رفتن به مطلب

برعکس hover در jquery چی میشه ؟


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان با استفاده از jquery یه بخشی رو درست کردم که وقتی موس میره روی اون بخش یه منویی به شکل اسلاید روبه پایین باز میشه حالا میخام بهش بگم وقتی موس از روی اون منو برداشته شد دوباره منو با اسلاید رو به بالا جمع شه میدونم باید چی بنویسم ولی نمیدونم این بخش " وقتی موس از روی منو برداشته میشه " یعنی دیگه موس hover نیست رو چه طوری بهش بگم انجام بده ( وقتی موس از روش رفت کنار یه بلایی سرش بیاد ( مخفی شه , اسلاید بخوره و ... ) ) امیدورام منظورم رو تونسته باشم برسونم.

موفق باشید

ویرایش شده توسط rezakianoosh
لینک به ارسال

همچین چیزی را من تا به حال ندیدم

شما می تونید برای منوهای کناری تعریف کنید اول منوهای باز را ببندند و بعد منوی جدید را باز کنند این کار گرچه جواب می دهد ولی اگر کاربر موس را به پایین بکشد و روی هیچ منویی نرود منو ها باز می مانند

البته با توجه به اینکه معمولا در این مواقع ناخودآگاه موس را به منو نزدیک می کنیم دستور دوباره اجرا می شود و مشکلی پیش نمی آید (وبلاگ های زیادی اینگونه اند)

اما بهتر این است که از ترکیب jquery با css استفاده کنید و وظیفه ی باز و بسته شدن را به css بدهید و افکت حرکت را به jquery تا در نمایشگر های مختلف هم افکت باقی باشد و حساسیت hover هم درست عمل شود

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...