رفتن به مطلب

روش انجام لینک بیلدینگ محلی در سال ۲۰۱۴


ram01

پست های پیشنهاد شده

link-building-101-local.png

لینک بیلدینگ یک پروژه است . معمولا طولانی ، مثل طبیعت . کمپین های مطلوب لینک بیلدینگ معمولا با استراتژی های گوناگون لینک بیلدینگ را تا ماه ها پیگیری میکنند.

این به معنی ساخت هزاران لینک نیست . هدف در ساختن لینک باید پایدار و به صورت طبیعی نه با سرعت بالا که منجر به ایجاد لینک های خوب گردد باشد .

این طرز صحیحی است که اغلب فروشنده ی کمی دارد .

برای شروع هر کمپین ایجاد لینکی باید این ۵ چیز مهم باشد . عبارت اند از :

۱-صفحات ۴۰۴ و لینک های احیای آن

۲- تجزیه و تحلیل رقیبان

۳- منشن های جدید

۴- ساختمان پیوند های محلی

۵- روابط گذشته/حال

لینک بیلدینگ محلی :

ساختمان پیوند محلی یک منبع معمولا دست نخورده ، که میتواند یک میانبر برای رسیدن به کیفیت باشد.

حال اجازه دهید برخی از استراتژی های مهم را برای ایجاد پیوند محلی بررسی کنیم.

چرا لینک های محلی مهم اند ؟

اگر هر سایتی به طور بالقوه از مشتریان محلی برخوردار است .این قطعا بهترین زمان برای ایجاد لینک های محلی است .

به خصوص زمانی که آن در صدر سرچ های محلی سازه شده ی گوگل قرار دارد .

گوگل سعی بر تقویت سایت شما در منطقه ای که هستید دارد .اگر بیزینس شما شانسی برای مشتری های محلی دارد این فرصت بزرگ را از دست ندهید .

به خصوص اینکه لینک های محلی کوچک منجر به ایجاد لینک های بزرگ میشود.

خب حالا چطور میشه لینک محلی ساخت ؟

استراتژی ساخت لینک های محلی

ساخت لینک های محلی تفاوت چندانی با لینک بیلدینگ ندارد . جز اینکه ارتباط و یا تمرکز آن منتقل شده است .من یکی از بزرگترین معتقدین به اهمیت ارتباطات در لینک بیلدینگ هستم .

اگر یک کمپانی بک لینک ، لینک های بر اساس صتعت تمرکز دارد ؛ این ارتباط متناسب خواهد بود با لینک بیلدینگ > سئو > آنلاین مارکتینک ، یعنی از باریکه به وسعت رسیدن . اما این در ساخت لینک های محلی زیاد مهم نیست .

اگر که شما یک وبسایت در محل خود و مرتبط با کار خود پیدا کردید بسیار خوب است چون شما توانسته اید دو رابطه همزمان پیدا کنید . اما این در ساخت لینک های محلی زیاد لازم نیست .

به خاطر داشته باشید که ارزش ذاتی وبسایت شما در حال حاضر به اهمیت لینک های محلی وابسته است .

در این جا به چهار تکنیک برای ساخت لینک های محلی میپردازیم .

۱- تعامل محلی

یکی از تاکتیک های مورد علاقه ی من کمک کردن به مشتریان برای برقراری ارتباطات محلی است .به طور معمول این لینک ها نیاز به وقت و سرمایه گزاری بیشتری دارد .اما منجر به نتیجه ی بزرگی میشود . این راه حل برای افرادی که بر روی استراتژی محلی سرمایه گزاری میکنند خوب است.

فهرستی از راه ها برای بدست آوردن لینک های بزرگ در جامعه :

- میزبان ، حامی و یا مشارکت با یک موسسه ی خیریه ی محلی .

- ایجاد کردن ، میزبان و یا اسپانسر یک رویداد و یا کانونی و یا انجمنی که در رابطه با کار شماست .

- شروع یک بورسیه ی محلی برای دانش اموزان دبیرستانی

- مصاحبه با یک عضو مهم جامعه .

- از ویژگی های مهم اعضای مهم جامعه در وبلاگ سایت خود بنویسید .

- با یک گروه محلی در محصولات آنها تخفیف های ویژه داشته باشید .

- با رسانه های محلی تماس بگیرید و توانایی های خود را در منابع شغلی آن ها برای آینده اضافه کنید .

امروزه به لحاظ فنی باید برای برخی لینک ها پول پرداخت کنیم ، مانند لینک مستقیمی که یک رویداد را حمایت میکند .اما آیا گوگل این لینک های شما رو به عنوان تبلیغات پنهانی حساب میکنه ؟ در واقع نه ، و من فک میکنم این کار به این زودی ها امکان پذیر نیست . اما اگر شما نگران اخطار خوردن از گوگل هستید میتوانید لینک هایتان را به صورت No Fallow قرار بدید.

با این وجود همه ی این فعالیت ها میتواند منجر به ایجاد لینک های بزرگ برای شما شود . لینک ها فقط یک استراتژی آنلاین برای بدست آوردن بازدید از گوگل نیست بلکه میتواند در دنیای واقعی هم شما را کمک کند .

۲ – ایجاد یک منبع ارتباطی :

ایجاد یک منبع ارتباطی بزرگ در جامعه یک مسیر عالی برای ساخت لینک های محلی است ، به ویژه برای وبسایت هایی که میخواهند از مسیر های دیگر برای رسیدن به لینک های محلی مبارزه کنند .

در اینجا به چند نمونه از منابع جامعه که هنوز میتواند به شما لینک های بزرگ بدهد اشاره شده است :

یک نقشه ی محلی شامل :

- جاذبه های توریستی و یا مناطق با ارزش دیدنی .

- مکان های برای حیوانات خانگی .

- وای فای رایگان.

- جاذبه های فضای باز.

یک راهنمای محلی شامل :

- بهترین رستوران های شهر

- چیزهایی که حتما باید در این شهر انجام دهید.

- جاذبه های فرهنگی

یک تقویم محلی شامل :

- جلسات دولتی

- رویداد های خیریه

- رویداد های ورزشی

- سرگرمی های عمومی

هزاران ایده ی دیگر وجود دارد که فقط نیاز به اندکی فکر کردن دارد .

از چیز هایی که میخواهید در نظر بگیرید نگران نباشید اما در ابتدا در نظر داشته باشید که منفعت عمومی داشته باشند .

سایت های دولتی ، کتابخانه ها مدارس و یا دانشگاه ها و سایت های محلی مکان های خوبی برای پیدا کردن منابع میباشند .

۳ – اهرم روابط محلی :

همان طور که قبلا ذکر کردیم ، یکی از دلایل استفاده کردن از لینک های محلی نتیجه دادن در کوتاه مدت و لینک های با ارزش در نتیجه به ارزش ذاتی محلی است .

بدین معنی که اهرم روابط به صورت محلی ساخته شده است .

روشن است که اگر شما ارزش لینک های خودتان را نمیدانید نباید کیفیت آن ها تضمین کنید .

در اینجا چند راه برای نفوذ روابط محلی به منظور تضمین یک لینک سالم محلی اشاره شده است :

ارائه ی گواهی صادقانه در هر کسب و کار محلی از جمله تعامل با، شامل :

- ارائه دهندگان خدمات .

- رستوران های محلی

- فروشندگان محلی

- سازمان های خیریه محلی.

از آنها بخواهید شما را در لیستشان اضافه کنند :

بسیاری از کمپین های محلی لیستی از شرکا دارند از آن ها بخواهید شما را در لیست خود قرار دهند .

مشارکت کردن در رویداد ها :

اگر شما در حال حاضر رابطه ای ایجاد کرده اید . شانس با شما برای مشارکت با آن ها برای رویدادهاست . و میتوانید از آن ها بک لینک های بزرگی دریافت کنید.

۴ – پیوستن به لیست منابع محلی و یا دایرکتوری ها :

قرار گرفتن در منابع لیست های محلی یکی از بهترین راه ها برای سرنخ گوگل به افراد محلی است .

سایت هایی که در زمینه ی کاری شما مهارت دارند را پیدا کنید .

سایت های مانند :

- صفحات دولتی شهر شامل :

وبسایت های رسمی شهرستان

کتابخانه های شهرستان

ادارات بازرگانی

وبسایت شورای شهرستان

- موسسات غیرانتفاعی / سازمان های خیریه در محل شما

- انجمن های محلی،گروه ها و یا باشگاه و سازمان ها

- پوشش رسانه های محلی از جمله :

مطبوعات

مجلات

وبلاگ نویسندگان معروف

وبسایت های رادیو ها

اندکی صبر کنید و فکر کنید که چگونه میتوانید وزن واقعی کار خود را در محل خود به نمایش بگذارید .

حمایت از شما توسط این سازمان ها وزن کاری شما را افزایش میدهد . و اگر شما صبر و حوصله به خرج بدید خواهید توانست از این وب سایت ها بک لینک دریافت کنید.

تعدادی از این سایت ها در دایرکتوری میزبان کمپین های محلی وجود دارد که ارزش پرداختن شما به این موضوع را دارد :

-Yahoo Local

- Bing Local

- Google Places

- Yelp

- Angie’s List

- Merchant circle

- Yellow Book

- ThinkLocal

خلاصه :

لینک بیلدینگ محلی یک خیابان بزرگ برای کمپین های لینک بیلدینگ در نظر آنها است ،به خصوص اگر وبسایت شما از لحاظ کاری از شانسی برای دیده شدن برخوردار باشد.

علاوه بر این ساخت لینک محلی اغلب نادیده و دستکم گرفته میشود .

اگر شما شروع به ساخت لینک از امروز کردید اما نمیدونید که از کجا شروع کنید سعی کنید به دنبال لینک های محلی برید . این ممکن است راحت تر از اون چیزی باشه که شما فکر میکنید.

لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...