رفتن به مطلب

انتقال سایت به ووردپرس


پست های پیشنهاد شده

با سلام و خسته نباشید

من یک سایت دارم که با پی اچ پی نوشته شده الان می خوام مطالب این سایتو به ووردپرس انتقال بدم گوگل 73 صفحه از سایت منو با لینک های مربوط به هر صفحه ایندکس کرده ساختار لینک های بنده به شکل sitename.com/filename.php هستش. من مطالبی رو که در هر فایل پی اچ پی سایت قبلیم وجود داره به صورت یک مطلب و یا صفحه به ووردپرس انتقال میدم و می خوام لینک های ووردپرس مثل لینک های قبلیم باشه که رتبه ی سایتم تو گوگل افت نکنه ولی نمیدونم چطور مسئله ی مربوط به لینک ها رو حل کنم اگه بنده رو راهنمایی کنید ممنون می شم.

با تشکر

لینک به ارسال

73 صفحه تعداد صفحه زیادی نیست که شما به خاطرش خودتون ناراحت کنید و بهتر سایت سریع تر از نظر مطلب منتقل کنید و خود گوگل یواش یواش لینک ها اوکی میکنه .

لینک به ارسال

دوست عزیز شما این سایت رو ببینید:


http://icivil.ir/omran/

این سایت قبلا فکر می کنم html بود با حدود 1000 تا مطلب اما فهمید از وردپرس جا مونده و سیستمش قدیمیه به ورد پرس انتقال داد با لینک های جدید اما لینک مطالب سیستم قدیمیش پا برجا بود این بود که گوگل در چند روز مطالب وردپرسیش رو هم ایندکس کرد و سیستم قبلی رو پاک حالا تمام مطالبش با همون رتبه پابرجاست :D

به این نکته توجه کنید که رتبه سایتتون تو گوگل چه قدره.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...