میثم 0 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 سلام به همه ی عزیزان ...پوسته واسه تعمیرگاه خودم میخوام ...تعمیرات لوازم خانگی و ...اگه بد بیان کردم بگین بیشتر توضیح بدم ...ممنون میشم کمکم کنید ... نقل قول لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 خب قراره چه چیزهایی رو نمایش بدید؟ یا چه اتفاقاتی توش بیافته؟ مشتری فقط بخونه یا مثلاً گارانتی و غیره هم داشته باشه؟ 1 نقل قول لینک به ارسال
میثم 0 ارسال شده در شهریور 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 خب قراره چه چیزهایی رو نمایش بدید؟ یا چه اتفاقاتی توش بیافته؟ مشتری فقط بخونه یا مثلاً گارانتی و غیره هم داشته باشه؟ممنون دوست عزیز از توجهتون ...به این شکلخانه - خدمات - محصولات - مشاوره - درباره ما - تماس با ماکه خدمات به 5 بخش تقسیم میشه که مشتری تو هر قسمت مشکل خودش با دستگاهشو بیان میکنه و از همون جا هم آدرس و تلفن و عیب کار و غیره رو برای ما ارسال کنه ...در قسمت مشاوره هم بحث سر تعمیرات و خرید لوازم خانگی اتفاق میافته ... نقل قول لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 (ویرایش شده) همهی بخش ها به جز خدمات که صرفاً یه متن هستند و بهسادگی ایجاد میشنفقط مسئله بخش خدمات هست که دو شکل عمومی داره:الف - اینکه مشتری صرفاً فرمی رو پر کنه و مشخصات خودش و کالا رو بده و تمامب - اینکه مشتری سریال کالا و سریال گارانتی رو وارد کنه و سیستم همون زمان چک کنه که آیا این کالا اصلاً متعلق به شما هست یا خیر و یا اصلاً زمان گارانتی منقضی شده یا خیر و از این دست داستان ها و در انتها یه کد پیگیری بده که بعداً بتونه چک کنه که الان کالای معیوبش در چه مرحله ایی قرار گرفتهدر حالت الف مسئله به سادگی با contact form 7 که برای بخش تماس استفاده می کنید قابل حلهدر حالت ب کمی مسئله فرق میکنه - باید در کنارش اولاً سیستم ثبت گارانتی ایجاد کنید - دوماً باید سیستم تیکتینگ و پنل ادمین ایجاد کنید.صورت مسئله رو شما باید دقیق طرح کنید تا بشه حل کرد. ویرایش شده شهریور 93 توسط isk 2 نقل قول لینک به ارسال
حاج ایمان 486 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 چند تا نمونه بزارید برای مشاهده تا دوستان ببینن اگر نظری دارن بهتون بیشتر کمک میشه ، اینجوری خوب همه قالب ها باید این چیزایی که شما میخوایید رو معمولا داشته باشههیچ چیز با وردپرس غیر ممکن نیست 1 نقل قول لینک به ارسال
میثم 0 ارسال شده در شهریور 93 مالک گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 همهی بخش ها به جز خدمات که صرفاً یه متن هستند و بهسادگی ایجاد میشنفقط مسئله بخش خدمات هست که دو شکل عمومی داره:الف - اینکه مشتری صرفاً فرمی رو پر کنه و مشخصات خودش و کالا رو بده و تمامب - اینکه مشتری سریال کالا و سریال گارانتی رو وارد کنه و سیستم همون زمان چک کنه که آیا این کالا اصلاً متعلق به شما هست یا خیر و یا اصلاً زمان گارانتی منقضی شده یا خیر و از این دست داستان ها و در انتها یه کد پیگیری بده که بعداً بتونه چک کنه که الان کالای معیوبش در چه مرحله ایی قرار گرفتهدر حالت الف مسئله به سادگی با contact form 7 که برای بخش تماس استفاده می کنید قابل حلهدر حالت ب کمی مسئله فرق میکنه - باید در کنارش اولاً سیستم ثبت گارانتی ایجاد کنید - دوماً باید سیستم تیکتینگ و پنل ادمین ایجاد کنید.صورت مسئله رو شما باید دقیق طرح کنید تا بشه حل کرد.ممنون از راهنمایی ...دوست عزیز گزینه ب لازم نیست.از همون الف استفاده بشه بهتره .خانهپست هامو قرار میدم خدمات تعمیرات دستگاههای سرد کننده که شامل یخچال و اسپیلت و سرد خانه و غیره ... - که در اینجا نمونه کار به صورت عکس و فیلم قرار میگیره ...تمام قسمت ها به همین شکله ...محصولاتدر قسمت کادر مربوط به کالا که شامل تصویر و قیمت و کد کالاست ...مشاورهپرسش و پاسخ به صورت جداگانه ممنون از لطفتون ... نقل قول لینک به ارسال
isk 4447 ارسال شده در شهریور 93 گزارش بازنشر ارسال شده در شهریور 93 پس با این حساب نیاز به تکنیک خاصی نداره و با contact form 7 هم تماس و هم خدمات قابل پوشش هستند 2 نقل قول لینک به ارسال
پست های پیشنهاد شده
به گفتگو بپیوندید
هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .