رفتن به مطلب

فروش وبسایت مجله طراحی و تکنولوژی متفاوت با امکانات و مدیریت حرفه ای


iAmin

پست های پیشنهاد شده

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان.

وبسایت وب هد (هدهد) از شهریور 91 شروع به کار کرده. چهار نویسنده به صورت جدی فعالیت میکنند و بخشی از اعضا به صورت مداوم مطلب ارسال میکنند و سایر اعضا هم گه گاهی مطلب ارسال میکنن.

کلیه مطالب به صورت حرفه ای، اختصاصی، سئو شده و مرتبط هستند. موضوعات سایت به صورت منظم طبقه بندی شدن. قالب سایت به صورت بسیار حرفه ای شخصی سازی شده که بازدیدکننده رو جذب سایت میکنه.

از امکانات سایت میتوان به بخش تبادل لوگو و تبادل لینک، چت روم اشاره کرد که به صورت پیوسته در حال بروزرسانی و بهبود هستن و البته ما به صورت جدی هنوز مشغول کار بر روی بخش های مختلف سایت هستیم.

لوگوی وبسایت کاملا اختصاصی بوده و برای ساختش هزینه زیادی شده

پنل مدیریت شخصی سازی شده برای نویسندگان، افزونه های نصب شده ی حرفه ای و بعضا تجاری خریداری شده.(quform / sabaidisqus و...)لوگو و دامین بسیار زیبا و حرفه ای سایت، تبلیغ شده در چند سایت بزرگ، بخش تبادل لوگو با سایت های دیگر، سرویس میزبانی ابری با کیفیت از پارس پک و ...

فروشگاه سایت با چند محصول حرفه ای + چند محصول حرفه ای دیگر تا چند روز آینده به ارزش 250 هزارتومان

با توجه به طولانی شدن توضیحات در صورت نوشتن تمامی امکانات، سایر امکانات رو در صورت تمایل و جدیت در خرید میتوانید خودتون بررسی کنید. البته بعد از توافق نهایی و فروش سایت به خریدار، به مدت یک هفته پشتیبانی کامل و منظمی به خریدار داده می شود و هرگونه مشکل احتمالی، پرسش؛ نحوه مدیریت و هر مسئله ای رو در اولین فرصت و با جدیت به خریدار ارائه میکنیم. و بعد از یک هفته در صورت وجود مشکل یا سوال حاد در خدمیتم که قطعا همون یک هفته هم هیچگونه پشتیبانی ای مورد نیاز نخواهد بود.

به این مورد هم توجه داشته باشید که ما مثل همیشه و با قدرت مشغول فعالیت بر روی این وبسایت هستیم و این روند تا زمانی که سایت به دست خریدار سپرده شود نیز

ادامه داره و به هیچ عنوان انگیزه ی فعالیت بر روی این سایت کم نشده.

+بعد از توافق و فروش سایت به خریدار، به مدت یک هفته پشتیبانی کامل و منظمی به خریدار داده می شود و هرگونه مشکل احتمالی، پرسش؛ نحوه مدیریت و هر مسئله ای رو در اولین فرصت و با جدیت به خریدار ارائه میکنیم. و بعد از یک هفته در صورت وجود مشکل یا سوال حاد در خدمیتم که قطعا همون یک هفته هم هیچگونه پشتیبانی ای مورد نیاز نخواهد بود.

+

پنل پیامکی وردپرس + ست شده با افزونه wp-sms + شماره خط اختصاصی 14 رقمی خریداری شده از پانیز پیامک به همراه 33 عضو که شخصا اقدام به عضویت در بخش خبرنامه کرده اند نیز به همراه سایت هدیه داده می شود.

+

بخش پرسش و پاسخ با افزونه فارسی شده توسط بنده!

قیمت پیشنهادی برای سایت، تمامی محصولات و امکانات وابسته: 450 هزارتومان

فروش فوری به مدت محدود و فقط تا آخر هفته: 300 هزارتومان

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...
×
×
  • اضافه کردن...