رفتن به مطلب

پوسته تعمیرات


پست های پیشنهاد شده

سلام به همه ی عزیزان ...

پوسته واسه تعمیرگاه خودم میخوام ...

تعمیرات لوازم خانگی و ...

اگه بد بیان کردم بگین بیشتر توضیح بدم ...

ممنون میشم کمکم کنید ...

لینک به ارسال

خب قراره چه چیزهایی رو نمایش بدید؟ یا چه اتفاقاتی توش بیافته؟ مشتری فقط بخونه یا مثلاً گارانتی و غیره هم داشته باشه؟

لینک به ارسال

خب قراره چه چیزهایی رو نمایش بدید؟ یا چه اتفاقاتی توش بیافته؟ مشتری فقط بخونه یا مثلاً گارانتی و غیره هم داشته باشه؟

ممنون دوست عزیز از توجهتون ...

به این شکل

خانه - خدمات - محصولات - مشاوره - درباره ما - تماس با ما

که خدمات به 5 بخش تقسیم میشه که مشتری تو هر قسمت مشکل خودش با دستگاهشو بیان میکنه و از همون جا هم آدرس و تلفن و عیب کار و غیره رو برای ما ارسال کنه ...

در قسمت مشاوره هم بحث سر تعمیرات و خرید لوازم خانگی اتفاق میافته ...

لینک به ارسال

همه‌ی بخش ها به جز خدمات که صرفاً یه متن هستند و به‌سادگی ایجاد میشن

فقط مسئله بخش خدمات هست که دو شکل عمومی داره:

الف - اینکه مشتری صرفاً فرمی رو پر کنه و مشخصات خودش و کالا رو بده و تمام

ب - اینکه مشتری سریال کالا و سریال گارانتی رو وارد کنه و سیستم همون زمان چک کنه که آیا این کالا اصلاً متعلق به شما هست یا خیر و یا اصلاً زمان گارانتی منقضی شده یا خیر و از این دست داستان ها و در انتها یه کد پیگیری بده که بعداً بتونه چک کنه که الان کالای معیوبش در چه مرحله ایی قرار گرفته

در حالت الف مسئله به سادگی با contact form 7 که برای بخش تماس استفاده می کنید قابل حله

در حالت ب کمی مسئله فرق می‌کنه - باید در کنارش اولاً سیستم ثبت گارانتی ایجاد کنید - دوماً باید سیستم تیکتینگ و پنل ادمین ایجاد کنید.

صورت مسئله رو شما باید دقیق طرح کنید تا بشه حل کرد.

ویرایش شده توسط isk
لینک به ارسال

چند تا نمونه بزارید برای مشاهده تا دوستان ببینن اگر نظری دارن بهتون بیشتر کمک میشه ، اینجوری خوب همه قالب ها باید این چیزایی که شما میخوایید رو معمولا داشته باشه

هیچ چیز با وردپرس غیر ممکن نیست

لینک به ارسال

همه‌ی بخش ها به جز خدمات که صرفاً یه متن هستند و به‌سادگی ایجاد میشن

فقط مسئله بخش خدمات هست که دو شکل عمومی داره:

الف - اینکه مشتری صرفاً فرمی رو پر کنه و مشخصات خودش و کالا رو بده و تمام

ب - اینکه مشتری سریال کالا و سریال گارانتی رو وارد کنه و سیستم همون زمان چک کنه که آیا این کالا اصلاً متعلق به شما هست یا خیر و یا اصلاً زمان گارانتی منقضی شده یا خیر و از این دست داستان ها و در انتها یه کد پیگیری بده که بعداً بتونه چک کنه که الان کالای معیوبش در چه مرحله ایی قرار گرفته

در حالت الف مسئله به سادگی با contact form 7 که برای بخش تماس استفاده می کنید قابل حله

در حالت ب کمی مسئله فرق می‌کنه - باید در کنارش اولاً سیستم ثبت گارانتی ایجاد کنید - دوماً باید سیستم تیکتینگ و پنل ادمین ایجاد کنید.

صورت مسئله رو شما باید دقیق طرح کنید تا بشه حل کرد.

ممنون از راهنمایی ...

دوست عزیز گزینه ب لازم نیست.

از همون الف استفاده بشه بهتره .

خانه

پست هامو قرار میدم

خدمات

تعمیرات دستگاههای سرد کننده که شامل یخچال و اسپیلت و سرد خانه و غیره ... - که در اینجا نمونه کار به صورت عکس و فیلم قرار میگیره ...

تمام قسمت ها به همین شکله ...

محصولات

در قسمت کادر مربوط به کالا که شامل تصویر و قیمت و کد کالاست ...

مشاوره

پرسش و پاسخ به صورت جداگانه

ممنون از لطفتون ...

لینک به ارسال

پس با این حساب نیاز به تکنیک خاصی نداره و با contact form 7 هم تماس و هم خدمات قابل پوشش هستند

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...