رفتن به مطلب

طراحی قالب و کسب در آمد


Alireza Xn

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان

میخواستم ازتون سوال کنم با طراحی قالب وردپرس و سیستم های دیگه میشه به خوبی کسب در آمد کرد ؟؟ من منظورم یه چیز ثابتی هستش که بشه بهش امید داشت و بتونم همه وقتم رو بدون نگرانی به پاش بذارم (از نظر طراحی قالب مشکلی ندارم) فقط سوالم از دوستانی که توی طراحی قالب برای وردپرس فعال هستند اینکه بازار خوبی داره ؟؟

ممنون

ویرایش شده توسط Alireza Xn
لینک به ارسال

بازاریابی قوی داشته باشید - توان این رو داشته باشید که بتونید تا 80 درصد فعالیتتون رو به رایگان توزیع کنید - توان فنی واقعاً بالایی داشته باشید - مرز کاری برای خودتون ایجاد کنید و پایبند به مرز باشید و پاتون رو از مرزتون به خاطر پول فراتر نبرید - مقید باشید که کارفرما موش آزمایشگاهی نیست که بهش قول کار بدید درحالیکه در اون لحظه از لحاظ فنی ابهام داشته باشید. بتونید تا مدتی هزینه کنید و به فکر درآمدش ننباشید - حتماً از روش های مارکتیگ مناسب استفاده کنید - حتماً در یک گروه کاری کارهاتون رو ارائه بدید - تا توان دارید به مشتری دیتا بدید حتی اگر لازم دید بهش بگید نمی تونید کارشو انجام بدید و براش دلایلتون رو واضح ارائه بدید این باعث میشه که در دراز مدت همین افراد به بازاریابان شما تبدیل بشن - در مجموع این احوالات حتماً در هر بخشی از وب بازار خوبی خواهید داشت.

لینک به ارسال

درود.

اگر قصد داشته باشید به صورت اشتراکی پوسته طراحی کنید باید همیشه به روز باشید الان کلی پوسته به لطف دوستان عزیز !!! از تم فارست تو نت به صورت رایگان !!! ریخته پس اگر کیفیت کار همانند پوسته های تم فارست نباشه کاربر خرید نمی کنه و همون رایگان ها رو استفاده می کنه پس کار در بخش اشتراکی خیلی سخت خواهد بود.از طرفی قیمت گذاری برای پوسته ها اشتراکی سخت هست اگر کار از نظر ظاهری خوب باشه اما از نظر امکانات جالب نباشه باز هم کاربر ترجیح می ده از همون پوسته های پرمیوم رایگان !!! استفاده کنه.پس در بخش پوسته های اشتراکی باید کیفیت کار در سطح پوسته های تم فارست باشه و حتما هم توصیه می کنم که یک تیم داشته باشید چون تک نفری خیلی سخته بشه یک کار خوب و قوی تحویل داد.

مورد بعدی پیشنمایش آنلاین هست.برای کارها باید پیشنمایش آنلاین وجود داشته باشه نمی خوام ناامیدتون کنم اما اگر کار خوب باشه بلافاصله به لطف یکسری از دوستان دیگر پوسته ریپ می شه!!! و با قیمتی ارزان تر فروخته می شه ( مورد بوده فردی از سایت راستچین پوسته ی من رو ریپ کرده و با قیمتی پایین تر از طریق آیدی یاهو به چند نفر فروخته سپس آدرس سایت من و آیدی یاهوی من رو برای پشتیبانی به اون ها داده !!!)

اگر قصد طراحی اختصاصی فقط برای یک سایت رو داشته باشید که کلا قضیه اش فرق می کنه مشکلاتی رو که در بالا گفتم نداره. بعضی از طراحان عزیزمون هم که یک پوسته ی ساده بدون پنل تنظیمات و ابزارک اختصاصی طراحی می کنن و بالای 600 - 700 هزارتومان دستمزد می گیرن.

به هر حال برای اینکه بتونید طراحی اختصاصی انجام بدید و پیشرفت کنید و مشتری جذب کنید باید قدرت کدنویسی و طراحی ظاهر مناسب و ... رو داشته باشید.

لینک به ارسال

سلام

همه چی بستگی به همت فعالیت خودتون داره و اینکه تنهایی هم نمیشه به اون چیزی کخ میخواید برسید

کارو تقسیم کنید و با برنامه ریزی پیش برید حتما جواب میده

موفق باشید

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...