رفتن به مطلب

رمز موفقیت ایندکس سریع مطالب انجمن وردپرس پارسی


mohsen29

پست های پیشنهاد شده

سلام.از اساتید و مدیران عزیز درخواست دارم که رمز ایندکس چند دقیقه ای مطالب انجمن و تاپیک ها در گوگل رو به ما هم بگن.

حتی من تست کردم اگه عین امضای یه نفر رو هم تو گوگل سرچ کنیم مطالبی که امضای اون فرد هست رو نشون می ده :o

لینک به ارسال

این چیز زیاد عجیبی نیست مطالب انجمن ها خیلی زود توی گوگل ایندکس میشه مخصوصا انجمنی به فعالی این انجمن البته پستهایی از همین انجمن مربوط به چند ماه پیش هنوز توی گوگل ایندکس نشده.

لینک به ارسال

ایندکس در گوگل

یکی از مسائل پرتکرار که ممکن است در انجمن گوگل با آن برخورد کنید موضوع دیدن نشدن مطالب و شکایت از سرعت پایین ایندکس مطالب میباشد.شما به هیچ وجه نمیتوانید گوگل را وادار به کاری کنید اما همیشه میتوانید با روش های گوگل را ترغیب به انجام این کار کنید.قبل از انجام مراحل زیر مطمئن شوید که وبسایت شما توسط گوگل شناسایی و ایندکس شده است.

ایجاد مرتب و زمان بندی شده ی مطالب جدید

مطالب قدیمی را فراموش کنید و به فکر ایجاد مطالب جدید و مفید باشید.گوگل به هیچ وجه مطالب تکراری را دوست ندارد و اگر فکر کند مطالب شما تکراری و بدون هیچ نکته ی مفیدی هستند با برنامه ریزی درست این مشکل را حل کنید.ایجاد محتوای جدید و مرتب در بازه های زمانی مرتب و منظم باعث میشود که وبسایت شما مرتبا به گوگل پینگ ارسال کند و پس از مدتی در همان بازه های زمانی گوگل به وبسایت شما سرخواهد شد.پس نتیجه میگیریم اساسی ترین و مهم ترین نکته برای افزایش سرعت ایندکس مطالب این است که مطالبی ایجاد کنید که قبلا توسط کاربران دیده نشده باشد و آنها را تشویق کند مطالب شما را بخوانند این کار پس از مدتی سرعت ایندکس مطالب شما را بالا خواهد برد.

مطمئن شوید که گوگل میتواند وبسایت شما را کامل بخواند

خزنده های گوگل زمان خیلی کمی را در وبسایت شما صرف میکنند قبل از این که به وبسایت دیگری وارد شوند.شما باید مطمئن شوید که در کمترین زمان بیشترین مطالب را به اسپایدرها نشان بدهید همچنین اسپایدرها در وبسایت شما به مشکلی برنخورند.نکات زیر را بررسی کنید:

الف) سرعت لود صفحات پایین نباشد : بالا هم گفتیم که اسپایدرها برای سایت شما زمان زیادی را اختصاص نخواهند داد و اگر صفحات با تاخیر لود شوند آنها صفحه را ترک خواهند کرد.سعی کنید تا جایی که میتوانید سرعت لود صفحات را کاهش بدهید.

ب) مطالب تکراری در وبسایت : آیا مطالب شما از طریق چند آدرس باز میشوند؟ اگر پاسخ بله است باید با روش های گوناگون آدرس های تکراری را حذف کنید.زیرا در صورت باز شدن یک پست از چند آدرس محزا گوگل نمیتواند تشخیص بدهد کدام آدرس را باید به عنوان آدرس اصلی فرض کند و در نتیجه ممکن است به کل آن مطلب را در نظر نگیرد.

ج) صفحات از بین رفته : آیا وبسایت شما همیشه در دسترس بوده است؟ ممکن است زمان هایی باشد که به دلایل مختلف وبسایت از دسترس خارج شده باشد.گوگل بخشی مفید دارد به نام Crawl Errors که به شما لیستی از صفحات را میدهد که نتوانسته به آنها دسترسی پیدا کند شما با بررسی صفحات میتوانید مشکلات را رفع کنید و گوگل را مجاب کنید دوباره به وبسایت شما سر بزند.

درخواست از گوگل برای Crawl بیشتر

گوگل وبمستر تولز در اختیار شما ابزاری را قرار میدهد که میتوانید از گوگل بخواهید بیشتر به وبسایت شما سر بزند.اگر سایت شما قدیمی است و مطالب ایندکس نشده زیاد دارد از طریق پنل مدیریتی به Setting بروید و در آنجا Crawl Rate سایت خود را بالا ببرید.ما به شما توصیه میکنیم زیاد با این قسمت کار نکنید چون چیزی که گوگل به عنوان Crawl Rate تعیین میکند براساس پتانسیل وبسایت شما میباشد زیاد کردن این مقدار شاید به وبسایت شما صدمه وارد کند.

ثبت نقشه سایت در گوگل وبمسترتولز

مطمئن شوید همان طور که شما وبسایت را به طور منظم به روز رسانی میکنید این به روز رسانی ها در نقشه سایت هم قرار میگیرد.ما به شما توصیه میکنیم حتما نقشه سایت خود را در اکانت گوگل وبمسترتولز ثبت کنید.چون نقشه میتواند راه کار مفیدی باشد برای اعلام به روز رسانی های سایت به گوگل.نقشه سایت میتواند به گوگل کمک کند که برداشت و شناسایی بهتری نسبت به وبسایت و آدرس های شما داشته باشد و از آنها استفاده کند.البته توجه داشته باشید که ثبت نقشه سایت تضمینی برای پیروی گوگل از تنظبمات شما نمیباشد اما گوگل توصیه کرده است که نقشه سایت را در اکانت خود ثبت کنید.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بخش هایی هستند که موتورهای جستجو هر روز به آنها بیشتر و بیشتر توجه میکنند.یکی از نکات مثبت شبکه های اجتماعی که میتوان از آنها استفاده کرد ایندکس شدن سریع تر مطالب است.زمانی که شما مطالب خود را در چند شبکه ی اجتماعی پخش میکنید اسپایدرها به طور همزمان از چند وبسایت معروف با Authority بالا پینگ مطلب شما را دریافت میکنند که بسیار در سریع تر ایندکس شدن مطالب مفید است.

پینگ

به موتورهای جستجو خبر بدهید که وبسایت شما به روز شده است.با استفاده از سیستم های گوناگون یا پلاگین های موجود برای سیستم مدیریت محتوای وبسایتتان به موتورهای جستجو از تغییرات سایت خودتان خبر بدهید.البته توجه داشته باشید پینگ زیاد و بدون هدف میتواند تاثیر منفی داشته باشد.

محتوای پویا ایجاد کنید

محتوای پویا اسپایدرها را بسیار سریع به خود جذب میکند.بسیاری از پلتفرم های بلاگ نویسی این امکان را با استفاده از پلاگین ها و ویجت ها در اختیار کاربران قرار میدهند.با این کار شما بدون هیچ گونه تغییری محتوا ایجاد میکنید که میتواند در شناسایی سایت به گوگل بسیار موثر باشد.

لینک های داخلی مهم مهم و همیشه مهم

باز هم تکرار میکنیم که سایت بدون ساختار درست لینک های داخلی اصلا معنا ندارد.لینک های داخلی پل های ارتباطی وبسایت هستند اگر سایت شما ساختار درستی از لینک های داخلی ندارد پس هیچ پل ارتباطی بین مطالب شما وجود ندارد.لینک های داخلی با ایجاد پل ها باعث میشوند مطالب شما بیشتر در دید اسپایدرها قرار بگیرند و آنها سریع تر از به روز رسانی سایت شما باخبر شوند.

استفاده از عناوین و توضیحات یگانه

بعضی از وبلاگ نویس ها برای تمامی صفحات وبسایتشان یک متاتگ توضیحات استفاده میکنند.این کار بسیار اشتباه است و اسپایدر گوگل ممکن است تصور کند شما مطالب تکراری ایجاد کرده اید.

بهینه سازی تصاویر

شاید عجیب به نظر برسد اما حقیت دارد بله حتی بهینه سازی تصاویر شما در سریع تر ایندکس شدن مطالب تاثیر دارند.هر پارامتری که در On Page مورد بررسی قرار میگرد در سریع تر شدن ایندکس مطالب شما تاثیر دارند.بهینه سازی تصاویر باعث میشود گوگل کل محتوا را سریع تر و مفید تر مورد بررسی قرار دهد و در نتیجه سریع تر بتواند به ایندکس خود اضافه کند.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...