رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

سلام

سایت رو به وردپرس 4.0 اپدیت کردم اما خیلی مشکلات داشت مثل غیرفعال بودن ویرایش زمان منتشر شدن مطلب ، مشکل داشتن تصاویر شاخص ، برچسب نمیشد بزاری و تنظیماتی که بالای صفحه ارسال نوشته هست بود اما روش کلیک که میکردی هیچ اتفاقی نمی افتاد تا گزینه ها رو ببینی و بتونی تیک بعضی از گزینه ها رو بزنی و یا عیرفعال کنی... به هرحال این مشکلات برام بوجود اومد و ما مجبور شدیم بصورت دستی به وردپرس قبلی یعنی 3.9.2 برگردونیم. موقع اپگرید کردن به ورژن 3.9.2 برای فایل wp-config مشکل به وجود اومد و ما فراموش کردیم اونو برداریم که جایگزین فایل wp-config اصلی در هاست نشود و جایگزین شد و بعد متوجه شدم و اطلاعات دیتابیس و ... رو داخل فایل wp-config وارد کردم و بعد اپگرید کردم ... حالا با اینکه به نسخه فارسی اپگرید کردم وردپرس انگلیسی شده و هیچ ایمیلی از مدیر و نویسنده ها وجود نداره و واسه ورود به پنل میگه اطلاعاتی که وارد شده اشتباه است و بازیابی رمز عبور که میزنم میگه همچین ایمیلی ثبت نام نکرده ... وردپرس 4.0 چرا این مشکلات داره؟ روی وردپرس 3.9.2 یا 4.0 مهم نیست کدوم ورژن باشه فقط الان چکار کنم که مشکلم برطرف بشه؟

ممنون از دوستان

لینک به ارسال

سلام.

وردپرس 4.0 که مشکلی نداره حتما یک مشکلی موقع اپدیت برای شما پیش اومده !!!

شما یک بار به 4.0 اپدیت دستی کنید و دوباره فایل کانفینگ را ادیت کنید. ( پسورد دیتابیسو تغییر دهید و پسورد جدید وارد کنید ببینید پیشوند جداول قبلیتون چی بوده و با توجه به اون پیشوند را تغییر بدید. )

لینک به ارسال
  • 2 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...