبینی تاپیک زده میشه که گله کردن چرا 2 روز دیر شده برای جواب !!!

امیدوارم کاربرای ایرانی هم یه کوچولو فقط دیدشون رو عوض کنن ....

11

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام

کافیه مشکلتون رو در سایت های زیر مطرح کنید ، نحوه ی پاسخگویی رو با اینجا مقایسه کنید ، البته اگر پاسخی دریافت کردید !

پشتیبانی اصلی ( ! ) وردپرس فارسی

بخش پرسش و پاسخ همیار وردپرس

9

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ببینید شما متن اولتون رو بدید یکی از دوستانتون بخونه

برداشتش رو بیاد اینجا بنویسه!

اینکه شما منظوری داشتید یا نداشتید بحث ما نیست بحث این هست که چه بازخوردی از متنتون به بقیه می دید.

وقتی شما میگید پاسخگو یعنی کسی که کارش همینه. برداشت من و دوستان چیز دیگه ای میشه. شما میگید "یه ببخشید یا عذرخواهی خشک و خالی" باب چه چیزی؟

برفرض من چیزی رو ندونم آیا ندونستن عیبه که بیام معذرت بخوام؟

این انجمن ایجاد شده برای کمک و رفع مشکل و تسریع پیشرفت دوستان نه صرفا برای "پاسخگویی سوالات". پاسخگویی سوالات یک چیز کوچیک هست و البته اختیاری.

من اینجا رو با جای دیگه مقایسه نمیکنم چون واقعا برای یک انجمن تخصصی خیلی فعالیت بالایی داره.

اما قبل از ایجاد تاپیک همه جوانب رو بسنجید.

موفق باشید

9

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

فکر کنم منظورش از پاسخگو این نبود که مثلا چند نفر خاص مسئولیت پاسخ گویی دارند و باید پاسخ بدن منظورش این بوده که مثلا من یا شما یا هر کسی که جواب چیزی رو بده میگن پاسخگو . منظور از معذرتهم فکر کنم این نبوده که چون جوابش رو نمیدید باید معذرت بخوان احتمالا منظورشون این بوده که حالا که مثلا تایپیکش چند روزه بی جواب مونده حداقل یه نفر بگه مثلا با همچین موردی برخورد نکرده و یا هر چیزی . قبول دارم حرفاش رو خیلی بد گفته .

البته دوستان راست میگن بحث اصلی منظور نویسنده نیست بحث اصلی بازخوردی هست که از نوشته های نویسنده ایجاد میشه نوشته ها احساس ندارن بهتره در گفتنشون بیشتر دقت کنیم

1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

Mr Browser عزیز خوب اگه همه بیان سوال شما رو ببینن و نتونن جواب بدن باید زیرش ازتون عذر بخوان. به نظر شما معقول هست؟

هر کس می تونه جواب میده و هر کس نمی تونه (و نمی خواد) سکوت می کنه که بقیه جواب بدن و یا ممکنه شخصی داره مشکلتون رو بررسی می کنه ولی هنوز به جواب درستی نرسیده. چه بسا عذر خواهی از شما این تصور رو پیش بیاره که سوال شما پاسخ داده شده و اصلا کسی وارد تاپیکتون نشه!

3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

در انجمن چند هفته ای است که پاسخ گویی به سوالات کاربران خیلی ضعیف شده و اکثر سوالات بی جواب میره پایین.

سایتی به بزرگی اینجا همیشه باید سه چهارتا مدیر انلاین داشته باشه که بتونن به ۹۰ درصد سوالات جواب بدن. الان استاد ایمان فخر من میبینم که خیلی فعالیت داره و همیشه انلاین هست و تا جایی بتونه جواب میده ولی سیل سوالات خیلی زیاد هست و هیچ وقت یک نفر نمیتونه به همشون برسه. پس به فکر مدیرای جدید باشید که کاربران دست خالی نرن.

2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

من چندین بار از فروم های دیگه برای استفاده تاپیک زدم اما بعد از گذشت حتی یک ماه جوابی دریافت نکردم !

الان که دو سه روزه عضو شدم از انجمن راضیم .

هر چیزی هم با یه سرچ ساده میاد

تشکر از مدیران وردپرس پارسی

4

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

در انجمن چند هفته ای است که پاسخ گویی به سوالات کاربران خیلی ضعیف شده و اکثر سوالات بی جواب میره پایین.

سایتی به بزرگی اینجا همیشه باید سه چهارتا مدیر انلاین داشته باشه که بتونن به ۹۰ درصد سوالات جواب بدن. الان استاد ایمان فخر من میبینم که خیلی فعالیت داره و همیشه انلاین هست و تا جایی بتونه جواب میده ولی سیل سوالات خیلی زیاد هست و هیچ وقت یک نفر نمیتونه به همشون برسه. پس به فکر مدیرای جدید باشید که کاربران دست خالی نرن.

هر انجمنی بعد مدتی یکسری از کاربران فعال رو از دست میده و باید کاربران جدید جایگزین بشن

اینجا هم مستثنی نیست

بزودی هم تغییرات مدیریت جدیدی خواهیم داشت و البته در دوستان همیار هم تغییرات خواهیم داشت

4

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام.متاسفانه روند پاسخگویی بد هست.اینهمه مدیر و همیار و مدیر دارید اما من هر وقت آن شدم تنها کسی که دیدم پاسخگو هست استاد فخار بود.

ویرایش شده در توسط mrwppars
5

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

سلام.متاسفانه روند پاسخگویی بد هست.اینهمه مدیر و همیار و مدیر دارید اما من هر وقت آن شدم تنها کسی که دیدم پاسخگو هست استاد فخار بود.

البته بالاتر توضیح دادم اما فقط صرف آماردهی به دوستان این رو یگم که تعداد مدیران فعال + دوستان همیار فعال به اندازه انگشتان یک دست هست و بزودی دوستان جدیدی در بخش مدیر و همیار اضافه میشن و دوستان قبلی بازنشسته میشن. :)

آقای فخار که جای خود داره ;)

5

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

منم حرف ایشون رو قبول دارم جدیدا اصلا افراد حرفه ای مشارکت نمی کنن متاسفانه البته جای ناراحتی نیست هر کسی مشکلات خودشو داره اما از افراد وارد به کار درخواست مشارکت بیشتری داریم

4

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

ارسال شده در (ویرایش شده)

نیاز به کمی تصحیح دید هست .

من سوالی نمیپرسم و در حد رفع نیاز دوستان سوالات رو پرسیدند . برای همین اینجا نوشته ی زیادی رو ندارم .

دو موضوع رو میشه گفت :

مسلما مراجعه کننده ها به خاطر سطح تخصص پایین تریشو سوالاتی رو خواهند داشت و از مایی که خدماتی رو راه اندازی میکنیم توقعاتی رو خواهند داشت . یک روند خیلی طبیعی هست .

اما موضوعی طبیعی تر رو میخوام بگم :

یک خطی مشی بین المللی هست برای گروه ها و شرکت هایی که خدماتی بهتر و متمایز تر دارن ، اینکه در جواب برخی تندی ها توجیح کنند و توضیح بدن و در جواب این گلایه ها یک راه آروم رو پیش بگیرن .

چرا باید این روش باشه نیاز به توضیحش نیست چون مشخصه و برای بالابردن سطح کیفی هست ، و جاش هم نیست زیاد توضیح داده بشه .

همین چند سال پیش بود که همین موضوع بحث اصلی دو شرکت بزرگ جهانی بود . ( اگر پاسخ دهنده ای موجود هست ، به بهترین شکل و لحن )

اینجا هم دیده میشه پاسخ دهنده ای بود اما نه به شکل یک سرویس دهنده ، همه چه مدیر و چه کاربر ، مثل کاربرانی که جبهه گرفته بودن پاسخ یک کاربر رو دادن .

در حد این نیستم اینطور بگم و نقدی بکنم .

اما یکی از مسئولیت هایی که یک راهبر و مدیر و زیر دست های مسئولیش ( داوطلب ) ، به عهده میگیرن ، که در اثر شناخت یک بازار هست که همیشه بازخوردی رو ازون خواهند دید ، باید یک موضوع رو خوب بهش دقت کنن که اون خلاصه کردن سوالات و نقد های کاربران هست و پس از اون ، رفع موضوع پیش اومده هست . با این کار اون لحن تند دیگه به چشم نمیاد و توجیح آرومی هم شکل خواهد گرفت که مراجعه کننده هم مراجعه کننده خواهد موند و هم اگر نیاز رفع نشد ، گلایه ای باقی نمیمونه .

اگر همین خلاصه کردن رو انجام بدین ، می بینین به جای اینکه جواب پست اول توی پست پونزدهم و شونزدهم به خودش شکل بگیره و کامل بشه ، توی پست دوم و سوم کامل میشه . که این یک صرفه و سود هست هم برای زمان و هم برای آرامش .

این یک توصیه هست به همه ی شرکتایی که درخواست یک راه برای پیشبرد بهتر کارشون رو دارن ، از شرکتای اینترنتی گرفته تا شرکتای غیر مجازی مثل خودرو سازی و سایر .

این نوع خلاصه کردن و فوکوس کردن به موضوع اصلی نقد و شکایت و کمی هم سطح تحملی بالاتر داشتن برای توجیه کردن و نه جبهه گرفتن ، اصل حفظ مراجعه کننده هست .

به طور مثال به راحتی میشه فهمید که تمایل دوست عزیزمون برای ایجاد سوال توی این محیط کمی کمرنگ تر میشه و از سر اجبار سوالاتی رو خواهند پرسید به این دلیل که جای دیگه ای نیست . چون در جواب یک گلایه ی تند ، با یک جبهه ی تند تر مواجه شد و نه یک توجیه آروم تری که بالاخره توی پست های بعدی بهش دست پیدا شد .

به مدیران اینجا هم باید حق داد . چون درگیری ها خاص خودشون رو دارن و اونها نیاز دارن زمانی رو نباشن برای کسب درآمد خودشون .

اما من هم این نوشته ها رو از دید یک مدیری نوشتم که روزانه ده ساعت مشغول فعالیت های درآمد زایی خودش هست .

جایگاه مدیر با یک مراجعه کننده همیشه متفاوت هست و لحن هاشون تاثر گرفته از همین هست .

مراجعه کننده ها باید حق بدن به مدیرا اما گاهی مراجعه کننده توی اون شرایط نیست و از پروسه عرضه خدمات و مشکلاتش هم آگاهی ای نداره ، اینکه بهش گفته بشه بعید هست این سوال و این نوع دید شما و از کجا آودین این سوال رو ، کمی نادرست هست و کمی شاید مغرورانه از دید یک کاربر معمولی و هم اینکه کل استانداردها و روش هایی که بازارشاناس ها بررسی میکنن و توضیح میدن رو میبره زیر سوال .

پس اینجا مدیرا با بردباری خودشون و یک توجیه کوتاه مشکل رو رفع میکنن و دید اون کاربر رو تصحیح میکنن ( دقت کنین شاید بیشتر از صد بار برای بیشتر از صد کابر هم باید توضیح بدید :D ) .

عذر میخوام از این همه توضیح و نوشته و واقعا از همه شرمنده هستم . توضیحات و فوکوس یک مقاله صد و پنجاه صفحه ای رو اینجا نوشتم . فقط خواستم با توضیحام برای ادامه کمکی کرده باشم .

برای اینکه مدیران جو رو راحت تر کنن و بهتر کنترل کنن ، میتونن از همین نعمت اتوماسیون این فروم ساز کمک بگیرن . اینکه هرکسی ثبت نام کرد پیامی براش ایجاد بشه و خلاصه ای از همین نوشته ها براش به صورت پیام خصوصی ارسال بشه که شاید برخی مواقع دیرتر جواب داده بشه . مسلما تاثیر زیادی داره و خیلی از گلایه هارو رفع میکنه .

آقا مرتضی هم گفتن تاپیک از پایه غلطه ، اما هم اینکه خودتون ایجاد کردین و هم اینکه مطمئن باشی بهترین قسمت برای این تالار با ارزش خواهد بود .

بازم عذر میخوام از این همه زیاده گویی و شرمندم . خوش باشین .

ویرایش شده در توسط dashjalal
0

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری