رفتن به مطلب

فیلم آموزشی جامع و کامل آیکون های زنده


پست های پیشنهاد شده

چند وقتی است استفاده کردن از آیکون های متحرکی وکتوری که بانام آیکون های زنده معروف هستند رواج یافته و جلوه خاصی که این آیکون ها به به صفحه وب میدهند زیبایی خاصی را با قالب می افزاید . نمونه این آیکون ها را میتوانید در سایت بنده mrprogrammer.net مشاهده کنید.

این آیکون ها حجمبسیار پایینی دارند بنابراین سرعت لود بالا و افزایش سئو را در پی خواهید داشت ، همچنین هیچ افت کیفیتی را در این آیکون ها نخواهید داشت حتی با بزرگنمایی 10000000 برابر :D

بنده در یک ویدئوی 30 دقیقه ای مفصلا درباره این آیکون ها صحبت کردم و طریقه نصب و استفاده از اینها را در صفحه وب بهتون آموزش خواهم داد :

دانلود با لینک مستقیم : http://dl.mrprogrammer.net/v3/use-livicon-vip32017%5Bmrprogrammer.net%5D.mp4

منبع و صفحه پشتیبانی : http://mrprogrammer.net/livicons-learn

لینک به ارسال

اول ممنون از ارایه این آموزش

دوم اینکه :

حجم پایینی دارند ؟؟؟ حدود 300 کیلوبایت به حجم قالب اضافه میکنن ! تعداد ریکوست های ارسالی به سرور رو هم افزایش میده .چون کتابخانه فایل Rpahael.js توابع خیلی زیادی رو داره !

لینک به ارسال

مرسی از شما ، منظور بنده حجم هر آیکون زنده به نسبت آیکون های پیکسلی بود چون تصاویر وکتور از تصاویر پیکسلی حجم پایین تری را اشغال میکنند

کتابخانه Rpahael.js همونطور که میدونید یک فایل جاوا اسکریپت هست و تا اونجایی که بنده میدونم جاوا اسکریپت تحت کلاینت اجرا میشه نه سرور پس ربطی به فشار آوردن به سرور نداره

همین 300 کیلو بایتی که شما عرض میکنید اگر قرار باشه با آیکون های پیکسلی استفاده بشه حجم بیشتری را اشغال میکنه

در ورد تعداد رکوئست که کلا 2 تا فایل هست که رکوئست میشه اما اگر آیکون ها پیکسلی باشند برای هر آیکون یک رکوئست هست (البته اگر طراح چیزی بلد باشه میتونه همه آیکون ها را در یک فایل بزاره )

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...