رفتن به مطلب

۶ دلیلی که باید در سال ۲۰۱۴ لینک بیلدینگ انجام دهیم


ram01

پست های پیشنهاد شده

linkbuild2014.jpg

امروزه چند صد راه در دنیای بازاریابی برای بهبود وضعیت سایت شما در دنیای اینترنت وجود دارد:

شبکه های اجتماعی،وبلاگ نویسی،مفاد بازایابی،هدف گزاری مجدد،بازاریابی از طریق ایمیل،بهینه سازی صفحات وبسایت و پیج های شبکه های اجتماعی،استراتژی محتوی ،مسابقات و…

چرا خودمون رو برای ساخت لینک(link building) به درد سر بندازیم ؟ آیا این روش نابود نشده ؟

واقعیت این است که ، اگر شما در حال کار کردن برای بالا بردن آمار سایت شما از طریق گوگل در سال ۲۰۱۴ هستید لینک ها باید قابل ملاحضه باشند.

در این جا به این شش دلیل مهم میپردازیم :

۱- لینک بیلدینگ هنوز بهترین راه برای بالا بردن آمار جستجو سایت شما در گوگل است .

۲- این روش قرار نیست به این زودی ها کنار گذاشته بشه .

۳- لینک بیلدینگ ارزش برند شمارو افزایش میده .

۴- ساخت لینک میتونه سایت شمارو دست در دست فعالیت های بازاریابی آنلاین به طور طبیعی بالا ببره .

۵-ساخت لینک شما رو به سمت ایجاد روابط های جدید کاری سوق میده .

۶- لینک های سیگنال های مثبتی از طرف شما به گوگل ارسال میکنه. و میتواند در فرایند بهبود پروفایل نامناسب شما در گوگل مهم باشد.

در پایین هر کدام از دلایل به اختصار شرح داده شده است.

توضیح دلیل اول :

لینک ها هنوز اصلی ترین هسته الگوریتم گوگل را تشکیل میدهند .

منابع بسیاری برای تائید این حرف وجود دارند از جمله :

۱٫ در پژوهش معتبر MOZ هنوز هم لینک بیلدینگ رتبه ی نخست اهمیت در موتور های جستجو را دارد.

۲٫ مت کتس مدیر وب اسپم در گوگل در مصاحبه ای راجب لینک بیلدینگ گفت : در واقع مهمترین راه برای برتری توی سرچ جستجوی گوگل لینک بیلدینگ است

۳٫ در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ی دنی سالیوان با آمیت سینگال رئیس غیر رسمی گوگل در بخش سرچ او گفت : لینک ها هنوز مهمترین سیگنال برای بررسی محتوای سایت شما هستند.آنها هنوز هم بسیار با ارزش هستند.

اما آیا همه ی لینک ها برای سرچ سایت شما مفید میباشد ؟ البته که نه – در سال جدید . گوگل برای تشخیص لینک های غیر طبیعی و دستکاری شده از سال ۲۰۱۲ تا به حال در تلاش است .لینک بیلدینگ در سال ۲۰۱۴ در حال ارتقا هست نه دستکاری .

مت کتس در سال ۲۰۱۳ در مصاحبه ای گفت لینک بیلدینگ ذاتاً چیز بدی نیست.اما لینک ها باید در باره ی آن چیز های که ما مثبت معرفی کردیم دنبال بشه.در غیر این صورت ، ما در حال عقب گرد هستیم.

هنگامی که ما راجب چیزی که مفید و با ارزش هست لینک ایجاد میکنیم موفق خواهیم شد.

لینک هایی که در هسته ی اصلی الگوریتم گوگل باقی میمانند ، قوی ترین سیگنال برای رتبه بندی موتور جستجو هستند. هنوز بهترین راه برای بازدید بیشتر ساخت لینک های واقعی است.

توضیح دلیل دوم:

سئو هم مانند موجودات در حال تکامل به سرعت در حال رشد و پیشرفت است.بسیاری از بهینه سازی ها بر اساس گوگل انجام میشود ، گوگل الگوریتم خود را سالانه حدود ۶۰۰ بار آپدیت میکند.اما واقعیت این است که با وجود همه ی این تغییرات هنوز هم لینک مهمترین هستند.و من به شخصه اعتقادی به تغییر به این زودی ها ندارم.اجازه دهید دلیل خودم را برای شما شرح دهم :

۱٫زمانی که گوگل شبکه های اجتماعی رو به عنوان یک سیگنال جدید بهش خوش بینانه نگاه کرد،اما این معیار به این زودی ها قابل اجرا نیست .گوگل نمیتواند به تنهایی به گوگل پلاس یا سایر شبکه های اجتماعی به عنوان مهمترین بخش الگوریتم تکیه کند.

۲٫با توجه به سخنان آمیت سینگال رنک نویسندگان هنوز به طور رسمی اجرا نمیشود .و ارزش نویسندگی آن نویسنده هم هنوز از فهم الگوریتم عاجز است .همینطور در گوگل پلاس.

۳٫گوگل الگوریتم جدید خودش رو بدون لینک ها مورد تست قرار داد و با وجود سر و صدای بسیار هنوز هم لینک ها در نتایج جستجو اهمین بسیاری دارد .

اگر واقع بین باشید ، بنا رو بر باقی موندن اهمیت لینک ها میزارید . حتی اگه گوگل به دنبال سیگنال های جدید برای جایگزینی باشه .در حال حاضر گوگل بیش از ۲۰۰ سیگنال استفاده میکنه که رویکرد این سیگنال از بقیه بیشتر است ، حتی در مقایسه با سیگنال های اصلی دیگر.

در واقع لینک بیلدینگ به عنوان یک محک برای سنجش دیگر سیگنال های سایت شما هم استفاده میشه .

توضیح دلیل سوم:

مثل بسیاری از فعالیت های بازاریابی آنلاین،لینک بیلدینگ اغلب نتایج آن در برند ، محصولات یا بیزینس برای مخاطبان با تنوع همراه است.

این قبل در گوگل امکان پذیر نبود و امروز به حقیقت پیوسته است و این میتونه دلیلی باشه ک گوگل از لینک ها به عنوان هسته ی اصلی استفاده کنه .چون اگه لینک ها طبیعی ایجاد بشن .برای شما به عنوان یک پوئن مثبت حساب میشن .

مردم به لینک ها اعتماد میکنن.همه ی ما اغلب از توئیــت ها ، اس ام اس ها و … که در دنیای بازاریابی برامون ارسال میشه خسته شده ایم . اما واقعیت این است که افراد با سطح آگاهی متوسط اغلب لینک های که از یک منبع مورد اعتماد میبینن اعتماد میکنن.

و یک حقیقتی که در دنیای لینک ها وجود داره اینه که : مردم به همدیگه لینک میشن نه وبسایت ها و الگوریتم ها یا ربات ها.

بنابراین ساخت لینک دستی همیشه برای مورد هدف قرار دادن وبسایت ها و جامعه های مجازی و یا معتبر کردن سایت خودتون و یا صفحات اجتماعی برای گرفتن بک لینک خواهد بود.این لینک ها درنهایت منجر به ارتباطات مثبت و گفتگو و افزایش مخاطبان شما میشود.

نتیجه ی کلی :

حتی اگر لینک بیلدینگ در سال های اخیر تغییرات بسیاری زیاده کرده است ؛ اما هنوز از بین نرفته . این عملیات بخش مهمی از بازاریابی آنلاین امروزه است.اگر شما هنوز برای لینک بیلدینگ سرمایه گزاری نکرده اید،ممکن است حتی با وجود معروفیت سهام شما از جدول گوگل سقوط کند.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...